Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GSC-RS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GSC-RS

    Voorvork Sachs/Showa volledig instelbaar 200 euro

    Voorvork merk Sachs 54mm, zelfde als de Showa versie die op diverse type ducati`s is gebruikt. Technisch en optisch 100% en volledig instelbaar. Kan na evt aanpassing uiteraard in meerdere motoren gebruikt worden, mooie vork voor een fighter of ander project. Kroonplaat is al verkocht, evt is de...
  2. GSC-RS

    Ducati MTS 1000DS en Ducati 748-998 onderdelen

    Bij deze bied ik diverse spullen aan van een MTS1000DS uit 2003 en wat spullen voor een 748-998 MTS1000 Sachs complete voorvork, incl t-stuk en kroonplaat plus stuur en de steekas. Totaal 275 euro of doe een goed bod!! Complete tankzit van een MTS 2003, incl reservoirs, slangen en tankdop...
  3. GSC-RS

    Bar end mirror gezocht

    Wie kan mij helpen aan een setje bar end mirrors/spiegels voor een stuur met binnendiameter van 12mm?? Ik zie ze voornamelijk voor diameters van 17 t/m 22 mm. Wie heeft er de gouden tip! En zoek spiegels voor ca 30 euro. Het is voor onze Ducati Multistrada 1000DS waar we een cross stuur op...
  4. GSC-RS

    Gezocht: open demper voor de Aprilia RSV Mille R 2001

    Bij deze zoek ik een open (race)demper voor mijn Aprilia RSV Mille R uit 2001. Merk, type, carbon of titanium, model maakt allemaal niet uit en laat me weten als je wat hebt liggen!! Mag asociaal dikke klappen uitkomen..... :P Ik wil er geen hoofdprijs voor betalen, aangezien de Mille een...
  5. GSC-RS

    Aangeboden Honda Shadow VT1100 bj 1990 USA model

    Bij deze aangeboden een hele nette in perfecte staat verkerende Honda Shadow VT1100 uit 1990, gebouwd in de USA voor de amerikaanse markt en halverwege de jaren 90 geïmporteerd. Motorblok, chroom en lakwerk is allemaal nog in een uitstekende staat. Geen roest, olielekkages of andere...
  6. GSC-RS

    Showa voorvork, helemaal compleet en incl remtangen!!

    Bij deze aangeboden een showa upside down voorvork, komt uit een ducati 748SPS maar past in de gehele 748-998 serie, tevens in diverse monsters en supersport series. Vork zal ook in andere fietsen passen en ideaal voor de zelfbouwer cq streetfighter fanaten hier. Vork is helemaal compleet...
  7. GSC-RS

    HPK Brembo remschijven

    Bij deze aangeboden een set HPK Brembo remschijven, zie onderstaande link...
  8. GSC-RS

    Radiale rempomp Brembo PR19x20

    Nog liefhebbers voor een Brembo rempomp, radiaal PR 19x20 incl remlichtschakelaar en natuurlijk zo goed als nieuw en technisch 100% Geen krasje niets en doos heb ik er nog bij! Ideaal voor de circuitgangers onder ons, remt als een beer!!! Met remlichtschakelaar en kan dus ook voor op de...
  9. GSC-RS

    Brembo radiale rempomp PR19x20 incl remlichtschakelaar

    Nog liefhebbers voor een Brembo rempomp, radiaal PR 19x20 incl remlichtschakelaar en natuurlijk zo goed als nieuw en technisch 100% Geen krasje niets en doos heb ik er nog bij! Ideaal voor de circuitgangers onder ons, remt als een beer!!! Met remlichtschakelaar en kan dus ook voor op de...
  10. GSC-RS

    HPK Brembo zwevende remschijven 320mm

    Bij deze bied ik aan een set zwevende schijven van Brembo, van de bekende HPK serie. Niet te vergelijken met de std schijven van Brembo, incl de bevestigingsbouten voor op de velg. Doos is er nog bij de schijven zijn niet van nieuw te onderschijden, 100% technisch in orde! Elke keuring...
  11. GSC-RS

    Aangeboden Ohlins stuurdemper Ducati 748/916/996/998

    Bij deze bied ik aan een Ohlins stuurdemper voor de Ducati 748/916/996/998, de demper is technisch nog 100% en heeft wat lichte krassen. Dit is na montage niet meer zichtbaar en het beugeltje zit er helaas niet bij. Deze zijn los te koop bij de verschillende leveranciers. Ik verkoop de demper...
  12. GSC-RS

    TK: Brembo radiale koppelingspomp (gefreesd) 16 x 18 mm

    Plaats hier de advertentie ook maar....misschien iets meer voor de circuitrijders onder ons. Ik heb een nieuwe radiale koppelinspomp van Brembo gekocht en nu heb ik dus een gefreesde radiale Brembo koppelinspomp over en deze mag weg voor € 175,00. De maat is 16x18 en de pomp heeft lichte...
  13. GSC-RS

    TK: Brembo radiale koppelingspomp (gefreesd) 16 x 18 mm

    Ik heb een nieuwe radiale koppelinspomp van Brembo gekocht en nu heb ik dus een gefreesde radiale Brembo koppelinspomp over en deze mag weg voor € 175,00. De maat is 16x18 en de pomp heeft lichte beschadigingen aan de bovenzijde, zijn als het ware "putjes" in de gefreesde behuizing. Na montage...
  14. GSC-RS

    Overspuiten magnesium velgen

    Hallo allemaal, Heb een vraag en kan hier niet veel over vinden, ik weet een setje magnesium velgen te staan voor mn Duc en heb hier wel oren naar. Nou zijn deze velgen niet mijn kleur en zou ze eventueel graag willen overspuiten. Is dit zomaar mogelijk en kun je allerlei soorten lak...
  15. GSC-RS

    Red Alert alarm systeem

    Hierbij bied ik mijn alarmsysteem te koop aan: Red Alert! Inclusief: *2 afstandbedieningen *garantie certificaat (hier kun je voor de verzekering o.i.d. niets mee) *mogelijkheid voor het rijden in file waarbij om-en-om de knipperlichten gaan branden Er is 1 probleempje ik heb er geen...
Terug
Bovenaan Onderaan