Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flanky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flanky

    crossbanen groningen drenthe friesland

    Zijn er mf-ers die een crossbaan weten? Lijkt me leuk daar dan ook eens te ravotten ;)
  2. Flanky

    Groningen eo 28mrt rijden?

    Aangezien er zeker meerdere mf-ers gaan rijden zondag kunnen we wel bij IKEA groningen afspreken. 12 uur Wie heeft nogmeer intresse? Webster het Katertje Eska Seatsnifferdre Flanky Tomsoes (onder voorbehoud) Meendering (onder voorbehoud) ______________________________ 5 - 7 ryders Das al...
  3. Flanky

    Eisen knipperlichten

    Wat mag wel en wat mag niet? (volgens de nederlandse wet) donkere knippers en heldere knippers mag je blijkbaar gewoon monteren, of heb ik het mis.
  4. Flanky

    de eerste motor meters

    De stuurlui aan wal konden wel zien dat het anker uitgegooid moest worden. www.sv650.org/audiovisual/mrq_bought_a_motorcycle.mpg sneu, en dat wordt nog gefilmd ook nog. Eerst theorie dan praktijk. Do not praktise at home!
  5. Flanky

    Suzuki gsx1400 Turbo plaatjes

    www.snrpro2.4t.com/photo6.html naar een soundfile van de gemonteerde uitlaat ben ik ook wel benieuwd ;)
  6. Flanky

    db killers verwijderen - filmpje!

    homepage.mac.com/lydanynom/iMovieTheater5.html Dit is wel erg luid en duidelijk.. })
  7. Flanky

    alfa dot diefstal preventie

    heeft er iemand alfadot op zn motor. en wat kan je er over zeggen. ik zag net dit staan en het leek me wel wat. ALFA DOT - ANTI DIEFSTAL PREVENTIE SYSTEEM De betaalbare oplossing. Van : 36.45 EURO Voor: 26.77 EURO Is het een chip die ingespoten wordt?
  8. Flanky

    Rijden over ijs

    Zijn er mensen op het forum die deze winter de nederlandse primeur willen maken met rijden over ijs? Is het al een officiele sport in nederland? *D Zoja, waar wordt er gereden? En je profiel-arme banden kunnen een 2de leven krijgen! Heeft er iemand een idee van de benodigde spikes, boutjes...
  9. Flanky

    afgewerkte olie

    Waar kan ik mijn oude motorolie heenbrengen?
  10. Flanky

    reflector achterkant verplicht?

    Ik vraag me af of een reflector aan de achterkant van de motor wettelijk verplicht is. E.e.a. i.v.m. evt veranderingen aan de achterkant.
  11. Flanky

    weegkosten RDW-keuring

    Van de week moest mn motor gewogen worden tydens,na de keuring. De weegkosten waren 17 euro ...ping pong kassa. Moet dat nou? Nou niet dus bij mn vorige motor, was dezelfde keuring. Ik meen dat ze die weegplaat in hun terrein er al wel hadden. Wat is jullie ervaring geweest.
  12. Flanky

    Derde toertocht vanuit Zwolle door omgeving

    Gaan we met zn allen naar|richting Zwolle? Datum: 23 november, 10 uur vertrek vanaf zernikeplein ?, of later inhaken op de route..als zernike plein niet op de route ligt Met de tweede rit gingen mee: The one and only Bak, Speedy_J, K_kregel & girl, Eska, Job2, Webdude, jokermotor, jedi2000...
  13. Flanky

    Freestyle Moto-X piccie post

    Heb al wel veel plaatjes gezien op dit forum , maar nog geen moto-x plaatjes. Correct me if I am wrong. Wel aardig een hele kluif moto-x pics te posten onder deze topic. :P
  14. Flanky

    Ghezzi-Brian - nieuwe Italiaanse fietsen

    Hmm nog een italiaans motormerk waarvan ik het bestaan nog niet af wist. Op basis van de grote guzzi krachtbronnen. levering va. okt - januari 2004 En met een beetje ge-google vind je de website
  15. Flanky

    goedkope oordopjes, eindelijk!

    Ondanks dat ik gegoten oorplastieken heb voor motorrijden, was ik al een tijd op zoek naar GOEDKOPE plastic oordopjes. Bij vele bouwmarkten €0,90/stel. Bij de motorzaak €0,45-0,50/stel. Bij ene automaterialen handel Brezan (Groningen in mijn geval) zyn ze €0,14/stel. Wellicht een tip voor...
  16. Flanky

    Waar hebben jullie een dremel voor gebruikt?

    Heb het één en ander gelezen over dremels Ben benieuwd waarvoor je hem gebruikt hebt
  17. Flanky

    Hein-Gericke Noord Nederland

    Iemand een adres van een Hein-Gericke vestiging in het noorden/midden des lands? HG-Groningen is failliet denk ik.
  18. Flanky

    merken, type stickers

    Er zijn hier vastwel mensen die eens hun bike een ander kleurtje hebben gegeven. Maar de stickers zul je dan ook nieuw hebben gekocht. Maar waar? Websites of adresjes in het noorden des lands van harte welkom.
  19. Flanky

    Fly baai fotos, leuk en vreemd

    Vanmiddag was het motor rijden of met mn vriendin op stap. Het is dus het laatste geworden....digicamera mee, en ja hoor toch nog ff een leuke Fly baai foto gemaakt. Hebben jullie ook zoiets, ik zal vast niet de enige zijn. :+ Das nog es wat anders dan geflitst worden voor snelheid *D...
  20. Flanky

    test

    test
  21. Flanky

    Flanky

    Hoi, Heb het leuk gevonden de posts te lezen. Een goede reden dus om me ook aan te melden...hierbij.! Rijd nu zo een 1,5 jaar een vfr400r :] Groeten van Flanky
Terug
Bovenaan Onderaan