Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ralf1977
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ralf1977

    Mijn minibike 2 tact verzuipt bij gasgen

    Ik heb een minibike die verzuipt als je gas geeft. Wat kan dit zijn? alles is origineel.
  2. Ralf1977

    Help deze kanjer

    Sinds deze kanjer bij happy smile is geweest.... (doelstelling happy Smile: is om gezinnen met een ziek kind of een kind met een beperking een onbezorgde dag/weekend te laten beleven als VIP-gast op circuits in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en België. Niet alleen de vader en/of moeder van het...
  3. Ralf1977

    Hepco & Becker Topkoffer TC40 Journey nieuw 125,- zgan 70,-

    De Hepco & Becker Topkoffer TC 40 Journey is geen Chinese rommel die u op internet vind voor 3 tientjes. De koffer kostte mij nieuw 124,95euro excl ruggensteun twv: 30 euro. Wegens verandering van motor ga ik hem niet meer gebruiken. De bevestiging is bedoeld voor een koffer rekje. Zeer...
  4. Ralf1977

    Evolution jas maat 58

    Sportieve Evo jas te koop. Ik ben overgestapt op een volledige race overall. Deze Evo jas is een prima jack voor de ritjes met een spijkerbroek omdat hij net even wat langer is aan de achterzijde. Je kunt er een lederen of textiel broek aan ritsen. De Evo jas heeft meerdere protectoren en...
  5. Ralf1977

    CB900 Bol do'r Blok gezocht

    De titel zegt het al. Wie kan me helpen aan een blok wat in een model past van de Bolle 2 (1985) Thnx :W
  6. Ralf1977

    Intruder 1400 tank

    Kleur maakt niet uit. Kras en roest vrij.
  7. Ralf1977

    Rev'it 2 delig pak maat 56

    Te koop: Rev'it Corse pak. Zo goed als nieuw. Alle ritsen werken. Geen beschadigingen. Opsturen kan. Passen kan in omgeving Breda. Verkoop wegens het niet optimaal vrij kunnen bewegen in dit pak. Jawel alles past er in behalve mijn schouder partij. (ben nog al grof van postuur) Heb...
  8. Ralf1977

    Aanhanger.3 cross of 2 race

    Degelijke aanhanger voor 3 crossmotoren of 2 race motoren te koop. Verlichting is vorig jaar helemaal nagekeken. As is prima. Heb de aanhanger regelmatig uitgeleend en deze mensen hebben er goede ervaringen mee. Hij staat lichterlijk in de weg. Nee dit is geen onderstel van een oude...
  9. Ralf1977

    Nieuw: Probiker 2 delig pak maat 48/50 te koop

    Hallo mede forumers. Ik heb een 2 delig pak te koop van Hein Gericke. Merk Pro Biker. Het pak heeft nieuw 699,- euro gekost. Sticksels zijn dubbel uitgevoerd en het is een stevig soort leer. Mijn vriendin heeft er een paar keer mee achterop gezeten maar vind het uiteinelijk niets. De...
  10. Ralf1977

    Nordschleife tickets te koop

    Wie wil er dit jaar nog een paar rondes over de Nordschleife knallen? We hebben 5 tickets over omdat we op de dag dat wij er waren pech hadden met het mede race verkeer. 2 ongelukken in ongeveer een uurtje of 3 tijd. Wij mochten daardoor de baan niet meer op. We hadden de tickets al...
  11. Ralf1977

    TDM 850 Blok

    De titel zegt t al. Ik ben op zoek naar een TDM blok. Wie kan mij hier aan helpen.
  12. Ralf1977

    2 achter schokbreker's

    Ik ben op zoek naar 2 achter schokbrekers van een R6 of R1. Ze worden gebruikt in een Quad project.
  13. Ralf1977

    Voor-remschijven. Mogen krom zijn

    Het merk maakt me niet zoveel uit. Ben op zoek naar een winter klus. Heb daar een hoop remschijven voor nodig. Het liefst gratis. Verzendkosten zijn voor mij :) :W
  14. Ralf1977

    BMW K100 sport uitlaat

    Wie heeft er voor een BMW K100 nog ergens een leuke demper liggen :?
  15. Ralf1977

    Rizoma kentekenplaat houder, Universeel

    Mooie verstelbare kentekenplaat houder te koop.. Het is een echte Rizoma.. Dus geen Chinese rotzooi De ophangpunten zitten ongeveer 120 mm van elkaar vandaan. De kentekenplaathouder met led kentekenplaat verlichting koste nieuw 160 euro. Hij mag weg voor ongeveer de helft...
  16. Ralf1977

    Suzuki SRAD koplamp

    Koplamp te koop van een SRAD 600/750 1998. Goede koplamp met alle 4 de ophangpunten nog intakt. Komt van mijn eerste motor. Verkoop via PM. Bieden mag vanaf 40 euro.
  17. Ralf1977

    Lederen dames pak

    Mooi zwart met fluor oranje damespak. Prosports. Maten....ongeveer... 1.70 meter 65 kilo. Bijna nieuw. Aantal x gedragen achterop de motor. Bieden vanaf 200 euro
  18. Ralf1977

    CB 500. te koop voor leuk geld

    Het was de bedoeling dat ik er zelf op zou gaan rijden in de winter maar ik zie er toch van af omdat ik de keuze heb uit verschillende motoren. Ik heb deze motor gekocht van een mede MFfer. Toen ik m zag vond ik dat ie potentie had om er beter uit te zien. Met de motor was voornamelijk op...
  19. Ralf1977

    Duo zitje Suzuki K4 gevraagd

    Wat moet ik nog meer melden :) Reageren via PM krijgt altijd reactie :W
  20. Ralf1977

    KTM LC4 600GS '89 vr.pr 1300

    Leuke cross motor voor een hoop rijplezier. Hij is helemaal nagekeken en staat weer klaar voor vele kilometers. Banden zijn goed. Ketting tandwielen zijn goed. KM stand is niet bekend want er zit een digitale teller op. Foto's zeggen meerdan woorden. Voor meer info en of...
  21. Ralf1977

    Kawasaki KLR 650. 1350 eurootjes

    Zeer nette Kawa KLR 650 uit 1987 te koop. Kleur : Blauw. Bouwjaar : 9 juli 1987 Vermogen : 35KW / 48PK KM stand : ongeveer 29.000 km (still going) Banden : 80 % Ketting tandwiel : OK Onderhoud : resent. Vraagprijs : 1350 (valt over te praten maar verwacht geen honderden euro's...
  22. Ralf1977

    Tank Shadow 1100

    Tank gevraagd. Honda shadow 1100. Het liefst een bordeaux rode maar een andere kleur is ook bespreekbaar. PB graag :W
  23. Ralf1977

    3 en 4 oktober Van Meel Made/Brabant

    Wij zijn er. Wie nog meer? word gezellig...
  24. Ralf1977

    Yamaha XV1000 se23w onderdelen

    Na het slopen van een midnight special zijn er wat onderdelen overgebleven van deze mooie oldie. -Motorblok ongeveer 30.000/35.000 km gelopen. -Cardan aandrijving. -Achterwiel (versleten band) -Voorwiel (goede band) -Tank (Zwart met goud) -Bobines -Dynamo -Balhoofd -Spatbord Voor...
  25. Ralf1977

    Koplamp CBR900RR sc28

    Goede koplamp te koop voor de sc28 Fireblade. Gewoon goed en netjes. Ophangpunten zijn ook in tact. MF-Prijs is 100 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan