Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LeXuS -Sv-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. LeXuS -Sv-

    Mivv gp carbon (links)

    Bij dezen een mivv gp demper in de aanbieding incl. bochten voor een kawasaki z1000. LET OP; Demper is ontworpen voor de linker zijde (rechter houd ik) gekocht als set om onder mijn SV te hangen maar hou het toch bij een enkelzijdige demper vandaar dat deze de deur uit mag. Demper ziet...
  2. LeXuS -Sv-

    SV650 '99-'02 topic deel 12 "the twin edition"

    het deel waarin : * Aoleks eindelijk gaat assembleren :+ * er een echte bbq gaat komen * Super sv een vrouw ontmoet * Famm en Sjambek iets met drank en blonde chicks gaan doen :} * requiem ook weer eens op een meeting komt Onze rijke mf historie Oude SV topic Oude SV topic 2...
  3. LeXuS -Sv-

    SV650 '99 - '02 topic deel 11 "De X-rated bbq"

    het deel waarin : * Drinky ontmaagd wordt :X * Aoleks zijn frame nog maar weer eens laat coaten * Mandy de bbq regelt * flyingdutchy de voorrijder van 2010 is * Supersv grote verhalen gaat ophangen over zijn oorlogswonden * jacco02 zijn roze krant krijgt * er 3 nieuwe vrouwelijke leden...
  4. LeXuS -Sv-

    SV650 diverse onderdelen

    omdat ik maar weer eens aan de knutsel ga heb ik wat spullen over dus bij deze te koop: sv650 '00 voorkant als 1 set of losse onderdelen verkocht :Y heb nog wel wat klein spul liggen dus informeer even als je iets zoekt :Y
  5. LeXuS -Sv-

    SV650 '99-'02 topic deeltje 9

    Onze rijke mf historie Oude SV topic Oude SV topic 2 Oude SV topic 3 Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel 4 Hét grote sv650S '99-02 Topic deel V Het grote SV650S '99-'02 Topic deel VI Hét grote SV650S '99-02 topic: deel 7 Hét grote SV650S '99-02 topic deel 8 Technische...
  6. LeXuS -Sv-

    SV + TL meeting the 4th edition

    Om Robert eens een keer te ontlasten zal ik het stokje een keer van hem over nemen :+ zie de vorige edties :] sv meeting part 1 sv meeting part deux das dritte sv + tl meet Het is dus weer tijd om te gaan meeten met alle svtjes en tl-etjes *O* 650, 1000, naked's, sjes ,tlr en...
  7. LeXuS -Sv-

    Racekuip sv650

    topkuip voor sv650 mag de deur uit past op oude model 99-'02 dus. Heb er nog niks mee gedaan gaten moet je dus ook nog zelf boren voor boutjes etc. (Staan wel afgedrukt waar ze moeten komen) net 5 weken in huis maar mag weg omdat ik toch orginele 3 panelen wil dat sleutelt wat makelijker...
  8. LeXuS -Sv-

    online ?

    hallo, ik word beetje gestoord van site na 3 dagen al '( als ik op index pagina zit als ik ben ingelogd niks aan de hand ga ik naar onderdeel sport ook niks maar zo gauw ik dan bijv. sv 1999-2002 in ga staat er boven in ineens weer balk van inloggen en kan ik dus geen berichten posten...
  9. LeXuS -Sv-

    LeXuS stelt zich voor

    hallo :W na al jaar of 2 hier rond te loeren toch dan maar es aanmelden. ben alex 19 jaartjes onder tussen en mag me gelukkig prijzen met een sv 650s moet me rijbewijs nog halen maar mag 29-8 afrijden. woon in Hoogwoud (Noord-Hollanand) en ben ook nog lid van het west frieslandforum...
Terug
Bovenaan Onderaan