Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mikejux
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mikejux

    Dainese 2 delig motorpak. In zeer goede staat

    Wegens het bijna altijd dragen van textiel bied ik m'n dainese pak te koop aan. Broek maat 50 Jas maat 52 Past mij perfect (179cm 76 kg) maar paar kg meer of minder moet geen probleem zijn. Vaste prijs 250 euro
  2. mikejux

    Aprilia dorsoduro 750 met ABS bj 2009 31000km. 5200 euro

    Bij deze bied ik mijn zeer nette, goed onderhouden Aprilia Dorsoduro aan. Deze motor heb ik 6 jaar geleden gekocht bij Motorhuis Brabant. Hier heb ik de afgelopen jaren met veel plezier op gereden. Alleen gebruikt in de zomermaanden voor dagtripjes en (lange) weekendjes weg. Maar voor mij is...
  3. mikejux

    Motor valt uit na (hard) remmen (dorsoduro 2009)

    Sinds vandaag het probleem dat bij harder remmen het lijkt alsof de motor geen benzine krijgt. Rem ik kort en krachtig dan hoor je de motor bijna afslaan en dan ineens komt het gas weer terug. Rem ik stevig tot bijna stilstand dan valt de motor helemaal uit. Het starten lukt dan ook pas na n...
  4. mikejux

    Vosges du nord ( vogezen Noord )

    Wij hebben vandaag het plan opgepakt om een weekend te gaan rijden in het gebied vogezen noord. Ik kan alleen niet veel ervaringen vinden op internet over het motorrijden in dit gebied. Hier mensen met ervaringen?
  5. mikejux

    Start probleempje (filmpje bijgevoegd)

    Mijn dorsoduro start de laatste paar keer slecht zie: Paar minuten wachten. En gelukkig tot nu toe start hij dan wel ineens. Is dit puur n slechte accu (yuasa 2 jaar oud en winters druppellader) of kan dit n andere oorzaak hebben.
  6. mikejux

    Vraag bij originele uitlaat aanpassen

    Beste mensen. Ik heb voor mn dorsoduro n originele uitlaat gekocht om deze aan te gaan passen. De reden is dat ik het geluid van n slip on erg mooi vind (donkerder, lager) Maar het uiterlijk zelfs mooier vind origineel. De foto hieronder geven 1 het origineel en 2 en 3 zijn van de...
  7. mikejux

    Startproblemen suzuki sixteen 150 motorscooter

    Probleempje. Onze suzuki sixteen 150 weigert vaker te starten. Het gaat soms 15 ritjes goed. En dan ineens niets meer. Na een of meerdere dagen start die dan weer ineens alsof er niets aan de hand is geweest. Startmotor gaat goed rond. Accu is net vervangen. Ook bij n garage gestaan waar...
  8. mikejux

    Dainese overall voor dames (Bijna Nieuw, 350 euro)

    VERKOCHT!!!!!!!!!!! Heel mooi dainese motoroverall voor dames. Wegens beeindiging van mijn hobby verkoop ik het pak. Het is pas enkele keren gedragen en ziet er hierdoor nog super uit. Het pak is maat 46 maar valt klein. Ik zelf heb normaal maat s of m en ben 1.75m groot. Fijn is ook dat...
  9. mikejux

    Wanneer weer motorrijden na bevalling??????

    We hebben drie weken geleden een dochtertje gekregen. En met dit mooie weer hier dachten ik en m'n vriendin eraan om even een stukje te gaan motorrijden. Ze rijdt zelf een cbr 600rr en wilde weer even gaan wennen aan het gevoel. Maar nu kan ik nergens vinden wanneer het verstandig is om...
  10. mikejux

    Orginele uitlaat demper cbr1000rr 2008 (fireblade)

    In april wil ik het circuit 'n keer op. Om geen problemen te krijgen daar zoek ik een 2de hands orginele demper in goed functionerende staat. Mogen best gebruikssporen op zitten.
  11. mikejux

    Suzuki Gsxr 750 2008 in brand door defect spanningsregelaar

    Afgelopen weekend in de eifel 3 bochten gehad. Stop bij een tankstation. Begint mijn motor te roken vanonder de tank. (later bleek dat dit al een aantal meter eerder begonnen was). De rook werd steeds erger en ik besloot maar de motor wat verder te duwen en niet bij de tank te laten staan...
  12. mikejux

    Honda 750 F2 slaat koud niet aan

    Ik heb een Honda 750 F2 1982 De motor loopt prima maar als ik hem een week niet gebruik dan krijg ik hem bijna niet gestart startmotor is goed gaat snel rond maar ik moet de choke er vol opzetten en helemaal geen gas geven dan gaat hij naar plus/minus 30 sec starten wat slaan en als ik maar...
  13. mikejux

    Honda cbr 600f

    Prijs 4200 euro Bouwjaar: 2001 Kilometerstand: 46.500 km Motorinhoud: 600 cc Motor verkeerd in zeer goede staat. En is altijd goed onderhouden bij garage. Het is een hele mooie motor, waar je nog jarenlang plezier mee kunt beleven. Er zit net een nieuwe achterband (pilot road 2 ct...
Terug
Bovenaan Onderaan