Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -BaSh-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -BaSh-

    Berik regen pak (ook voor racen)

    Heb hier nog een Berik regenpak liggen, strak/stretch met gaten voor de kneesliders. Gekocht om op het circuit te rijden maar gaat ook prima op de obw. Ik ben 1.85 ong. en heb nu een Revit motorpak (overall) van maat 54. Geen echte vraagprijs in gedachten, doe een bod :)
  2. -BaSh-

    CBR1000F 1996 met koffers

    Vorig jaar gekocht om w.w. mee te rijden maar in verband met wijziging toekomstplannen mag de motor weer weg. Alles in rijdbare staat maar voor het mooie zou er t.z.t. wel een andere kettingset op mogen. Uiteraard is de motor voorzien van de nodige gebruikerssporen maar niks ernstigs. Ik heb er...
  3. -BaSh-

    KTM Superduke R 990 2010

    Hierbij te koop mijn geliefde KTM, in verband met andere toekomstplannen gaat hij mij helaas verlaten. Ik heb deze KTM in 2017 ingevoerd vanuit Duitsland en heb er 2 seizoenen enorm veel plezier aan beleefd. Er staat momenteel 32000 km op de teller. Ik heb de weinige KTM aandachtspuntjes reeds...
  4. -BaSh-

    EK/Enuma ketting met DID sluitschakel?

    :W Ik wil komend weekend mijn ketting inkorten met een maat van me, nu ligt er op mijn motor een EK/Enuma ketting en daar is niet zo 123 een sluit/klinkschakel voor te halen (online bestellen bij Louis.de maar heeft wel 5 dagen levertijd). Gister bij Motoport een sluitschakel gehaald voor...
  5. -BaSh-

    GPR Ghisa uitlaat Aprilia RSV Mille 98 - 03

    Ik heb nog een, nieuwe, uitlaat liggen voor een eerste model RSV Mille. Het betreft een GPR type Ghisa met carbon eindstuk. Deze is aan mij geleverd met lichte schade in de vorm van enkele krassen op de mantel. Ik heb ondertussen een andere demper gekocht dus deze ga ik niet meer...
  6. -BaSh-

    Kaarten TT Assen - GT Tribune (twee stuks)

    Wegens privé omstandigheden ga ik dit jaar niet naar de TT, maar had de kaarten al liggen. Plekken zijn op de GT tribune, vrijwel helemaal bovenaan in de hoek van de tribune, naar mijn mening vrijwel de mooiste plekken :P Vak MF uit m'n hoofd maar zou ik moeten nakijken op de kaarten...
  7. -BaSh-

    Contour HD camera

    Ivm upgrade te koop mijn Contour HD camera, het is de 720p variant. Geeft mooie beelden en scherp zat om even terug te kijken, voor het mooie wil ik nu een 1080 of meer variant halen. Heb er een extra accu bij, een harde case om hem in mee te nemen en volgens mij nog wel een mount voor...
  8. -BaSh-

    Aluminium shorty levers RSV Mille 01 (pazzo style)

    Setje 'pazzo style' shorty levers van mijn RSV Mille uit 2001. Zeer mooi setje en zitten mooi op de motor, alleen ga ik naar een set die extendable zijn omdat de koppelingskant voor mij hand net niet lekker uitkomt. Bieden maar.
  9. -BaSh-

    (Ingekorte) Aprilia Racing titanium demper

    Hierbij te koop mijn (verkorte) Aprilia Racing titanium uitlaat, ik heb deze met schade gekocht en vervolgens het beschadigde deel eraf geslepen. De demper is nu mooi kort (rond de 30cm). Het geluid wat eruit komt is zeer mooi, maar tevens zeer luid en voor mij ook de reden dat ik hem ga...
  10. -BaSh-

    Motorblok 2005 R1

    Vond nog een motorblok in de schuur, is het blok wat onder mijn racer vandaan is gehaald vanwege speling op het big-end lager. Blok liep nog wel toen ie er onder vandaan is gekomen maar is dus zsm gewisseld voor een vers blok. Verder compleet, enkel het koppelingsdeksel is verwijderd (nodig...
  11. -BaSh-

    Yamaha R1 racer - 2005

    Te koop mijn race motor, ivm stopzetten hobby. Vraagprijs 3.500 Ik heb deze motor in 2011 overgenomen van SUBR1 (Mf-er) maar ben vlak daarna werkloos geraakt, voor mijn daarna gevonden baan moest ik verhuizen en vervolgens heb ik een huis gekocht enz enz... het komt er gewoon financieel en...
  12. -BaSh-

    Valentino Rossi deel 14 - How history was made!

