Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rules
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rules

    Twee sets Metzeler Racetec RR 120-180

    Te koop: Twee setjes Metzeler Racetec RR 120/70 -17 180/55 -17 DOT codes uit 2015. Beide sets zijn gelijk qua slijtage en dotcode. Gebruikt op circuit dus aan zijkanten minder profiel maar in het midden nog genoeg voor op straat. Prijs €50,- per band excl. verzenden
  2. Rules

    MetzelerRacetec RR gebruikt 120/180

    Te koop: Twee setjes Metzeler Racetec RR: Voorbanden: 120/70x17, type K1, DOT 4614, in midden 3mm profiel, aan randen 2mm profiel Achterbanden: 180/55x17, type K2, DOT 1115, in midden 4,5mm profiel, aan randen 3,5mm profiel Per band €50,- excl. verzenden.
  3. Rules

    Kushitani leren jas, maat 58

    Nette Kushitani motorjas. Jas is van leer en in goede staat. Enige minpuntjes: Labeltje op klittenband laat los, klittenband is wel gewoon bruikbaar en labeltje is met lijm of naald en draad weer te bevestigen (zie foto's) Een drukknopje bij hals is kapot. Aangezien er twee knopjes zitten...
  4. Rules

    IXS leren motorbroek, grote maat

    Leren broek, tweedehands. Er staat geen maat in maar is gedragen door persoon met lengte 1.70m en 100kg. Gewoon een nette gebruikte broek van IXS Vraagprijs €50,-
  5. Rules

    Pirelli Diablo Supercorsa banden

    Ik heb hier nog een setje 120/180 Supercorsa's liggen. Ze zijn uit 2008 met nog voldoende profiel om mee te rijden. Af te halen tegen elk aannemelijk bod.
  6. Rules

    Pirelli Diablo Supercorsa

    Te koop: Voorband, Pirelli Diablo Supercorsa SC2, DOT 1413, Maat 120/70x17, 3mm profiel. €40,- Twee sessies op Assen mee gereden. De witte pluisjes op de derde foto zijn van een handoek. Na circuitdag zet ik de motor in een voorwielklem op de aanhanger. Om te voorkomen dat de band...
  7. Rules

    Ital-trackday op Assen

    Zijn er hier liefhebbers om mee te doen aan de Ital-trackday op het circuit van Assen? Er zijn nog plaatsen vrij. De genoemde vroegboekkorting is niet meer geldig. Dat was maar tot 1 april. Wij staan er sowieso met een clubje Ducatisten maar alle Italiaanse merken zijn welkom.
  8. Rules

    Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/55*17

    De achterband heeft 3,5 tot 4,5mm profiel in het loopvlak. Maat 180/55*17 en dotcode 2411. De band is op het circuit gebruikt. Voor €25,- is hij voor jou. Foto's volgen nog maar hij is gewoon zwart en rond
  9. Rules

    Pirelli Diablo Rosso Corsa voorband

    Te koop: Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70x17 DOT code 0813 (zie foto's) Band is op circuit gebruikt. Profieldiepte in het loopvlak is ongeveer 3,5mm. Voor € 25,- af te halen in Den Bosch
  10. Rules

    Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/180

    Ik heb een setje banden te koop. Pirelli Diablo Rosso Corsa Af te halen tegen elk aannemelijk bod. Ik ben niet snel beledigd. Het alternatief is de grijze container. Voorband: 120/70x17, 2,5 - 3mm profiel Achterband: 180/55x17, 2 mm profiel Dotcodes 2411 (voorband) en 0210...
  11. Rules

    Kuipwerk en verlichting Ducati 748-916-996-998

    Van onze gele 916 hebben we de volgende onderdelen over. Alles is afkomstig van een gele 916, bouwjaar 1998 met 51.000km ervaring. De kuipdelen zijn in nette staat maar wel hier en daar met wat steenslag of gebruikssporen. Alles af te halen in Den Bosch. Prijzen zijn vraagprijzen...
  12. Rules

    Kettingscherm / chainguard voor Ducati 916 enz

    Ik heb hier een carbon kettingscherm liggen. Hij komt van onze 916 af en mag weg tegen elk aannemelijk bod of eventueel ruilen tegen andere onderdelen voor een 916-achtige of Monster 600. We zoeken sowieso nog een origineel zadel voor een Monster 600 en 12 remschijfboutjes voor montage van...
  13. Rules

    Akrapovic dempers Ducati 748-916-996-998

    Hoi, Ik heb hier een set Akrapovic dempers liggen. Ze komen van een 916 maar passen ook op een 748, 996, 998. Wij verkopen ze omdat de 916 onze circuitfiets is en dan kun je niet zo veel met open uitlaten i.v.m. de geluidseisen. Dempers zijn van carbon en komen inclusief carbon...
  14. Rules

