Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Genesis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    ervaringen vf 750 f

    Hey , Ik zat hier vroeger wel is vaker :) en ik weet dat er hier heel wat vf liefhebbers en ex vf rijders zijn . Nou heb ik voor mijn vriendin ( die tot nu toe maar effe met een gpz 305 eeft gereden ( 1500 km ongeveer , en daarvoor niks ervaring buiten met een trapfiets ) ) een vf750 f zien...
  2. G

    Bout koppelingshuis komt los

    Gisteren de gpz 305 terug wat opgemaakt voor mijn vriendin starter enz. trug gemaakt en de koppeling bekeken ( die ontkoppelde niet meer sinds de laatste keer maar toen heb ik hem gewoon opzij gezet omdat ik er toch niet meer mee reed ) , alles eindelijk in orde , bleed dat de bout waarmee het...
  3. G

    Iemand ervaring met Hagon voorvorkveren ?

    Zou graag een setje kopen voor mijn fzr 1000 3GM scheelt toch wel wat met wp ofzo , nu vraag ik mij af of er al iemand ervaring mee heeft , want anders zou goedkoop wel is duurkoop kunnen worden ( zou niet de eerste keer worden O-) ). Mvg , Genesis
  4. G

    Brik stukken te koop : alles voor een vf400f

    Heb zo ongeveer alles liggen laat maar weten als je iets nodig hebt ( ook een kader maar wel met belgische papieren ) , modjes gelieve deze te laten staan , alleen brikkers gaan er iets aan hebben :) Friendly greetz , genesis.
  5. G

    Joe bar is brikker af ..

    Nadat ik richting werk stilgevallen ben met de gpz , besloot ik dat een brik zeer fijn is voor erbij maar dat ik toch iets betrouwbaarder wil ( ok ok en sneller :P ) . Besloot ik maar een uit te kijken naar een zxr 750 uit ´92 , altijd mijn droommoto geweest ( vooral door de 2 ronde...
  6. G

    CDI

    Kan er iemand mij een idee geven van de spanningspieken die uit de CDI gaan; hoeveel volt deze ongeveer zijn ? alvast bedankt
  7. G

    Nieuw brik : dr 500

    Binnen een half uurtje word hier een nieuw brik afgezet die ik vroeger nog eens verkocht heb aan een vriend van mij : een suzuki dr 500 , is een beetje gesloopt ( lees gebruikt als crosser en veel jumpjes mee genomen) maar het was exact wat ik zocht om effe mijn motorloze periode mee door te...
  8. G

    Opmaakproject : vf400f

    Na lang twijfelen ga ik er toch maar aan beginnen , blok moet zoiezo uiteen voor een domme o-ring :( dus ga ik wss al de rest ook maar eens doen :) ( wel spijtig dat dit zonodig in de zomer moest gebeuren '( ) . Bedoeling is er zeker elke dag aan te werken als ik de late heb ( zon 4 uur...
  9. G

    Dillema

    Tijdje geleden heb ik een vf400 f gekregen met wat werk aan , nieuwe bandjes op gezet , keerringen vervangen , remblokken vervangen en nu zou ik hem binnen willen doen voor kleppen te laten stelle en carbu´s te laten regelen . Alleen komt er plots een dillema naar boven bij mij : voor 2000 -...
  10. G

    Electrische ontsteking gt 500 : waar te vinden ?

    De titel zegt het al ;) , vriend van mij zoekt een electrische ontsteking voor zijn gt 500 omdat hij veel last heeft met zijn originele ontsteking B| Iemand een idee waar ik ze kan vinden en tegen welke prijs :? Vriendelijke groeten , Genesis.
  11. G

    Gaten of geen gaten ... 2takt

    Zou een hittegraad 5 bougie een gat branden in de piston van een 250cc 2takt crosserke of niet ? Enige andere malafide gevolgen mogen ook gepost worden...
  12. G

    Olie aflaat schroef kapot :9

    Heb weer mijn nodige dosis pech hoor , draad van de olie aflaat was een beetje beschadigd ( wist ik dus niet B| ) ennu heb ik hem een beetje overgedraaid B| . Nu heeft iemand mij wijsgemaakt dat er een soort van plus bestaat om erin te proppen die je dan uiteen kunt laten gaan door een...
  13. G

    Hoe kan de wegliging beinvloed worden door band ?

    vandaag eindelijk mijn vf in orde en ook verzekert , heeft nu meer als een jaar stilgestaan en de voorband is echt op op , nu zitten er bulten in volgens de bandenman door het te lang stilstaan , kan dit zo een grote beinvloeding op mijn wegliging hebben dat bochten naar links echt 100 procent...
  14. G

    Examen zonder pinkers

    Nu heb ik men pinkers er effe af gesmeten , ze irriteerden mij met hun gigantisch formaat en men pinkerdoos was kapot gegaan ( een kleine aanraking met meneer laser en daarna wat lekker regenweer en de pinkerdoos had er niet meer echt zin in :+ ) . Ga ik vandaag effe bellen voor men examen kan...
  15. G

    Appie smoke momenten ..

