Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: the stomper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. the stomper

    R1100GS loopt slecht/slaat af na uitwisselen accu

    De bmwgsclub.nl site ligt al een paar dagen op z'n rug (?). Dus maar eens kijken of hier wat kenners zitten. Ik heb vanmorgen de accu van de GS omgewisseld voor een vers exemplaar. Dus tank optillen, oude accu eruit en nieuwe erin. Simpel zat dacht ik. Starten ging prima, de nieuwe accu...
  2. the stomper

    wie reed maandagmorgen spook op A12?

    Wie o wie reed er vanmorgen op de vluchtstrook van de A12 tegen het verkeer in? Was in de buurt van afslag Nieuwerbrug als ik me niet vergis. volgens mij was het een japans choppertje. Iemand van hier? En zo ja, wat bezielt je dan?
  3. the stomper

    Als iemand onderweg is naar z'n eigen begrafenis?

    Wat doe je dan als je dat ziet? Gistermiddag reed ik van werk naar huis over de A20 ri. Utrecht, neem de afslag Rotterdam Alexander en zie in m'n spiegels een sportfiets aankomen welke ook deze afslag kiest en daarbij een aantal auto's over de vluchtstrook inhaald. Ook ik wordt rechts over de...
  4. the stomper

    Kan wel reageren maar reaktie wordt niet getoond?

    Nou, eh.. dat dus. Gekke is dat, wanneer ik boven het bewuste topic zweef, wel zie dat ik de laatste ben die een reaktie gepost zou hebben. Neem aan dat dit te maken heeft met de recente trubbles met de servers?
  5. the stomper

    Voordak begin aan een CB350 / CB400 ombouw..

    Een paar vraagjes. Ik ben afgelopen koninginnedag naar de Oranjeraces in Boskoop wezen kijken, en sindsdien slaap ik onrustig. Ik wil ook zoiets! Ben even aan het zoeken gegaan naar 2ehands prijzen van (mijn eerste voorkeur) een CB350K (de 2 cylinder dus), en dat valt reuze mee. Maar waar moet...
  6. the stomper

    besproeien wegdek tegen fijn stof

    Op zogenoemde piekdagen, dagen waarop de luchtvervuiling sterk toeneemt, wil Rotterdam extra maatregelen nemen. Het college denkt daarbij aan het besproeien van het wegdek, bewoners oproepen hun open haard niet te gebruiken en strenge controles van vervuilende auto's. Bron...
  7. the stomper

    Triumph Speed Triple uit '98

    T509 met 31.000 km op de teller, voorzien van flyscreen, buddycover en uniek Bos 3 in 2 uitlaatsysteem. Originele bochtenset en demper aanwezig. Foto is uit Bos katalagus, maar de motor is exact gelijk. Banden en kettingset hartstikke nieuw. Vraagprijs 6500,= 5000,= verlaagd dus! :Y...
  8. the stomper

    ligging zwaartepunt motorfiets

    Als je een test van een motorfiets leest wordt soms een fiets aangeprezen om z'n lage zwaartepunt. Maar in de specs zie dit nooit uitgedrukt in een getal, waarom zou dit zijn? Vaak wordt wel de gewichtsverdeling voor-achter opgegeven nl. En een fiets kan wel 10 kilo zwaarder zijn dan een...
  9. the stomper

    faq niet meer volledig?

    Het viel me op dat iemand de faq gemoderniseerd heeft, echter hoe je een geattached ( :? ) plaatje moet laten zien in je post staat er niet meer in. Evenmin de "ik ben met dommie" smilie. En sommige smilies zitten met samengeknepen billen in de mooie tabel, vinden ze vast niet fijn.
  10. the stomper

    breedte 1150GS

    Wie kan mij helpen aan de breedte van een 1150GS, als 'ie door een deur moet? De stuurbreedte zal geen probleem zijn omdat je met een draai aan het stuur er wel door komt vermoed ik?
  11. the stomper

    vraagje aanduiding max snelheid

    Ze hebben onlangs de max snelheid op een weg hier vlakbij mijn werk verlaagd van 50 naar 30 km/u. Nu is het zo dat er geen borden staan, enkel om de +/- 100 meter een witte 30 op het wegdek. Is dit nu inderdaad een wettige aanduiding van de max snelheid of zouden er eigenlijk ook borden moeten...
  12. the stomper

