Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Regina
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Modeka Janika Lady dames textiel motorjas, zwart-geel, mt:42

    Modeka Janika Lady dames textiel motorjas Vraagprijs € 55,- Maat 42. De jas valt kleiner uit, als maat 40. Vandaar dat het weg mag. Één keer gedragen, maat zit me te strak. Uitneembaar waterdicht membraan. Uitneembare thermovoering. Ventilatie ritsen voor extra verkoeling Elleboog-, schouder...
  2. R

    REV’IT! Xena 3 Ladies Motorjas Zwart-Wit, maat 42

    REV’IT! Xena 3 Ladies Motorjas Zwart-Wit Maat 42. Jas is een paar keer gedragen, eigenlijk als nieuw maar zit me wat te strak om de schouders. Met uitneembare binnenjas en Rev'it Seesoft RV CE Level 2 rug-, schouder- en elleboog protectoren. Gaat weg omdat ik een textiel jas gekocht heb...
  3. R

    Büse Dervio leren broek, herenmaat 48.

    Te koop een Büse Dervio broek, herenmaat 48. De broek is nieuw, één keer gedragen, maar toch te klein. Binnenbeenlengte: 71cm. Boord, plat gemeten: 42cm. Vraagprijs € 135,-
  4. R

    Triumph Street Triple ( '07 / '10 ) Fly-screen, roulette green.

    Triumph Street Triple ( '07 / '10 ) Fly-screen, roulette green. Als nieuw. Komt met bevestigingsplaat en boutjes. Vraagprijs € 65,-
  5. R

    SW-Motech Variabele Stuurverhogers, 28mm, zwart

    SW-Motech Variabele Stuurverhogers, 28mm, zwart. Vraagprijs € 40,-
  6. R

    Cadeaubon Gebben motoren twv. €50,-

    Cadeaubon Gebben motoren twv. €50,- Geldig tot 16 juni 2019. Prijs € 40,-
  7. R

    Triumph stuurgewichten ( bar-ends), kleur: antraciet

    Triumph stuurgewichten ( bar-ends ) Nieuw, kleur antraciet. € 10,-
  8. R

    Barracuda stuur, 28mm, zwart

    Barracuda stuur, 28mm, zwart Breedte: 74cm Stuur komt van een triumph Street Triple ( 2008 ) Het past niet in de originele stuurklemmen van een Street Triple. Wél in die van een Street Triple R. ( zelf heb ik 28mm stuurklemmen gemonteerd ) Waar de handvaten zitten is het vooral links...
  9. R

    REV'IT Xena Ladies, leren motorpak.Mt: 40/42

    REV'IT Xena Ladies, leren motorpak. Pak is 2 jaar oud, maar vorig jaar geen één keer gedragen wegens rugklachten. Dus als nieuw. Jasje is maat 42, heeft een uitneembare binnenjas en een ForceField rugprotector. En natuurlijk de originele revit protectoren op schouders en ellebogen. Broek...
  10. R

    Triumph Street Triple 08/12 buddy afdekkap, ermax roulet.gr

    Triumph Street Triple 08/12 buddy afdekkap, seat cowl van het merk Ermax, Roulette Green. Als nieuw, geen krassen of andere beschadigingen. Vraagprijs € 60,-
  11. R

    Triumph Street/Speed Triple (05/10) flyscreen roulette green

    Triumph Street / Speed Triple Flyscreen roulette green Voor Street Triple 08 / 11 Voor Speed Triple 05 / 10 Flyscreen is in kleur gespoten, binnenkant is niet glad maar licht geruwd. Inclusief tellerplaat. Prijs € 65,-
  12. R

    Alpinestars SP8 handschoenen, maat xxl

    Handschoenen, Alpinestars, type: SP8 Maat: XXL Handschoen zijn voor de winter gekocht en zijn ongeveer 4 keer gedragen. Dus werkelijk als nieuw. Prijs € 45,-
  13. R

    Rev'it Replica, leer, maat 54, zwart-rood

    Rev'it, type Replica, leren motorpak. Maat 54, pak is ongeveer 3,5 jaar geleden nieuw gekocht. Jas met schouder- en elleboogprotectie. En een zachte rugprotectie. Broek met knie- en heupprotectie. Pak is in prima conditie. Vraagprijs € 225,-
  14. R