    Nu appie smoke in zijn nieuw topic zegt dat er nieuwe appie smoke´s moeten ontstaan ( en ik dat nog niet derect zie gebeuren ) lijkt het mij een goed idee om hier al onze appie smoke momenten te zetten , iedereen heeft ze wel is , die momenten dat je denkt wtf heb ik nu juist gedaan :X Ik...
  16. G

    Begrenst motorblok gpz 305

    Nadat de kopeling van mijn oud blok ineen keer stopte met werken , besloot ik mijn ander blok er maar eens onder te steken ( moest al effe gebeuren ) . Na 2 dagen werken zat het er eindelijk onder , direct naar leuven gereden , blijkt dat hij maar 135 meer wilt rijden en niet echt pit heeft...
  17. G

    AAAhhhh gpz iriteert mij....

    vanochtend na de gebruikelijke start van een halve minuut ( ging normaal vandaag binnen om carbus te laten afstellen zal nu effe uitgestelt moeten worden ) rij ik 5 minuutjes , begin redelijk door te rijden , kom ik voor een licht aan , wil ik mijn kopeling pakken , er gebeurt niks , koppeling...
  18. G

    Het grote gefrustreerde dealer topic

    Laten we hier effe allemaal onze frustraties op het punt van motorzaken neerzetten . Ik zal maar effe beginnen , moest het echt kwijt : vorige week breng ik mijn vorkbenen binnen om nieuwe keerringen te steken , er word mij belooft dat hij op oudjaar zeker klaar gaat zijn . Ik was natuurlijk...
  19. G

    Iemand ervaring met "motor service mike" België

    http://www.motoservicemike.be Nadat ik 150 euro betaal voor nieuwe keeringen in mijn voorvork ( alleen de benen binnengebracht ) en een ongeintreseerde zak die niet echt mijn geld verdient , ga ik maar weer eens op zoek naar een kawasaki dealer in omg. antwerpen voor mijn brikie . Heeft er...
  20. G

    Hoe vast moet ik mijn balhoofd aanspannen ?

    Juist men oude balhoofdlagers er terug mogen inzetten nadat ik gehoord heb dat het bestellen van nieuwe tot de 5de zal duren ( klote feestdagen |( ) en daarna ongeveer 3 weken zal duren eer ze binnen zijn ( conische gingen niet de lager was te smal vor conische ) in elk geval ik heb ze er nu...
  21. G

    Verwarme handvaten

    Denk dat ik sevens bij hein gericke effe verwarmde handvaten ga halen , helpt dit eigenlijk veel :? Ben mijn bevroren handen redelijk beu aan het worden ( ik rij per dag met dit weer ongeveer zon 100 km , is echt wel koud :P ) Als ik ze sevens ga halen zal ik in elk geval zeker piccies...
  22. G

    Nieuwe kabelboom steken

    Na een paar rare elektrische problemen en een kabelboom die zo verot als snot is ( stuk of 10 draden gewoon niet aangesloten ) en constant valse stroom op de kader ga ik mijn kabelboom maar eens vervangen , heb nog een perfecte liggen van een duits model , dan heb ik in 1 keer ook een licht...
  23. G

    Motor valt soms weg :?

    Ik heb nu 2 weken een gpz 305 en deze valt soms weg ( net zoals als hij geen naft heeft : een compleet ander geluid en nog 5 procent van zijn vermogen ofzo , soms komt er dan ook een luide plof uit mijn uitlaat ( klinkt zoals een balon die leeg gelaten word ofzo , alleen luider ) , nu dacht ik...
  24. G

    Remblokken vervangen .

    Hey , ik heb juist vandaag mijn remblokken vervangen ( was de eerste keer dat ik dit deed ) en in 1 keer ook maar effe mijn rem vloeistof vervangen en remmen ontlucht ( niet de eerste keer ) . Wil ik ze uitproberen , trek ik die remhendel met gemak tegen mijn handvat ( remmen zijn goed ontlucht...
  25. G

    Rijles( niet lezen als je al die topics beu bent)

    Eindelijk ga ik voor men motor rijbewijs , vanmorgen mijn theoretisch examen gaan doen , erdoor 8-) Heb ik deze maandag 3 uur les en deze vrijdag nog eens les , en daarna kan ik al lekker met men voorlopig rijbewijs rondtoeren :] ( iedereen post dit hier dus zal ik maar eens meedoen :+ )
Terug
Bovenaan Onderaan