Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Rijden in Zeeland *** Deel 31

    DEEL 31 * Dit is de enige echte ontmoetings plaats voor de motor rijders uit zeeland ..... Al dan niet het gezelligste topic op MF ondanks de elleloze post's over banden en merken verschillen ;) TOPIC AGENDA * Wat en wanneer is de volgende meeting? CIRCUIT INFO *...
  2. M

    Ducati Monster S4r 2005 Blueprint Termignoni Systeem

    Hoi iedereen, Mijn monster is niet langer meer te koop :) changed my mind
  3. M

    Wie heeft er een DUCATI Monster? *** Deel 26 ***

    D E E L 26 en zo begon het: Deel 26 alweer van dit prachtige mooie Monster topic & Friends Hier kan je alles kwijt over je Ducati M O N S T E R :Y Geneuzel is hier ook toegestaan :Y M400 (1) pmouse81 M600 (65) Mad 2 Marcomonstro Eth3r3al Shorty Bep...
  4. M

    Ducati-Topic deel 70 * Vroeger was alles veel beter? *

    Ducati-Topic deel 70 * Vroeger was alles veel beter? * Dit keer een ode aan de nieuwe modellenlijn en het vraagstuk waar het naar toe gaat met ons mooie Ducati. De Diavel die nog weinig met sport te maken heeft, wel mooi voor degenen die het mooi vinden, maar de huidige en vroegere...
  5. M

    Rijden in Zeeland -deel 29 -

    -DEEL 29- Dit is de enige echte ontmoetings plaats voor de motor rijders uit zeeland ..... Al dan niet het gezelligste topic op MF ondanks de elleloze post's over banden en merken verschillen ;) TOPIC AGENDA : cafe Driewegen ---> regelmatig op vrijdagavond...
  6. M

    Ducati Topic 63: Ducati, made in Italy

    Ducati-Topic 63 : Ducati, made in Italy Ducati is een Italiaans motorfietsmerk, voornamelijk bekend door sportieve staande eencilinders en tweecilinders in L-vorm (L-twins) en de kenmerkende desmodromische klepbediening. Ducati is ook beroemd om zijn koningsas-motoren van weleer (750s(s)...
  7. M

    Wie heeft er een Ducati Monster, deel 21

    D E E L 21 en zo begon het: motor-forum monster meeting 2004 motor-forum monster meeting 2005 motor-forum monster meeting 2006 monster topic deel 1 monster topic deel 2 monster topic deel 3 monster topic deel 4 monster topic deel 5 monster topic...
  8. M

    Musicmaestro

    Hoi iedereen, Aangezien ik hier al een tijdje rondloop, zal ik ff wat meer over mezelf vertellen :) Mijn naam is Allan, woonachtig te Axel in het mooie zonnige zuiden van Zeeland. Altijd wilde ik al motor rijden maar het is er niet eerder van gekomen als de tweede helft van 2007...
  9. M

    TK: Ducati Performance Carbon Seat voor Monster vanaf 2002

    Hoihoi, Te koop: Ducati Performance Carbon Seat voor Ducati Monster vanaf 2002 Gekocht door de vorige eigenaar en die had er nauwelijks op gereden... (vond het origineel toch mooier en überhaubt slechts 2000 km op die motor!) pics: Compleet inclusief...
  10. M

    koppelingsdeksel Ducati... plant t maar ff hier

    Ik ben op zoek naar een ander koppelings-deksel, maar er is nogal wat te koop: Vind het wel belangrijk dat het deksel helemaal rond is; bij voorkeur symmetrisch maar niet noodzakelijk. Wel belangrijk is dat het aluminium moet zijn, zodat het bij mn blok past. BTW. mijn drukplaat is...
  11. M

    Honda SLR 650 leuke motor voor erbij/slecht weer

    VERKOCHT!!! Te koop: Honda SLR 650 leuke motor voor erbij leuke motor voor woon/werkverkeer leuke motor voor stad en streek In de stad sneller als ieder ander! specs: Honda SLR 650 kleur: rood bouwjaar: 1998 allroad/supermotard 644 cc, lucht gekoeld, 1-cilinder...
  12. M

    R.I.P. onbekende motorrijder

    Het had ook mij kunnen gebeuren, rijd ook regelmatig op deze weg, alleen een uur later. Ik ken m wel, die jongen (de autobestuurder) had nog geen jaar zn rijbewijs. Het raakt me echt. Veel sterkte voor de nabestaanden en voor degenen die m misschien kennen.
  13. M

    snelheid

    Misschien al eerder geweest hier, maar ja ben nieuw hier! Hoe hard rijden jullie op jullie naked/allroad/crosser/sm?:] Ik heb geen enkel scherm en vind boven de 120 echt niet fijn. Ik waai zowat van mn fiets af! Ook het waaien en de wind(ruis), tis ff wennen
  14. M

    Instructieboekje Honda SLR 650

    Gevraagd: Instructieboekje Honda SLR 650 of kopietjes hiervan
  15. M

    Honda SLR 650

    Hee motorfreaks en aanhang, ben nieuw hier wil erg graag een motor aanschaffen mijn vrouw denkt er overigens anders over, dus zoek ik iets goedkoops na een beetje surfen kwam ik enkele keren een mooie Honda SLR 650 tegen. Is dat wat? Zou overigens graag een XR 600/650 aanschaffen...
Terug
Bovenaan Onderaan