    Triumph Street Triple 08/12 Heelplates, carbon

    HEELPLATES voor Street Triple 08 / 12 Op de linker zitten twee kleine oneffenheidjes, verder zijn ze helemaal nieuw. Ik heb ze even aan mijn motor gehad, maar heb toch de originelen er weer op. Vandaar dat ik ze weer weg doe. Prijs € 25,- GERESERVEERD!!
  15. R

    Triumph Street triple 08 flyscreen + ruitje, roulette green

    FLYSCREEN + RUITJE voor Street Triple 08 / 11 Flyscreen zonder krassen of wat dan ook, dus als nieuw, ruitje is helemaal nieuw. Prijs € 115,-
  16. R

    Triumph Daytona 675 rearsets met verstelbare voetsteunen

    DAYTONA 675 06 / 12 rearsets met verstelbare voetsteunen, deze zijn in titanium-kleur, ook geschikt voor Street Triple 08 / 12. Van de linker voetsteun mist het veertje en pennetje ( had ik zelf nodig ;) Verder in zeer nette staat. Prijs € 85,-
  17. R

    REVIT RAVEN LEREN BROEK, DAMESMAAT: 40

    LEREN BROEK: REVIT RAVEN, DAMESMAAT: 40 Broek is in februari nieuw gekocht, bonnetje nog aanwezig, maar ik verkoop het omdat het toch niet mijn ding is. Ik heb de broek laten verlengen bij een professioneel motorkledingherstelbedrijf, omdat de knieprotectie teveel op de knieën drukte. Dat is...
  18. R

    Handschoenen Büse, maat 8 ( zwart-rood )

    Büse handschoenen, maat: 8 Handomtrek ± 19cm Licht gevoerd. Met carbon-protectie op de knokkels en vingers. De handschoenen zijn nieuw, met kaartje en in originele verpakking. Prijs € 20,-
  19. R

    Revit Apollo leren jack, mt. 48

    Revit leren jack, type: Apollo Maat 48. Jas is ± 3,5 oud, erg goed onderhouden. Ziet er prima uit. Vraagprijs € 110,-
  20. R

    Lindstrands Wrap motorjeans, damesmaat: M

    Lindstrands Lady Wrap motorjeans. Maat: M Komt overeen met damesmaat 40. De broek is zeer weinig gedragen, eigenlijk als nieuw. Inclusief bijbehorende heup-protectie. Denim / Twill HI-ART®-versteviging Denim HI-ART bescherming op de knieen, heupen en billen. HI-ART is een...
  21. R

    Sidi Fusion motorlaarzen, zwart-wit, maat 41 (40)

    Te koop: een paar zo goed als nieuwe Sidi motorlaarzen. Wegens te klein gekocht. Ik heb ze drie keer gedragen, maar zijn me helaas te klein. Maat 41, valt als maat 40!! Vraagprijs: € 115,-
  22. R

    Revit leren broek GT

    REVIT LEREN BROEK, type GT Maat: 86 Komt volgens maattabel van Revit overeen met damesmaat: 42 en herenmaat 48. Broek is nieuw, gaat weg omdat het mij te lang is, dus zit de knieprotectie niet op de juiste plaats. Vraagprijs € 115,-
  23. R

    MQP dames combipak, leer

    MOTORPAK MQP, dames Jas maat 44. rug-, schouder-, elleboogprotectie. Broek maat 42. Knie- en heupprotectie. In prima conditie, ± 2,5 jaar oud. Vraagprijs € 120,-
  24. R

    Grips en voorvorkverstellers, blauw

    Te koop: grips en voorvorkverstellers Wegens niet meer nodig. Verstellers 19mm, voor DUCATI M1100 MONSTER 2009 HONDA CBR600RR 2007-2010 HONDA CBR1000RR 2008-2010 HONDA CB1000R 2008-2009 KAWASAKI ZX6R 2007-2008 KAWASAKI Z1000 2007-2010 KAWASAKI VERSYS 2007-2010 SUZUKI GSXR750...
  25. R

    Leo Vince SBK LV one, carbon, voor Street Triple

    Te koop: Leo Vince SBK LV one voor Triumph Street Triple, 2008 / 2012 Zitten vanaf februari 2013 aan de motor, zijn echt nog als nieuw. Hebben € 569,- gekost bij Auspuffprofishop.de, via Ebay.de Vraagprijs is € 500,- of ruilen tegen een paar Arrows.
Terug
Bovenaan Onderaan