Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -geen-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -geen-

    Adventure-touren op een Harley Davidson: Pan America 1250

    Aangezien ik hiervan precies nog geen topic online zag: Harley-Davidson heeft alle specificaties voor haar eerste adventure-touring model vrijgegeven, met een zéér opvallende prijsstelling, die begint vanaf € 18.995,-. De belangrijkste gegevens zijn daarnaast deze: het nieuwe 1252 cc V-twin...
  2. -geen-

    Buell & Buell enthousiasts gathering // sunday 25th april 2021 // Antwerp

    Er werd wat over gespeculeerd in het Buell-topic, en ik heb er wel zin in 8-) BUELL & BUELL-ENTHOUSIASTS GATHERING // SUNDAY 25th APRIL 2021 // 1330PM // ANTWERP Om onze geliefde motoren nog eens even in de kijker te zetten, plaats ik bij deze een warme oproep naar elke motorrijder met in het...
  3. -geen-

    [BELGIE] End of Summer-meet 23/08/2020

    Er is dit motorseizoen veel niet kunnen doorgaan. Ik kan het woord al niet meer horen dat er voor zorgde dat wij in BE een tijdje de motor verplicht moesten laten staan. Later werden events afgelast, mondmaskers hier, beperkingen daar, … Wie weet wat komt er nog op ons af, vandaar, laat er ons...
  4. -geen-

    Noord-Spanje en terug

    Zoals de topictitel het zegt. Mijn broer (2001 Yamaha R6) en ikzelf (2019 R1250GS) plannen een motortrip. Het is de allereerste keer dat we met de motor op reis zouden gaan. Plan is om te vertrekken op 15/9 en zou graag via deze weg bijkomende informatie, tips en ervaringen vergaren. Googlen in...
  5. -geen-

    Elektronisch probleem CBR125..

    Onlangs haalden we hem uit de garage en ik zag dat de verlichting niet meer werkte. Stoplicht nog wel. Ik dacht dus: "mja, lampje kapot ofzo." Tijdens een ritje vandaag iets meegemaakt en even willen toeteren, maar die was ook dood. Pinkers meteen geprobeerd (ja, ik gebruik ze anders nooit)...
Terug
Bovenaan Onderaan