Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. .Motormeisje.

    Suzuki SV 650 N (1999) in zeer goede staat te koop!

    Ik heb de motor in het begin van 2010 aangeschaft. Hij heeft gedurende de regenperiode altijd binnen gestaan. Als derde eigenaar heb ik er inmiddels ongeveer 3.000 kilometer mee gereden. De vorige eigenaar heeft er in 7 jaar 16.000 kilometer meegereden en ook toen heeft de motor altijd binnen...
  2. .Motormeisje.

    Is hier animo voor?? Einde seizoensfeest

    Ook maar even de OP veranderen dan... Het feestje gaat helaas niet door!! Na grondig overleg met sponsors e.d., gaan we er nooit uitkomen voor zo'n relatief kleine groep... Wie weet volgend jaar of een andere keer... Het idee... *O* Een einde-van-het-seizoen-feest, in een gezellige...
  3. .Motormeisje.

    Helm keuze

    Na de aanschaf van een geweldig AlpineStars pak (Zwart leer met wit/lichte details)... Nu tijd voor een nieuwe helm: Omdat ik over deze helmen niets kon vinden op het forum, dit nieuwe topic. Het zijn 2 shark helms en 2 avgs.. Mijn vraag is; heb je ervaring met deze...
  4. .Motormeisje.

    introducing..

    Me! Hartstikke leuk.. Ken het forum al een beetje maar meld me nu pas officieel als member... Ben een spontane meid van 21 met een groeiende interesse voor motors. Heb nog geen rijbewijs, maar wat niet is kan nog komen, toch ;) Meteen een vraagje.. Er is ergens een topic over ladiess...
Terug
Bovenaan Onderaan