Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mar1tin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mar1tin

    Garmin 278 navi

    Werkt nog gewoon, probleem met vasthouden datum is het enigste manco. Cpl met toebehoren, voor de nostalgische motorrijder. Leuk bod gevraagd of enkele kratjes Karmeliet. 😋
  2. Mar1tin

    Gp503 bandenapparaat.

    Ivm verhuizing en daardoor onvoldoende plaats mag deze weg, incl eigenbouw balanceer bok. Mag weg voor, relatief, weinig, nieuwe is ruim €400,- Biedt maar raak, alleen ophalen trouwens, geen zin/tijd om netjes te verzenden. Ophaallocatie Weert, Limburg dus. 😊
  3. Mar1tin

    Gebruikte regenbanden 190/60/17

    Aangezien ik ook in de wintermaanden "gewoon" met de brommer o.a. woon/werkverkeer rijd zoek ik "winterbanden" waarmee de gemiddelde coureur niet meer het circuit op gaat. Gaat vooral om achterbanden dus aangezien ik nog een voorraadje voorbanden heb. Momenteel m'n laatste SCR1 gemonteerd en...
  4. Mar1tin

    Garage/zolder opruiming 2015, R1, RSV4, NC30 & divers

    Vandaag maar eens alle "rommel" die motorgerelateerd is en in meer of mindere mate overbodig is bijeengezocht en op de foto gezet. Spul wordt dus opgeruimd en het gros is "Wat de gek er voor geeft" De waardevollere items krijgen een richtprijs mee maar bieden mag altijd, maak het echter niet...
  5. Mar1tin

    Dorsoduro 1200 ABS

    Kogel is door de kerk, ding is voor mijn lengte/postuur toch iets te veel van het goede en gaat plaats maken voor een KTM 690 SMC. Deze komt echter pas in maart, tot die tijs is deze beschikbaar voor "weinig". Bieden kan tot maart, daarna wordt hij ingeruild. Meer info nodig? Hier vragen of...
  6. Mar1tin

    Banden demontage apparaat/advies gezocht

    Ben dus op zoek naar een bandende/montage apparaat om gewoon thuis "makkelijk" banden te kunnen demonteren. Monteren lukt me ook met m'n bandenlepels en balanceren is ook geen punt. Zoek dus iets waarmee je relatief makkelijk de band losdrukt van de velg en mogelijkerwijs ook goed mee van de...
  7. Mar1tin

    RXV 550 voor weinig

    Niet geschoten is altijd mis. :o 2006 RXV enduro, om budget voor een DD1200 rond te krijgen moet ie weg of wordt ingeruild. '( Ding mag weg voor €4000 of beetje minder. :P Zit een nieuw (2008 versie) SXV blokje onder wat nog geen 500 kilometer gelopen heeft, nog in te...
  8. Mar1tin

    Sidi FlexForce maat 41 nieuwstaat!

    3 maten groter dan m'n 'reguliere' maat blijkt dus niet te werken helaas, zijn echt te groot voor me. Laarzen 3X aan gehad en hebben wat modder gezien maar zijn voor de rest in nieuwstaat. Heb ze zelf voor een mooi prijsje gekocht en hoef er dus niet de hoofdprijs voor, ongeveer de helft van...
  9. Mar1tin

    XT600 1990

    Aangezien er een speeltje moet komen met startknopje moet deze plaats maken voor een meer recente versie, bij voorkeur een SM uitvoering. Sinds ik hem heb is er een 1500 km mee gereden, de ketting en de accu vervangen en een paar keer getankt. :P Blok heeft bij een vorige eigenaar een...
  10. Mar1tin

    Akra Evo voor R1 2004+

    Gedemonteerd en schoongemaakt nu te koop, EVO Posersysteem wat ook nog de nodige extra paardjes opleverd en een super geluidje maakt, helemaal zonder de gemonteerde Db-killers. Is dan echter niet meer legaal en ongeschikt om zo door Duitsland te "toeren" Vraagprijs om en nabij...
  11. Mar1tin

    R1, 10500km,6500€

    Aangezien ik er bij inruil nagenoeg 7200€ voor terugkrijg en hier een hoop vers spul op en aan zit toch een poging om er contante €'s voor te beuren. Fiets is nagenoeg standaard, gemodificeerde voorvork,(520)ERV3 bling-bling ketting en een gerepareerde linkerkoplamp daargelaten. :z Blok...
  12. Mar1tin

    R1 2004 t/m 2006 (deel 5, the sequel)

    Spider in "R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!" Vooruit dan maar...., deel 5 alweer }) (met een beetje hulp de topictitel gefixt O-) ) Geschiedenis Keej, 'k zal m'n best doen ;) Mar1tin Adrenalin junkie Andy-Marf Nicolay Astonia...
  13. Mar1tin

    NC30/VFR400RR in de aanbieding!

