Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cbr rydah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Gaskabel loopt niet goed

    Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb bij mijn cb500 1999 een nieuwe gaskabel gemonteerd, “gas terug” kabel(weet niet hoe die heet ☺️). Nou loopt die onwijs stroef. Maar als ik allebei de kabels los beweeg is er niks aan de hand en als ik de kabel om gas te geven alleen bevestig aan...
  2. C

    snowboard gebruiken als zadel

    Beste motor verbouwers!! Ik wil van mijn caferacer een tweezitter maken, nu had ik nog een oud snowboard liggen en die wil ik gaan bekleden. Maar hoe kan ik het beste het leer bevestigen aan het snowboard? Ik heb al geprobeerd te nieten maar dat is niet sterk genoeg om door de oppervlakte...
  3. C

    cb 500 (s) verbouwen naar cafe-fighter

    Beste mede verbouwers en liefhebbers, Nadat ik in het topic brikken en klassiekers geen reactie heb gekregen denk ik dat dit misschien een betere plek is om mijn project aan jullie te laten zien. Kleine geschiedenis van mijn motor, de motor die ik heb gekocht is van een vriend van mij...
  4. C

    Werkplaats handboek cb500 pc32

    Hallo allemaal! Ik ben bezig met het verbouwen van cb500 pc32 in dit topic: Cb500 ombouwen cafe racer style En nu ben ik opzoek naar een werkplaats handboek. Heeft iemand die misschien digitaal? Dit zou heel fijn zijn!!! Mvg niels
  5. C

    Cb500 ombouwen cafe racer style

    Hallo mede motor liefhebbers!! Ik heb onlangs een cb500s pc32 gekocht van een vriend van mij, op de dag dat ik deze gekocht had, heeft hij een ongeluk gehad waardoor de stuur kuip kapot was en nog wat kleine andere dingen. Dus ik ben genoodzaakt deze op te knappen of om te bouwen. Ik ben...
  6. C

    Er-5 project

    Beste motor forumers!! Ik heb een vraag, ik ben van plan om binnen kort aan een projectje te beginnen. En ik wil klein beginnen dus ik had een er5 in gedachten, nu is mijn vraag welke voorvork en achterbrug zijn een beetje makkelijk in zo'n frame in te bouwen? Ik heb veel op google en dit...
  7. C

    Een aantal vragen voor een beginnende sf bouwer

    Bij mij is er een aantal weken geleden mijn z1000 gejat, en nu wil ik iets anders. Dus na wat rond te kijken ben ik op het idee gekomen om een street fighter te gaan bouwen. De reden daarvan is dat ik graag een eigen idee heb van hoe een motor eruit moet zien en dat kan ik dan verwezenlijke...
  8. C

    hugger kopen

    ik ben opzoek naar websites of winkels waar huggers een beetje betaalbaar zijn. ik heb gekeken bij mijn motor dealer maar ik vond 208 euro zwart gespoten een beetje aan de prijs... mvg niels
  9. C

    te-koop laser xtreme dempers voor een z1000 2009

    Vanaf woensdag heb ik een laser xtreme set te-koop voor een z1000 2009. Deze is wel beschadigd. Links en rechts een paar kleine krasjes. Ik heb geen vraag prijs. Dus doe een goed bod en dit set kan van jou zijn. Dus geen onzin biedingen van 10 euro want ik wil er wel wat voor hebben. Dit set is...
  10. C

    z750 uitlaat vervangen en afstellen?

    Hey motor muizen! Ik heb een paar vraagjes. Een maat van mij heeft een z750 2007 gekocht en nu ook een andere uitlaat. Nu zit er een soort klep achtig ding op de uitlaat. Maar wat moet je hiermee eraf halen of? En is het nodig/verstandig om de motor op de pijp af te laten stellen? greetzz...
  11. C

    te-koop verlengt kuipruitje z1000 tot 2007

    ik heb een kuip ruitje te koop. Deze wil ik verkopen omdat mijn vorige z1000 na 3 maanden total los is en ik nooit de tijd heb gehad om hem erop te zetten. de kuipruit zit in het plastick en is echt helemaal nieuw. boekjes en alles zit er ook bij. De nieuw prijs was 130,- dus kom niet met een...
  12. C

    Te-koop setje dempers voor z1000 2008 orgineel

    Hierbij zet ik mijn orginelen dempers te koop. Ik weet niet zoheel goed wat ik voor een stel uitlaten kan vragen, dus hierbij bieden zou ik zeggen. De uitlaten zijn gloedje nieuw en hebben echt 0 km gereden omdat ze gelijk onder de motor vandaan zijn gehaald bij de dealer. groetjes niels
  13. C

    Z1000 2006 versus 2008

    Jaha mensen hier istie dan (na gezocht met de zoek functie). Het topic over de verschillen zowel negatief als positief van de 2 broertjes. Ik zelf vind ze allebei om te :9~ !! maar nu jullie mening! Ik ben benieuwd wat jullie mening is! gegroet
  14. C

    hotcam r6 alleen de demper

    ik heb nog een r6 hotcam demper. nu wil ik deze verkopen. maar weet niet zo goed wat ik ervoor kan vragen. de demper is een carbon uitvoering en is in goede staat een paar kleine krasjes. hoor wel of iemand em wil! gr niels
  15. C

    gezocht hotcam collector(linkpipe) cbr600f 2006

    Naam van het topic zegt et al! ik ben opzoek naar een linkpipe of hoe je dat ook noemt voor een cbr600f van 2006 en die moet geschikt zijn voor een hotcam mvg
  16. C

    hotcam past ie??

    Ik heb een hotcam gekocht alleen de demper voor een r6 uit 2004. Nu vroeg ik me af of de demper met een bijbehorende linkpipe (of collector) onder mijn cbr600f uit 2006 kan worden gemaakt?? dit is volgens mij wel mogelijk maar weet et nie zeker! dus miss dat jullie dit wel wisten...
  17. C

    onder een cbr600f een mivv of een leo??

    Ik heb sinds een paar maanden een cbr600f 2006 en wil een ander pijpje. Nu lees ik over leo en mivv wel goede verhalen maar welke pijp raden jullie mij aan om er onder te schroeven. het moet wel gaan om een e-gekeurde uitlaat want ik moet nog wel eens om half 6 in de vroege morgen op zondag...
  18. C

    leovince sbk carbon tekoop

    Ik heb een bijna nieuwe leovince sbk deze demper zat een paar maanden onder mijn bandit maar ik heb deze verkocht dus heb de demper over. De demper is van het merk leovince en type sbk. De demper is e- gekeurd dit houd in dat de demper geen problemen geeft bij aanhouding door de politie...
Terug
Bovenaan Onderaan