Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RickLT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RickLT

    SV650S '99 tank geel

    Hallo beste mensen, Wie helpt mij aan een tank waar de benzine niet spontaan uit de onderkant loopt ;) Groeten Rick
  2. RickLT

    Gezocht: SV650S tank geel

    Helaas helaas is hij lek, iemand een benzinedichte voor mij? Kan ik weer :] ricklotman@gmail.com
  3. RickLT

    Ontsteking: wat is precies het gevertje?

    Hallo, mijn GPX600R valt willekeurig compleet uit en het lijkt me een ontstekingsprobleem. Nu is mij verteld dat het 9 van de 10 keer aan het gevertje ligt. Welk onderdeel is dit precies? Is dat de pick up coil? Er zit een onderdeel in zoals op de foto (ongeveer). Daar zitten 2 sensoren op...
  4. RickLT

    Stotteren bij wegrijden

    GPX600R stottert bij lage toerentallen in zijn 1 bij het wegrijden (in hogere versnellingen kom ik niet meer zo laag in toerental, dus hij zal het wel in elke versnelling doen). Hierna is er geen vuiltje meer aan de lucht. Pas geleden carbs schoongemaakt en luchtfilter is ook goed. Iemand een...
  5. RickLT

    Lieve N210 motorrijder

    Ik reed langs je, ook te hard, maar gelukkig stond ie bij jou, jouw motor was zwart, die van hem rood wit blauw
  6. RickLT

    Past kofferset Kawasaki gpz600r op gpz500s

    Weet iemand dit toevallig?? :)
  7. RickLT

    Waarom groeten sommige Harley's niet?

    Het valt mij op dat als een motorrijder niet terug-groet het vaak een Harley-rijder is. Voelen die zich soms te goed ofzo?? :r Ik groet iedereen met max. 2 wielen!!
  8. RickLT

    TU Delft tour

    Wie wil er touren vanuit Delft en op wat voor dag? :] (Zie oud topic TU Delft werktuigbouwkunde)
  9. RickLT

    Open luchtfilter Kawa GPZ500S

    Bij lage toerentallen geeft een open lucht filter een mooier dieper geluid. Nu is de ruimte bij de gpz nogal klein achter de carburateur. Heeft iemand ervaring met zo'n luchtfilter op deze motor?
  10. RickLT

    Huren en frauderen?

    Ik heb nog nooit een motor gehuurd, maarre ik weet dat het schrikbarend duur is, vooral door de kilometerprijs dit je vanaf een bepaalde afstand moet betalen. Mijn motor heeft een kilometertellerkabel die je binnen 5 sec los hebt. Gebeurd dit wel is of zijn die dingen verzegeld ofzo?
  11. RickLT

    TU Delft Werktuigbouwkunde

    Volgens mij zijn er een hoop motorrijders op deze faculteit. Laat eens wat horen en misschien kunnen we een keer een tour organiseren vanuit Delft! Touren vanuit Delft: Rick LT Yammer CrazyMe Ajs
  12. RickLT

    File aan 2 kanten langsrijden???

    Ik reed vandaag op een weg tussen capelle a.d. ijssel en krimpen a.d. lek aan de rechterkant een file op één baan voorbij. Dit doe ik, en elke motorrijder daar elke dag rechts omdat daar nog een breed stuk asfalt naast de lijn zit. Gaat er op hetzelfde moment dat ik rechtsachter een auto zit een...
  13. RickLT

    Kettingset

    Sorry, hij hoorde in de Kawa GPZ500S rubriek. Maar daar gaat het dus om.. :) Wat voor kettingset hebben jullie op de gpz? Een originele? Die zijn erg duur toch. Of gebruiken jullie net zo lief een ander merk. Wat kost dit ongeveer?
  14. RickLT

    Radiateur afplakken?

    Mijn Kawasaki GPZ500S uit 1990 wordt niet goed warm. Dit gebeurt alleen als ik stil sta in de file ofzo. Ik dacht dat de thermosstaat open bleef staan. Bij mijn garage zeiden ze echter dat mijn koelsysteem te veel koelend vermogen heeft. Ik moest even een stuk van mijn radiateur afplakken en dan...
  15. RickLT

    Thermometer GPZ500S

    De thermometer op mijn GPZ500S uit 1990 loopt slechts een klein stukje op. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie ook onder mijn meters twee blauwe draden los liggen. Ik heb wel een wiring schema, maar het is wel erg moeilijk om te achterhalen waar die draden vandaan komen. Misschien hoort het wel...
Terug
Bovenaan Onderaan