    Aangezien ik nogal wat (snode) plannen heb met m'n R1 en er daarom plaats én financieële ruimte moet komen gaat het Hondaatje plaats moeten maken. Zoals bij sommigen misschien bekend heeft hij door omstandigheden (ff zoeken in de diverse topics) een aantal wijzigingen ondergaan met als...
  14. Mar1tin

    Ik wil zwarte binnenpoten!!!!!!!!

    Daar ik van plan ben om m'n/een R1 voorvork optisch en mechanisch aan te passen ben ik op zoek naar een bedrijf wat staal kan teniferen, "zwartverchromen" of QPQ-en }) Voorvork moet er iig optisch ZÓ uit komen zien :} Aluplaat voor het T-stuk en kroonplaat heb ik al, alleen de te...
  15. Mar1tin

    Remblokken voor Brembo Goldline schijven?

    Aangezien ik in het "gelukkige" bezit ben gekomen van een set Goldline Bremboschijven én die inmiddels pas heb gemaakt op m'n wiel loop ik nu tegen het probleem aan welke remblokken ik zou moeten gebruiken? Las al ergens iets over Ferodo's CP 911? Iemand ervaring mee of goede alternatieven? Geen...
  16. Mar1tin

    Z.G.A.N BMW te koop, nooit mee gevallen!

    U vraagt, wij draaien }) 8-) Ps: Fjr 1300 lijkt me wel wat :z
  17. Mar1tin

    Vervroeger zinloos ?? Iig op een R1

    Nou....., gisteren ff paar runs bij Paul op de bank gedaan om te zien of m'n zelfbouw instelbare vervroeging ook werkt! Omdat het schijnbaar een paar paardjes opleverd wanneer je de ontsteking vroeger zet. Nou, bij mij niet dus :( Behalve dat het geluid wat veranderd leverd het alleen verlies...
  18. Mar1tin

    SBK eindelijk spannend!!!!!

    Schitterende SBK race gezien op BBC2! Eindelijk eens fatsoenlijke inhaalacties enzow }) Verklap verder niks, kijk vanavond maar op Eurosport, of de 2-de manche op BBC 2!
  19. Mar1tin

    Jurgen lijkt het naar zijn zin te hebben !!

    http://www.worldsbk.com/risultati.asp?p_S_Campionato=SSP&p_Anno=2003&p_Round=GBR&p_Sessione=L2A })
  20. Mar1tin

    Carbs te klein :(

    Vandaag ff met m'n nieuwe blokje bij Paul op de bank geweest om iig een goeie basisafstelling te krijgen! Dit is redelijk goed gelukt }) , echter zit ik nu echt aan de grens van wat de standaard carburateurs toelaten ;( , wil ik het maximale uit dit blokje halen zal ik op zoek moeten naar een...
  21. Mar1tin

    Le Mans 24 uur!

    Voor alle liefhebbers!!!! Om 14.45 uur op Eurosport start van de 24 uurs endurancerace {) :] Pech voor degenen die Eurosport moeten missen :X
  22. Mar1tin

    'T past en 't werkt :-)

    M'n "eigenbouw" carbon undertail zit er op! :) Het past en ut werkt *D Moet alleen nog gespoten worden, samen met m'n andere "dieët-stuff" }) ! Zodra dat klaar is maak ik nog wel een paar X-tra foto's! Lampjes in tail komen van TTL in Roosendaal, zouden volgens afspraak op beurs met rode...
  23. Mar1tin

    Mooi?? of toch te hoog? AkraHighmount!

    Heb een Evo-demper met titanium linkpijp op de kop getikt *D ! Echter de aansluiting op m\'n Arrow-collector verliep niet helemaal naar wens :( , ik heb een verloopstuk moeten maken waardoor demper hoger én meer naar achter komt\ '( , té ver naar mijn smaak! :? Was jullie mening??
  24. Mar1tin

    "Ouwe doos"!

    Om GuZ tegenmoet te komen, zie: Post van GuZ in topic \'Plaats hier je mooiste circuit foto\' :P Hééél lang geleden! }) Eerste wheely pogingen, en ja, \'k weet ut, m\'n kleding is niet je dat! |( O-)
  25. Mar1tin

    Binnenkort weer us Minibiken?

    Wie gaat er binnenkort een keer mee Minibiken in Lommel? Zelf kan ik i.v.m. 3-ploegendienst NIET iedere woensdag '( Data dat ik wel zou kunnen zijn: 18 december; 8 januari; 29 januari; 19 februari; enz; enz! :P Dus liefhebbers laten het hier ff weten! :} Ps, mijn data zijn NIET heilig...
Terug
Bovenaan Onderaan