    Valentino Rossi deel 14 - How history was made! Welkom in het Valentino Rossi topic deel 14, waar het lange wachten is en wordt beloond. 2 jaar lang heeft Valentino moeten vechten tegen de ducati, de critici maar vooral ook tegen zichzelf. De terugkeer naar Yamaha bracht daar nog niet veel...
  13. -BaSh-

    Valentino Rossi deel 13 - Here we go again!

    Valentino Rossi deel 13 - Here we go again! Welkom in het Valentino Rossi topic deel 13, een jaar van terugkeer, een jaar van opluchting en hopelijk een jaar van vele overwinningen en spannende races. Na 2 moeizame jaren is het eindelijk zover, Il Dottore is weer terug op zijn vertrouwde plek...
  14. -BaSh-

    Originele uitlaten R1 2004-2006

    Heb in de schuur nog een setje originele uitlaten liggen die van mn 2005 R1 afkomen, ik zie het alleen niet gebeuren dat ik ze ga gebruiken dus kunnen ze net zo goed verkocht worden. Dus bij deze :P
  15. -BaSh-

    Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

    Welkom in het Valentino Rossi Topic. Marco Simoncelli was niet alleen een hele goede vriend van Valentino Rossi, maar Rossi zag hem tevens als een jongere broer. Deze foto eert hen en tekent een heengegane vriendschap. Op dat we hem nooit zullen vergeten...
  16. -BaSh-

    Valentino Rossi - 10 to come?

    Welkom in het Valentino Rossi Topic. Marco Simoncelli was niet alleen een hele goede vriend van Valentino Rossi, maar Rossi zag hem tevens als een jongere broer. Deze foto eert hen en tekent een heengegane vriendschap. Op dat we hem nooit zullen vergeten...
  17. -BaSh-

    Het grote ZAC topic - deel 4

    Deel 4 dan maar? :P De races van 2012 1 woensdag 4 april Assen 2 dinsdag 15 mei Assen 3 maandag 4 juni Assen 4 dinsdag 26 juni Zandvoort 5 maandag 27 augustus Assen 6 dinsdag 18 september Zolder (B) 7 dinsdag 9 october Assen
  18. -BaSh-

    TRS of HK?

    Mede racers, Begin mei ga ik mijn voorvork laten ombouwen, nu heb ik na wat aanvragen te hebben gedaan, uiteindelijk nog 2 bedrijven op mijn lijstje. TRS en HK Suspension Bij TRS ben ik €325,- kwijt voor een race upgrade met veren en hydrostops(?) aanpassen. Bij HK ben ik €359,- kwijt...
  19. -BaSh-

    CBR600F '95 circuitmotor

    Hierbij te koop: mooie CBR600F die is omgebouwd naar circuitmotor. De motor is als schademotor aangeschaft en daarna omgebouwd naar circuitmotor door een racekuip te plaatsen, de voorremleidingen vervangen voor stalen exemplaren en een andere (verhoogde) uitlaat. De motor staat strak in de...
  20. -BaSh-

    teller / cockpit 2005 YZF-R1

    zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een teller unit van een 2005 R1. De teller op m'n racer heeft een kapotte toerenteller en is niet, althans niet goedkoop, te repareren.
  21. -BaSh-

    R1 2001 circuitmotor

    bij deze zet ik mijn 2001 R1 te koop, motor is 2 jaar in mijn bezit en de vorige 2 eigenaren zijn beide op dit forum te vinden. heb hem in de winter van 2009 overgenomen met grindbakschade, na een schuivertje van mij eind augustus 2010 heb ik er in de winter van 2010 een nieuwe kuipset...
  22. -BaSh-

    GZ: Assen 16/8 (morgen dus :P)

    Wil ik net vanochtend boeken (last minute I know maar weet nu pas dat ik vrij kan krijgen).. vol :( dus mocht iemand geen zin hebben/niet kunnen laat aub eff weten
  23. -BaSh-

    Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel X

    Welkom in het Knee Down topic ,voor alle tips en trucs omtrent KD-en Deel X door M3cury & Mac D Wat ging er vooraf :?f Je eerste Knee-Down Het Knee-Down topic ,voor alle tips en trucs Deel II Het Knee-Down topic ,voor alle tips en trucs Deel III Het Knee-Down topic ,voor alle tips...
  24. -BaSh-

    Berik Enigma Overall

    ff interessepeiling voor mn overall.. heb deze nu 1 jaar maar ben in de afgelopen winter wat afgevallen waardoor hij nu wat ruim zit, als er interesse is voor een goede prijs ga ik voor een andere :) Ik heb de overall niet veel gedragen aangezien ik in 2010 eigenlijk alleen maar circuit...
  25. -BaSh-

    [GZ] 2/6 MSL

    Mocht je verhinderd zijn, laat het eff weten *D
Terug
Bovenaan Onderaan