    zwart met witte stippen

    Dat is zoals de Koninginneweg in R'dam IJsselmonde eruit komt te zien op dit moment. Midden op alle kruisingen wordt een stip met een diameter van 4 meter geschilderd. En niet alleen een cirkel dus, maar echt een stip! Met witte wegmarkeringsverf... Ja ik heb al bij de MAG melding gemaakt. En...
  13. the stomper

    opgelet: grind afslag Rotterdam Blijdorp

    Als je vannavond nog bij het Kleinpolderplein afslag Blijdorp neemt pas dan op voor grind. Ze zijn hier al een paar weken bezig met het plein, maar ze hebben vanmiddag een stuk asfalt uitgefreesd, en nu rijd je op de onderlaag en er ligt nog allemaal grind. Rijdende beneden op het...
  14. the stomper

    nieuw asfalt lijkt zo glad

    Ik zie regelmatig ergens nieuw asfalt liggen, mooi strak donkergrijs. Alleen het ziet er soms een beetje glad uit, zo met zo'n glans erover. Is het echt gladder dan asfalt wat er al wat langer ligt (en lichtgrijs is gekleurd) of is dit louter psychisch?
  15. the stomper

    artikel uitbreiding 80 km/u zones

    Uit een lokaal krantje (R'dam), zie attachment. Heeft iemand nu die meet- / onderzoeksresultaten al eens gepubliceerd gezien of is dat staatsgeheim? (expres als attachment gelaten, scan is nogal fors) Bijlage: Scannen0002.jpg
  16. the stomper

    lampje uit miniknipper peuteren

    Als ik er weer aan denk begin ik weer te trillen en te zweten. Gisteravond "eventjes" bezig geweest om te proberen het lampje uit een miniknipper te krijgen (zo'n indrukken, slagje draaien, uittrekken) lampje. Gewoon standaard volgens mij. Maar de ruimte om het lampje is zo allejezus klein dat...
  17. the stomper

    slaat soms af bij stationair

    M'n speed triple geeft de laatste tijd problemen met stationair draaien. Koude/warme motor is om het even. Afentoe tijdens stationair draaien lijkt de motor zich te verslikken en meestal draait 'ie daarna door maar soms slaat 'ie af. Het stationair toerental staat op ong. 1200, ik kan het wel...
  18. the stomper

    wheelie op Van Brienenoord door motoragent

    Ik stond om 12u voor een open Van Brienenoord (ri. noorden) toen een motoragent op een donkerrode Pan naast me kwam staan. Ik dacht nog, shit dat wordt rustig aan doen als straks de bomen open gaan. Maar dat viel mee! Toen de bomen open gingen was mijnheer agent er als eerste volgas vandoor...
  19. the stomper

    m'n speed triple (pic)

    Zoals beloofd in "even voorstellen", hierbij 2 pics van de triple. Als ik zo naar de plaatjes kijk moet ik eigenlijk nog iets met de spiegels doen, suggesties???
  20. the stomper

    Folembray geluidslimieten

    Zaterdag vertrek ik naar Frankrijk voor een paar rondjes Folembray, en nu hoor ik dat er op Folembray ook geluidslimieten zijn gaan gelden (onlangs). De limiet zou 90 dB(A) zijn, maar dat is toch absurd laag? Daar blijf ik met standaard demper nog niet eens onder. Weet iemand hier meer van?
  21. the stomper

    the stomper schud handjes

    Goedengedag allen, al enige weken aan het posten en lezen op het forum, maar nu toch maar even handjesschudden. Mijn naam is David, bij vrienden ook wel bekend als "the stomper", een bijnaam overgehouden aan mijn Quake verleden (3d shooter, werd fanatiek gespeeld over het netwerk in elk vrij...
  22. the stomper

    veroordeeld tot verrichten van goede daden

    Beetje zielig dit: http://www.ama-cycle.org/news/2003/kindness.asp Kwam het toevallig tegen, als er niet iemand bij omgekomen was zou het om te lachen zijn.
Terug
Bovenaan Onderaan