Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RacingDVD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RacingDVD

    Aerodynamica motogp

    Ik had net een klein wtf momentje toen ik het volgende tegenkwam: In photos: Rapid aerodynamic evolution evident in MotoGP testing Dat ziet er toch niet uit... _O-
  2. RacingDVD

    Nieuw schroefdraad tappen

    Hola todos, Ik heb een krukastrekker gekocht om dadelijk het bigend te doen van mijn KTM crossmotor. Alleen komt het schroefdraad niet overeen met dat van de krukas. Als ik via de partsfinder zoek gaat het om M18 1.50 en M12 1.00 schroefdraad. Het gereedschap is M10, M12 en M14 1.25. Het...
  3. RacingDVD

    Honda CRF/CR Left Hand Rear Brake Kit

    Honda CRF/CR Left Hand Rear Brake Kit Honda Left Hand Rear Brake Kits | Quality Discount Bike Parts | Smokn Bike Parts Ideaal voor trial, enduro en OTR. Heuveltje af, singletracks, met de achterrem gecontroleerd door je linkerhand heb je veel meer controle dan met je motorlaars waar geen...
  4. RacingDVD

    Honda CRF/CR Rekluse Clutch EXP 3.0 Auto-Clutch

    Rekluse Clutch EXP 3.0 Auto-Clutches RMS-6013 EXP 3.0 CLUTCH | Rekluse Ideaal voor trial, enduro en OTR. Heuveltje op, singletracks, vol op de achterrem, met een Rekluse auto koppeling slaat de motor nooit meer af. En je krijgt ook geen lamme hand meer van de zware Honda kabelkoppeling...
  5. RacingDVD

    Golden Tyre GT216 140/80-19 FIM Enduro 4513

    Golden Tyre GT216 140/80-19 FIM Enduro 4513 Bied maar wat... :t
  6. RacingDVD

    Opruiming, veel onderdelen over na verkoop Fireblade 2004

    [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33]
  7. RacingDVD

    RBKO Strandrace Scheveningen

    https://www.redbull.com/nl-nl/informatie-inschrijvingen-red-bull-knock-out-2018
  8. RacingDVD

    Dagje enduro rijden in de buurt van Malaga Spanje

    Ik ben straks in juni op vakantie in Spanje en wil een dagje enduro rijden in de buurt van Malaga. Nu kom ik verschillende websites tegen die dit aanbieden. Heeft iemand ervaring met deze organisaties? Goed of juist slecht? Anders kies ik er gewoon eentje, zal vast goed komen maar ik ben wel...
  9. RacingDVD

    CBR 1000/600/929/954 RR Wiellagers voor +achter +keerringen

    Ik heb deze twee setjes uit Amerika besteld maar ben zo dom geweest om er niet bij na te denken dat dit helemaal niet past op mijn CBR1000RR 2004 omdat ik Marchesini velgen er onder heb zitten. Ik heb de lagers dus niet gebruikt, ook niet geprobeerd er in te zetten ofzo, alles zit nog netjes in...
  10. RacingDVD

    Honda CRF450X verenset -> voor & achter

    Verkocht
  11. RacingDVD

    Join the bami-club met je bami-brommer

    Nee, het is geen vrijdag topic. Ja ik weet het, het is rommel, roest als je er na kijkt en valt uit elkaar na 1 ritje. Maargoed, m'n vriendin wilde wel eens leren schakelen en een beetje op de zandpaden rijden. Maar het mocht niet meer dan een paar honderd euro kosten. Rijbewijs halen is te...
  12. RacingDVD

    Onderdeel gezocht - Polisport Handguards

    Ik heb een soortgelijk setje op m'n motor zitten. Nu is laatst het aangewezen onderdeel afgebroken tijdens een val. Ik kan nergens dat onderdeeltje vinden om los te kopen. Wel kan ik bij Ebay een complete montage set vinden maar die is flink aan de prijs. Iemand enig idee waar ik dit...
  13. RacingDVD

    GSX-R 750 - 2005

    Motor is verkocht :)
  14. RacingDVD

    Dynamo sc33

    Volgens mij is de dynamo van m'n Honda CBR900 (1996) kapot. De accu word niet meer goed bij geladen. De accu is 2 maanden oud. Als ik met verlichting aan rij kan ik de motor niet mee starten na 45 minuten rijden. Als ik zonder verlichting rij blijft de accu wel op spanning, net gemeten = 12,9...
  15. RacingDVD

    Alle motoren 350,-

    Ik kwam net deze website tegen.... "Bij deze zaak in Assen mag je ogenschijnlijk gewoon een motor pakken voor slechts 350 euro. Dat is helemaal niet duur voor een motor. Maar dan moet je er natuurlijk ook nog een motorpak bij. Wat zou zo'n pak hier kosten?" Zal het personeel raar...
  16. RacingDVD

    Aerox 100

    Vandaag een Aerox 100 aanbetaald. De huidige eigenaar gaat nog even apk regelen (in spanje worden motoren ook gekeurd) en dan donderdag de overschrijving doen. Ding stond op internet voor 400 euro, 9 jaar oud, 28K km dus ben maar ff wezen kijken, tot m'n verbazing zag die er echt netjes uit...
  17. RacingDVD

    Weekendje MotoGP Jerez

    Met de tent op de camping in El Puerto de Santa Maria, camping Las Dunas, goed geregeld allemaal daar, zeker een aanrader! Helaas niet de motor mee genomen, dus met het koekblik, wel zo praktisch maar niet leuk. haha volgend jaar gaat zeker de motor mee, auto en motor kan je naast de tent zetten...
  18. RacingDVD

    MotoGP Jerez 2009

    We gaan zoals de titel als zegt naar Jerez om de MotoGP bij te wonen. Nu vraag ik me af als het nodig is om tickets van te voren te regelen? Als je ze besteld betaal je 25 euro verzend kosten. Maar bestaat de kans dat de staanplaatsen ook uitverkocht raken? Volgens mij is er zoveel plaats...
  19. RacingDVD

    125 custom build racers

    Hi All! Jaren geleden heb ik gehoord over een Nederlands bedrijf dat 125cc (straat legale) weg racertjes bouwd. Als ik me nog goed herinner zat die ergens bij Leiden of Noordwijk in de buurt. Nu ben ik al meer dan een uur aan het googlen en zoeken maar kan er niets over terug vinden. Kan ook...
Terug
Bovenaan Onderaan