Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: magca
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Yamaha XJ 750 SECA

    Ik heb een belastingvrije Yamaha XJ 750 SECA te koop. Heb er zelf 1 seizoen mee gereden, dit kwam omdat ik hem kocht dat degene zei dat de startmotor moest worden vervangen, maar met een andere startmotor was het niet opgelost. Blijkt dat de vrijlooplager moet worden vervangen. daarna...
  2. M

    Yamaha XS400

    Ik bied een zeer mooie en zeer goede yamaha xs400 aan. postieve kanten: -Pas nieuwe voorvorkkeeringen gehad en voorvork helemaal nagekeken en is helemaal perfect. -Zeer mooie en orginele lak -Zeer orgineel, orginele gereedsschapset nog aanwezig onder zadel -Zeer goede achterband...
  3. M

    Zundapp van KS50(bromfiets) naar KS80(motor)

    Goedendag alle, Na een tijdje al op het motor-forum hebben rondgehangen te hebben zal ik hier mijn project ook maar ff neerzetten. Na vroeger al Zundapp gereden te hebben, kwam ik op internet het Zundapp-Forum tegen, en de liefde voor deze brommer herleefde weer. In 2005 heb ik mijn zundapp...
  4. M

    Straalplaats gezocht

    Ik zoek een plaats waar ik een zundapp KS80 frame + achterbrug en T-Stuk kan stralen Max. afmetingen zijn 1100 bij 600. Dit hoeft niet gratis. Liefst omg brabant. Mvg Bart
  5. M

    Goeiendag alle

    Hoi, Ik ben Bart aka magca aka Clown Dappie Mijn grootse passie (materieel gezien dan) is mijn zundapp Het is een KS50 uit 1978 Op deze fot heeft ie nog een 4-bak met een zwitserse motorfiets cilinder, goed voor 6,3 pk op de krukas dan. Nu zit er een tijdje een KS80 blok onder, met...
Terug
Bovenaan Onderaan