Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sorrento
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sorrento

    Abba superbikestand incl. frontliftarm

    Te koop aangeboden, z.g.a.n. Abba superbikestand inclusief frontliftarm. Stand is slechts aantal malen gebruikt en is als nieuw inclusief gebruiksaanwijzing. Met de meegeleverde frontliftarm is het mogelijk om beide wielen gelijktijdig van de grond te liften. De bijgeleverde fittingkit...
  2. sorrento

    2 gratis kaartjes voor de motorbeurs

    Aangezien ik morgen helaas verhinderd ben heb ik 2 E-tickets weg te geven. Heb ze hier op motor-forum gewonnen, dus mogen uiteraard gratis weg. Ik wil iedereen een eerlijke kans geven, dus heb je nog geen kaarten en ben je serieus van plan morgen heen te gaan dan hieronder graag reageren. Ik zal...
  3. sorrento

    Tuono stuur en risers

    Te koop gevraagd, Goudkleurig Tuonostuur (gen1, gen2) en/of OEM risers (gen1). Heb je, of weet je iets te liggen dan graag een pm. :]
  4. sorrento

    Alpinestars s-mx plus laarzen mt.46

    Te koop aangeboden, Gebruikte, fris ruikende, in nette staat verkerende s-mx plus laarzen. Uiteraard hebben ze lichte gebruikssporen, maar zijn echt netjes. Zitten erg fijn dankzij de binnenschoen die je met touwtjes strak kunt trekken. Prijs :? Doe eens een net bod :)
  5. sorrento

    Paddockstand achter

    Te koop aangeboden, Paddockstand van Nakamuchi, incl adapters voor bobbins. Is in zeer nette staat en erg stevig. Prijs €30
  6. sorrento

    Öhlins achterschokbreker fireblade 954

    Te koop aangeboden, Öhlins achterschokbreker voor een fireblade 954, schijnt ook te passen op een 929. Schokbreker is in hele nette staat en heeft amper gebruikssporen. Hij is volledig instelbaar en heeft een losse, hydraulische preload adjuster. Onderdeelnr: HO 202 Type code: S46PR1C2LS...
  7. sorrento

    paddockstand en balhoofdstand

    Te koop: Paddockstand van Nakamuchi, incl adapters voor bobbins. Is in zeer nette staat en erg stevig. vraagprijs €45 Balhoofdstand van powerplus, incl adapters om om te bouwen naar achterpaddock. Tevens zijn alle opnameadapters voor onderzijde balhoofd aanwezig. Is ook in zeer nette...
  8. sorrento

    Berik rugtas

    Nette Berik rugtas met diverse vakken. Aan de binnenzijde zit een extra ritsvak, verder zitten er aan de buitenzijde op de zijkant en boven en onder nog 2 ritsvakken. Inhoud schat ik op +/-15 liter. Mf prijs €22,50 :)
  9. sorrento

    Gestolen motoren snel opgespoord

    http://www.politie.nl/nieuws/2013/juni/29/01-gestolen-motoren-snel-opgespoord.html Toch wel handig, zo'n track&trace systeem.
  10. sorrento

    Betalen met ander paypalaccount?

    Hey even een vraagje, Ik heb een item gewonnen op ebay, maar omdat ik niet kan inloggen op mijn eigen paypalaccount wil ik betalen met het account van mijn vriendin. Is dit mogelijk en heb je dan nog steeds kopersbescherming? Uiteraard laat ik dan wel de naw gegevens op de factuur veranderen....
  11. sorrento

    3x Akrapovic carbon uitlaathanger

    Heb hier 3 uitlaathangers liggen van Akrapovic, zijn bedoeld voor de kleinste elips demper. 2 hangers zijn zo goed als nieuw en 1 is in gebruikte staat. T.e.a.b.
  12. sorrento

    Vandaag en morgen 30% bij motoin

    Ze hebben vandaag en morgen bij motoin.de een leuke korting als je online bestelt. Heb een Dainese laguna seca bestelt, adviesprijs was €929 na korting was deze €670. Doe er je voordeel mee! Je moet je eerst even aanmelden als nieuwe klant, je krijgt dan standaard 10% korting op je bestelling...
  13. sorrento

    Bos GP1 carbon demper voor fireblade 954

    Deze bolt-on Bos demper mag weg omdat hij plaatsgemaakt heeft voor een Akrapovic demper. Demper is in bijna nieuwstaat en inclusief Db-killer. Hij past op een fireblade 954, hij schijnt ook op een 929 te passen. Prijs idee rond de €150
  14. sorrento

