Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: k4GSX-R750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. k4GSX-R750

    Te Koop Yamaha FJR 1300 2001

    Heerlijke sportieve tour motor incl. koffers. km stand 106.000 km Vraagprijs 2750,- zgan voorband 200km balhoofd lagers vervangen linksysteem geserviced nieuwe accu achter remklauw gereviseerd verder ieder jaar alle benodigde onderhoud gehad zoals motorolie, cardanolie, rem olie, filters...
  2. k4GSX-R750

    Te Koop Suzuki GSXR 750 K4

    Vraagprijs 2750,- Km stand: 60.319 De laatste jaren merendeels circuitdagen mee gereden (3-4 dagen p.j.) en nauwelijks op straat (1500 km p.j.) Heeft lichte schade na schuiver over de rechter kant, topkuip, uitlaat etc. zie foto's Koplamp beschadigt door ingebrand tape :z De motor heeft dus...
  3. k4GSX-R750

    slipperclutch r1 2006

    Hallo allemaal, voor een maat van me ben ik op zoek naar een slipperclutch voor zijn r1sp van 2006, eventueel losse onderdelen zijn ook welkom, er is namelijk een soort 6 poten tellende veer gebroken en het huis waar dat spul in zit is ook beschadigd. Dus heb je nog iets liggen of weet je waar...
  4. k4GSX-R750

    Gezocht Slipperclutch r1 2006

    Ik ben op zoek naar een slipper clutch voor een r1sp van 2006. Wellicht dat zo'n apparaat voor de r1sp niet anders is dan één voor een "gewone" r1. Een maat van mij heeft een circuitmotor motor gekocht maar is inmiddels al 1500 euro aan reparatie etc. verder en tijdens z'n eerste circuitdag...
  5. k4GSX-R750

    Circuitdagen Assen te koop

    ik heb 2 circuitdagen te koop: 11 juli - vrij rijden, originele uitlaten groep snel 16 augustus - vrij rijden, originele uitlaten groep snel beide dagen bij motorsportschool. Prijsje is misschien wel handig; 185,- per dag Zelfde prijs als bij MSH.
  6. k4GSX-R750

    Vraagje over de ketting

    Als ik mijn motor op de achterbok zet en de motor start hoor ik niks maar als ik em in ze 1 zet en de koppeling iets op laat komen begint de ketting lichte klappen te maken, ik heb dit ook als ik gewoon rij, ik voel het ook licht aan m'n linker voetsteun als ik rustig in ze 1 rij. weet iemand...
  7. k4GSX-R750

    25 en 26 september vrij rijden assen, wie???????

    Motorsportschool heeft 2 extra dagen op assen op vrijdag en zaterdag. Ik heb zaterdag geboekt. Wordt m'n eerste circuitdag sinds vorig jaar augustus. Please God, let the sun shine....... 8-) er zijn 3 groepen: snel minder snel beginners Aanwezig: Vrijdag: Pjp +1 -...
  8. k4GSX-R750

    GSX-R 750 2004

    Te koop Suzuki GSX-R 750 bouwjaar 2004 km stand is 45.000 Ik ben de 2e eigenaar, ik heb de motorfiets gekocht in 2009. Net een grote beurt gehad waarbij ook de kleppen zijn gesteld + Ketting en tandwielen vervangen. (08-06-2012) 4800,-
  9. k4GSX-R750

    Suzuki GSX-R 600 k6

    te koop GSX-R 600k6 -Standaard uitlaatsysteem -Power Commander -SO achterschokbreker -SO voorvorkaanpassing -Ohlins stuurdemper -Stalen remleidingen Vraagprijs: 5900,- 5700,- tegen meerprijs heb ik er nog wat spullen bij zoals: -laptimer -voor en achterbok -oprijplaat...
  10. k4GSX-R750

    Te Koop circuitdag Ecuyers 2+3 aug

    Inschrijving ter overname, 195 eurie voor betaalt. Er zijn 4 groepen, inschrijving is voor groep 2 maar je kan dit nu nog wijzigen.
  11. k4GSX-R750

    Te Koop 12 + 13 aug. Spa

    Wie wil mijn inschrijving overnemen?? Ik heb 364 eurie ervoor betaalt + 15,- voor transponderhuur er zijn 4 groepen: medium group fast group very fast group racing group mijn inschrijving is voor fast..
  12. k4GSX-R750

    Yoshimura uitlaatsysteem gsxr 600 k6

    Ik heb nog een uitlaatsysteem van yoshi liggen zonder demper. Hij komt van een gsxr 600 uit 2006 maar misschien dat ie ook past op een 750, geen verstand van :X dus als je voor een mooi prijsje ergens een demper op de kop kan tikken en je zet dit systeem eronder heb je voor niet al te veel...
  13. k4GSX-R750

