Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tommieh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tommieh

    TKA: Originele uitlaten voor een Honda Varadero 99->

    Te koop: 2 originele uitlaten voor een Honda Varadero vanaf 1999 Verkeren in goede staat, incl. 2 RVS bussen aan het uiteinde. (de dempers + linkpijp tot aan de bevestiging bij de middenbok) Vraagprijs: € 175,- voor de hele set of doe anders eens een bod Liggen in Nieuwleusen voor de...
  2. Tommieh

    Te Koop: Triumph 955i Daytona

    Prijs aangepast: € 3750,- of doe een goed bod Bouwjaar 1998, model 1999 Dealer onderhouden motor Kleur: blauw/wit Orginele uitlaten aanwezig 3 kuipruiten; blank, zwart en wit Pad-standaard Kleine knipperlichten Nieuwe accu Zgan banden Pirelli...
  3. Tommieh

    Te Koop VFR750F 1997 blauw

    Met pijn in mijn hart toch te koop: gezien mijn lichamelijk en medische staat mij in de steek laten, langer dan een half uur hou ik het niet meer vol, het rijden. '( als iemand nog het idiote idee heeft om eventueel een andere scootâh aan te schaffen, ik sta open voor een bod: en het...
  4. Tommieh

    Superbike kit voor VFR 750 RC36 II

    Wie o wie heeft er een superbike kit liggen voor mijn honda VFR750F uit 1996 waar hij niets mee doet of er vanaf wil.
  5. Tommieh

    TKA: VFR400R NC24

    VFR400R 36.300km nieuwe achterband nieuwe remblokken voor nieuwe remolie voor en achter voorvorkkeerringen vervangen RC36II spiegels € 1.250,- meer pics per mail
Terug
Bovenaan Onderaan