    Akrapovic dempers Ducati 748-916-996-998

    Iemand hier interesse in carbon dempers van Akrapovic? Aansluitdiameter is 45mm, dus past op de originele collector. De dempers komen inclusief carbon ophangbeugels. Het carbon is plaatselijk wat verkleurd, bij montage is het niet zichtbaar. Vraagprijs is €300,- Meer foto's op...
  15. Rules

    Regenbanden voor een habbekrats

    Ik heb een set regenbanden te koop. Je mag ze hebben voor 'wat de gek er voor geeft' Achterband Pirelli Geen idee of dit de DOT code is. :? Voorband Bridgestone Is dit de DOT code. :?
  16. Rules

    1.6 M-I.A.W. computer en/of chip voor Ducati 916

    Aangezien onze 916 er geen zin meer in heeft zijn we zaken aan het uitsluiten. Alles wijst er nu naar dat de computer of de chip kapot zijn. Wie is er zo vriendelijk om op korte termijn en voor korte duur zijn/haar ecu/chip uit te lenen. Dan kunnen we proberen of hier het probleem in zit...
  17. Rules

    Brembo remschijven

    Te koop: Set van twee remschijven. Brembo, 320mm, originele schijven geschikt voor Ducati Monster, 748, 916, 996 en andere types. Schijven zijn gewoon recht en goed. Zie ook onderstaande link: http://link.marktplaats.nl/614721235
  18. Rules

    Michelin Power Pure 2CT 180/55x17

    Een achterband, Michelin Power Pure 2CT in de maat 180/55x17. Ongeveer 4mm profiel in het loopvlak. DOT code 0910 Vraagprijs €50,-
  19. Rules

    3-spaaks velgen Ducati 748, 916, 996, 998

    Hoi, Ik heb hier liggen: Gepolijste 3-spaaks achtervelg €150,- Gepolijste 3-spaaks voorvelg incl. Pirelli Diablo Rosso II met ong. 4mm profiel (zo uit mijn hoofd) ZONDER remschijven. €200,-
  20. Rules

    Origineel uitlaatssysteem Ducati 748, 916, 996, 998

    Hoi, Ik heb een origineel, open gemaakt, uitlaatsysteem liggen. De buisdiameter is 45mm. Er komt een mooi donker geluid uit dat zeker niet te hard is. Ik heb er jaren mee gereden, zowel circuit als vakanties in buitenland enz. Aan de onderzijde van de linkerdemper zit een deukje. Het...
  21. Rules

    Diverse onderdelen 748-916 enz

    Hoi, Ik heb wat spullen over die behoorlijk in de weg liggen. Als je iets wilt hebben, laat het dan maar weten. Doe een bod en ik denk dat we wel uit de prijs komen. Linker voetsteun met schaafschade. Verder wel bruikbaar. Originele drukplaat, veren en schoteltjes...
  22. Rules

    Koppeling GPX600R

    Ik heb zitten zoeken maar heb toch nog een vraagje. Als ik volgas optrek en ik nader de 7000tpm dan stijgt het toerental ineens als een gek zonder echte acceleratie en als ik dan opschakel blijft het toerental 'hangen' om vervolgens langzaam te zakken tot een normaal toerental voor de snelheid...
  23. Rules

    Bedankt!!!

    Hoi, Ik stond zondag op de namiddag langs de A2 in de buurt van Echt. Ik moest op reserve gaan maar mijn motor wilde niet meer starten. Na een tijdje stopte er iemand met een zwarte Kawa (zzr1100????). Nog bedankt als je dit leest. Ik weet niet of het een MF-er was.
  24. Rules

    Dit doet een mens goed!!!

    Hoi, Ben met Hemelvaart 4 daagjes naar de Vogezen geweest. Was echt super!!! Zaterdag ben ik met mijn broer ff een stukkie alleen gaan rijden. Hij heeft een GS500E. Na een tijdje reden we samen met iemand met een RSV mille. Maar in iedere bocht moest hij/zij afhaken!!!!!!! Ik zag in mijn...
  25. Rules

    Rammel in uitlaat

    Hoi, Ik heb een vraagje. Sinds kort heeft mijn GPX een nieuwe rammel erbij (wist niet dat er nog meer kon gaan rammelen ;) ) Als hij stationair loopt hoor ik iets trillen in de uitlaat, vlak voor de demper. Ik heb al eens de onderkuip eraf gehaald maar er zit geen ring of iets dergelijks los...
Terug
Bovenaan Onderaan