    Dainese handschoentjes + Sidi Laarzen + MQP Jack

    Ik heb op de beurs nieuwe handschoenen en laarzen gekocht dus verkoop ik m'n 1 jaar oude handschoenen en laarzen. Handschoenen in perfecte staat, vraagprijs 65,- 60,- 50,- maat L Van de laarzen zijn de ritsjes afgebroken, zou je eventueel nieuwe op kunnen laten zetten, maar nu krijg je...
  14. k4GSX-R750

    Anti Diefstal

    Na zoveel topics te hebben gelezen over diefstal van motoren en dit zelf ook te hebben meegemaakt vraag ik me eigen af wat je in g*dsnaam nog kan doen om je motor te beveiligen. Zijn er hier mensen die een gps-tracker in hun motor hebben geplaatst? Je voorkomt hiermee niet dat ze je motor...
  15. k4GSX-R750

    opleiding motorfietstechnicus

    Ik wil de opleiding motorfiets technicus gaan volgen maar daar heb je ook een bedrijf voor nodig waar je als leerling kan werken. Zijn er hier nog meer mensen die bezig zijn met die opleiding en hoe heb je een bedrijf gevonden? Ik heb het al bij een aantal bedrijven geprobeerd maar zonder...
  16. k4GSX-R750

    tips and tricks

    Beste snelheidsduivels }) Ik ben van plan om binnekort een circuitmotor aan te schaffen. Ik denk een cbr600rr. Ik ben dit jaar 1 keertje naar circuit Zolder geweest op 19-09 met goedhartmotoren en dat was echt supergezellig de avond ervoor, lekker bbq-en enzo. Weten jullie of je altijd de...
  17. k4GSX-R750

    Kawa Z750 Black Scorpion!!!

    Te Koop KM. stand ongeveer 5000 Bouwjaar 2004 Prijs: 6000 euries Deze motor is niet van mij maar van een vriend van me. Hij rijd er nooit op dus is een beetje zonde :) om zo'n mooie Z750 te laten staan. Motor heeft heel veel bijzonderheden. o.a. volledig akrapovic...
  18. k4GSX-R750

    SV1000s vs. SV 650s

    Ik heb zondag een dag de sv650 gereden. Stuurde wel erg goed maar ik miste echt te veel vermogen. Ben de GSX-R gewend. Nou vraag ik me af of iemand weet hoe het stuurgedrag is van de sv1000 t.o.v. de 650? En of je veel verschil merkt in het vermogen? SV-1000s MAXIMUM VERMOGEN...
  19. k4GSX-R750

    Onderdelen Suzuki GSX-R 750 K7

    Aangezien mijn motor is gestolen heb ik nog wat spulletjes te koop. *Het gaat om een Yoshimura GP Evo uitlaatje, levert volgens Suzuki zo'n 5 pk extra. Nieuwprijs is 1149,- verkocht *Het afdekkapje voor buddyseat achter (zwart) verkocht * Standaard Tankcover (zwart) 50,- verkocht...
  20. k4GSX-R750

    Motor Gestolen!! GSX-R 750 Yoshimura

    In de nacht van 19 op 20 september in Ridderkerk is mijn motor gejat. Het gaat om een Suzuki GSX-R 750 Yoshimura uit 2007. kenteken MS-FJ-43 Identificatienummer: JS1CF111100111814 De standaard uitlaat zat eronder dus niet die op de foto en er zat i.p.v. het kapje de budyseat op.
  21. k4GSX-R750

    Circuit Zolder

    Wie heeft er wel eens op het circuit van Zolder gereden? Ik ga er maandag op scheuren :] en ben wel benieuwd of ik een beetje goeie tijden kan neerzetten. Dus van iedereen die z'n beste rondetijd nog weet zou ik ze graag willen weten. En wat vonden jullie van het circuit?
  22. k4GSX-R750

    Help uitlaat vervangen!!!!!!!!!!

    Ik ga dit weekend naar circuit van Zolder alleen heb een 1 probleem. M'n yoshi gp zit er nog onder en met dat ding mag ik het circuit niet op. Ik heb wel een standaard uitlaat alleen heb ik niet de benodigde gereedschappen voor om het zelf te doen. Mijn vraag: Is er iemand bekent met het...
  23. k4GSX-R750

    17 september Circuit Zolder met Goedhartmotoren

    Zijn er nog mf-ers die met Goedhartmotoren naar het circuit van Zolder gaan 17 september?????
  24. k4GSX-R750

    Vrijdag 21 September circuitrijden op assen!!!!

    Zijn er hier nog mensen die op 21 september gaan blazen op assen???
  25. k4GSX-R750

    lasergun

    Gister was ik lekker aan het scheuren over de lekdijk :] , ik kom een bocht uit staat er zo'n etterbak met een lasergun die mij hoort aankomen met m'n gp evo }) richt dat apparaat op mij en ik boven op me rem, denk dat ik 120 uit de bocht kwam. Ten eerste heb ik geen idee hoe hard je daar...
Terug
Bovenaan Onderaan