Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frixbit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Helmturbulentie bij standaardscherm Kawasaki GPZ 1100

    Ik heb een GPZ 1100 en een vraag voor andere (ex-) eigenaren: Ik heb met mijn standaard scherm veel turbulentie ter hoogte van mijn helm. Dit wordt echt storend vanaf 100 km/u. Heeft iemand ervaring met een verhoogd touringscherm, of zelfs een lager scherm? Ik wil toch eerst weten wat...
  2. F

    Telefix clip-ons 39mm (2 sets)

    Ik heb een goede en een slechte set. Beide voor 39mm vorkpoten De goede set is prima. De slechte set heeft wat roest en 1 clip on is gebarsten aan het vorkpoot oog door te hard aan te draaien. Valt nog te gebruiken voor wisselstukken. Ik dacht aan 75€ voor de goede set en 25 voor de slechte...
  3. F

    Richa vintage leder. Bruin 2 delig, aan elkaar ritsbaar

    Hallo, Het betreft zowel de broek als de jas. Eventueel kunnen ze apart verkocht worden maar liefst samen. Ik ben 1m80 en 75 à 80 kg en de combinatie zit mij perfect. Het leder is echt heel mals en meerdermaals met ledervet onderhouden. Zowel de jas als de broek zijn in nieuwstaat zonder enige...
  4. F

    Suzuki TS 250 ER 2TAKT met expansie uitlaat ?

    dag, Ik heb twee Suzuki TS 250 ER's in de kelder staan, waarvan ik eentje orgineel wou zetten. Met de andere wil ik gaan crossen. Nu ken ik het principe van een expasie uitlaat, en dat het wordt gebruikt voor racers, maar kan ik daar ook voor mijn enduro bruikbaar vermogen mee bekomen...
  5. F

    KTM 450 EXC-R <-> 530 EXR-R

    dag, ik was op de site van KTM aan het zoeken achter welk vermogen koppel die 450 en 530 leveren. Dat vind ik daar echter niet. In de motoplus wordt voor de 450 48 pk opgegeven. Weet iemand wat de 530 levert? Dat is identiek hetzelfde blok maar met een iets langere slag. groeten
  6. F

    uitlaat zwaarder laten klinken

    dag, Ik heb een Yamaha Diversion 600 van '97. Hij rijdt heel fijn, maar ik vind dat de uitlaat wel wat zwaarder mag klinken. Ik ken niks van uitlaten, maar ik heb wel ooit een "voor en na filmpje" gezien van een uitlaat die behandeld werd, en die klonk toch beter. Nu vroeg ik me af...
  7. F

    nederlandse 25kW moto in belgië importeren

    In Nederland heb ik enkele moto's zien staan (CB 500, NX250 ...) Maar ik woon in België en die moet hier dus ingeschreven zijn En ik zou graag in orde zijn met de verzekering en de wet. Wat moet ik allemaal doen om dat in orde te krijgen? merci voor evt info
Terug
Bovenaan Onderaan