    *Alpinestars carver combi mt.50 zwart NIEUW!*

    Te koop: Nieuw Alpinestars Carver combipak in maat 50. Ik heb het pak eind november nieuw gekocht en hangt sindsdien netjes op de hanger in de kast. Na het vandaag weer gepast te hebben, vind ik het pak toch net niet strak genoeg zitten. Het leer is heel soepel en de jas heeft een mooie...
  15. sorrento

    Stuurharnas met tankbescherming z.g.a.n

    Te koop: 1x gebruikte stuurharnas van Datona. De spanbanden zijn zeer degelijk en hebben een maximale capaciteit van 2000kg, tevens zijn ze voorzien van een hoes ter bescherming van de tank en 2 musketonhaken. Persoonlijk vind ik deze set icm mijn fireblade en het gebrek van vast ogen aan...
  16. sorrento

    Carbon Akrapovic uitlaatbeugel

    Voor mijn ovale , titanium Akrapovic demper ben ik op zoek naar een originele carbon uitlaatbeugel. De omtrek van de demper is 37 cm, de breedte is 10,4 cm en de hoogte is 13,2 cm. Aangezien mijn slip-on demper een andere maat is dan de bolt-on demper voor een 954rr, is het lastig om de juiste...
  17. sorrento

    Berik combipak mt.50 zwart/grijs/wit

    Te koop 2-delig motorpak van het Italiaanse merk Berik in maat 50. Pak is in zeer nette staat en heeft nagenoeg geen gebruikssporen. Alle ritsen werken naar behoren en pak heeft alle nodige protectoren die tevens voorzien zijn van titanium. Verder zijn er op diverse plaatsen stretchpanels...
  18. sorrento

    MRA kuipruit voor fireblade 954

    te koop MRA kuipruitje voor fireblade 954. Ruitje is in nette staat, heeft dezelfde afmeting als het originele ruitje en in de kleur rookgrijs. Aan de binnenzijde zit een klein schuurplekje thv het remoliereservoir, valt bijna niet op maar wel zo netjes om te vermelden. €30
  19. sorrento

    achterlicht en achterspatbord/hugger fireblade 954 + tanktas

    Te koop voor Honda fireblade 954/sc50: - led achterlicht met ingebouwde knipperlichten. Let op, knipperlichten zijn geen led en lijkt me achteraf ingebouwd. Desalniettemin werkt alles naar behoren en met de originele stekker, knipperlichten hoeven natuurlijk niet perse aangesloten te worden...
  20. sorrento

    blauw/zwarte Honda fireblade 954

    Ik ben op zoek naar een hele nette, blauw/zwarte fireblade van 2003. Ben je iemand of weet je iemand die zijn/haar 954 wil verkopen dan hoor ik dat graag. Mijn voorkeur gaat uit naar een motor met zo min mogelijk gebruikssporen en een km.stand onder de 30.000 :)
  21. sorrento

    Suzuki GSX-R 750 bj.2000 blauw/wit, €3250,-

    Te koop zeer nette gsx-r 750 van bouwjaar 2000. Heb hem vorig jaar van medeforumlid overgenomen en is echt in hele mooie en originele staat. Km.stand: 46.208 Motor is schadevrij, ketting en tandwielen zijn in goede staat. De achterband is prima, voorband zal over een tijdje vervangen...
  22. sorrento

    Aprilia jas zonder protectie

    Te koop nette Aprilia jas in maat XXl, valt klein uit. Jas is in nette staat en weinig gebruikt, kan gedragen worden om te laten zien dat je gek bent op pasta ;-) of voor de wat koudere dagen over je normale pak :-) pak hem beet €35,-
  23. sorrento

    Berik textieljas met protectie z.g.a.n

    Ik heb hier nog een hele mooie Berik textieljas in maat L. Heb de jas 2 a 3 keer gedragen maar geef toch de voorkeur aan leer. Jas heeft een uitritsbare binnenvoering, 4 zakken met rits aan de buitenzijde, 1 telefoonzak en zak met rits aan de binnenzijde en achter op de rug zit nog een ritsvak...
  24. sorrento

    Paddockstand rood

    Te koop ivm overcompleet nette paddockstand voor onder de achterbrug, werkt prima en is weinig gebruikt. Voor 2 tientjes wisselt ie van eigenaar :) gr. Rudy
  25. sorrento

    Sorrento, aangenaam!

    Hallo allemaal, na al een tijdje passief op het forum aanwezig te zijn, wil ik toch uit de anoniemiteit treden. Mijn naam is Rudy, 29 jaar en kom uit friesland of liever "de kop van overijssel". Mijn eerste motor was een cbr 600f, begin vorig jaar een r6 gekocht en helemaal naar mijn smaak...
Terug
Bovenaan Onderaan