Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tha Fonzzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Ducatie 1098 1198 achterwiel gezocht

    gevonden, mag slotje op
  2. T

    Ducati 848 1098 1198 spiegels

    Ik zoek een set spiegels voor een Ducati 848 1098 1198 Mocht je wat hebben liggen dan kan je me mailen op pherms@gmail.com
  3. T

    Gezocht setje Pirelli Supercorsa

    Zoekende naar een setje Pirelli Supercorsa's voor een projectbike maten 180/55/17 + 120/70/17 Liefst omgeving Apeldoorn... Wie heeft een net setje liggen?
  4. T

    Ducati 749 van 2004

    Ducati 749 biposto Bouwjaar 2004 Kmstand 6600km Kleur zwart metallic (hoogglans) Verkocht Testastretta blok, loopt werkelijk waar als een kogel. Heeft slechts om de 20.000km groot onderhoud nodig! Carbon luchtinlaat afdekking...
  5. T

    Bokje Ducati 748 916 996 998

    Bokje aangeboden: Nieuwstaat; met lager... Prijs 100 euro. Af te halen in Apeldoorn.
  6. T

    Te Koop: Carbon Termignoni's Ducati 748 916 996

    Te Koop: Carbon Termignoni's Ducati 748 916 996 1 seizoen gebruikt, zeer goede staat en als nieuw! Supersound! 450 euro Interesse? Mail me dan op p_herms@hotmail.com
  7. T

    Te Koop: Termignoni's voor Ducati 748/916/996

    Te koop aangeboden: Termignoni's in carbon uitvoering en 45mm! Het gaat hier om open racedempers die een supersound geven! Dempers zien er nog perfect uit en zijn pas een jaar oud! Prijs 450 euro! Interesse? Graag een mailtje naar p_herms@hotmail.com zie voorbeeld op foto, geen stickers...
  8. T

    Schade aan voorvork

    Helaas ik heb grindschade aan mijn onderpoot overgehouden afgelopen maandag in de tarzanbocht. Gaat om een showa voorvork van een 748s. Nu zitten er dus wat plekjes op de rechter onderpoot... dat zal dus wel gaan lekken in de toekomst denk ik ;( Weet iemand een bedrijf die hier iets mee kan?
  9. T

    Foto's van m'n Ducati!!!

    hier een foto van mijn ducje! }) Voor meer foto's zie http://cambridge.shacknet.nu/fugen
  10. T

    Wie weet de nieuwprijs van een 748S uit 1999?

    Ik kan het zelf niet vinden op het internet, ook niet op motornet.nl. Wel de 748, maar niet de s-uitvoering. Misschien heeft er iemand zo'n boekje met alle motoren erin van de afgelopen jaren ofzo?
  11. T

    Foto van je (race)ducati 748/916/996/998!!!

    Ik ben helemaal ducati GEIL!!! :P en voor al op de desmoquatro-modellen!!! Zelf heb ik een 748s, alleen (ja heel slecht!) nog geen foto!! Als alles meezit wil ik hem deze zomer nog helemaal Race-look maken... hele dikke vette racekuipen erop!! Plaats hier lekker je foto van je dikke...
  12. T

    Invoeren - Wachttijden?

    Weet iemand wat momenteel de wachttijden zijn als je de motor moet laten keuren bij de rdw? En hoe snel heb je dan je kenteken? Heb gehoord dat er ook spoedbehandelingen zijn ofzo, tegen betaling. Weet iemand hier meer van... ben particulier dus geen handelaar, want daar zal de...
  13. T

    pics + movies klaverblad!!!

    Hier mijn site van onze clan; wat foto's en kleine filmpjes die snel gedownload kunnen worden! Er zullen hier veel nieuwe filmpjes komen zodra het mooi weer is; Later in de zomer met tank-cam etc... Tis een opzet maar er staan al wat leuke klaverbladfilmpjes. Link...
  14. T

    Pics + Movies klaverblad

    Hier mijn site van onze clan; wat foto's en kleine filmpjes die snel gedownload kunnen worden! Er zullen hier veel nieuwe filmpjes komen zodra het mooi weer is; Later in de zomer met tank-cam etc... Tis een opzet maar er staan al wat leuke klaverbladfilmpjes. Link...
Terug
Bovenaan Onderaan