Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cyber--
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Merk van demper gezocht

    Ola, Met een weekendje Duitsland om de hoek vond een maat van me het maar eens tijd voor een setje db-killers. Helaas geen universele gevonden die willen passen door een bochtje direct na het gat. Ik heb alleen geen enkel idee welk merk dempers dit zijn (zie foto), laat staan welk model...
  2. C

    Thundercat 2001 vacuum te laag?

    Meestal kom ik er wel uit, maar nu kom ik toch even kennis te kort: Thundercat 2001 van de vrouw, carburateurs wilden niet goed gesyncroniseerd worden (motor viel uit zodra het vacuum bijna gelijk was). Hele zaakje van het blok af getrokken, nagekeken op scheurtjes e.d. en weer gemonteerd...
  3. C

    Bochtenset Honda CBR600F2/3 PC25/31

    Ik zoek voor een Honda CBR600F2/3 PC25/31 nog een bochtenset. Hoeft niet mooi te zijn, maar wel goed. Wie heeft er nog wat liggen? Prijs worden we het wel over eens.
  4. C

    Contactslot Honda CBR600F2

    Mijn zusje hangt net aan de telefoon; d'r contactslot is verdwenen! Een gevalletje extreem geluk dus. Motor stond op een semi-afgesloten terrein (luie huisgenoten laten wel eens het hek open staan) en uit het zicht.. achterrem loopt aan en er zit een schijfremslot op, dus dat is waarschijnlijk...
  5. C

    Krauser kofferset "universeel" (CBR1000F SC21)

    Jaren geleden voor mijn CBR1000F SC21 gekocht (daar past de set zo op), maar nooit echt gebruikt. Er mist 1 beugel waarmee het rek vast zat (zie foto) dus daar moet nog iets voor gefabriceerd worden. Het kan zijn dat ik die beugel nog thuis heb liggen, dus als ik hem vind dan zit deze er...
  6. C

    Honda Dominator NX650 '88

    Wegens overcompleet: een Dominator uit 1988. Ik heb de dominator vorig jaar van de eerste eigenaar (Eigenaar had bouwjaar 1942) gekocht die de fiets het grootste deel van haar leven in zijn schuurtje in Spanje had staan. Toen ik de fiets kocht zat er ook nog een oud kenteken (zonder EU...
  7. C

    Ketting omdraaien; erg?

    Even een situatieschets: Mijn ketting is bijna op, gaar, etc. Nou heb ik eenzelfde motor in de tuin staan (nouja, in onderdelen dan) met een goede kettingset. Tandwielen zitten respectievelijk op het blok en het achterwiel, maar de ketting heb ik er al maanden geleden afgehaalt. Aangezien...
  8. C

    NTV 650 uit 1994 in onderdelen

    Aangezien ik toch net iets teveel geld in de ratbike die ik onlangs gekocht heb zou moeten steken om m weer veilig rijdend te maken, heb ik besloten die fiets in onderdelen te verkopen.. Roep het even als je wat nodig hebt, dan kijk ik of ik het heb en worden we het over de prijs wel eens! Ik...
  9. C

    Brievenbus (luchtinlaat ZX-12)

    Ik zoek dus een brievenbus, geen normale brievenbus, maar eentje zoals de ZX-12 heeft: Er zullen vast wel meer fietsen zijn met deze uitrusting, maar nog niets gevonden Mag beschadigd zijn, het is maar om te prutsen :+
  10. C

    Honda CBR1000F 1988 barrel te koop

    Bij deze bied ik mijn hurricane te koop aan! Het is een SC21, eerste model dus, uit 1988. Ze is in 1991 in Nederland komen wonen en is van 1997 tot 2007 door iemand keihard mishandeld. Vooral haar kuipen lijken nergens meer op. Ik ben begonnen met dit op te lossen, maar aangezien de CBR net...
  11. C

    [Gez] Onderdelen GTS1000

    Heb in de tuin een GTS1000 in de prak staan, waar de topkuip, frame, tellerunit, koplamp en een deel van de voorophanging krom zijn.. ook andere delen kunnen we wellicht goed gebruiken :) Wie heeft er toevallig per ongeluk nog wat liggen?
  12. C

    Vrij kleine gastank

    Hi All, Ik heb in de aanbieding: een 45 liter gastank. Aangezien hier sommige mensen hun leunstoel op wielen graag voorzien van een gasinstallatie dacht ik dat hier misschien wel intresse in is :) De gastank komt orgineel van een g3 systeem uit een volvo 440, en is 45 liter zoals boven al...
  13. C

    [CBR1000f '88] Blijft niet warm

    Ik haat waterkoeling. Mijn CBR had eerst het probleem alle koelvloeistof er uit te werken als ik voor een stoplicht stond, dit is opgelost door de ventilatorschakelaar in de radiateur te vervangen en de radiatordop te vervangen. Nu zit ik met het volgende probleem: Als ik mn motor stil...
  14. C

    [probleem] Overhittende CBR1000f

    Goedenavond, Ik heb een probleempje met mijn CBR1000f, SC21 (1988). Als ik aan het rijden ben is er niets aan de hand, geeft eigenlijk wat te koud aan. Zodra ik binnen de bebouwde kom vertraagd wordt door stoplichten en andere vervelende weggebruikers warmt ie aardig op, maar sinds ik de...
  15. C

    Binnenkort ook op 2 wielen!

    Hallo allen! Ik ben Yannick van Rooyen, geboren op 28 April 1986 te 's-Gravenhage en ondertussen 11 jaar woonachtig in Boxtel (brabant). Ik ben momenteel bezig met mijn rijbewijs, AVB en theorie zijn al binnen, op 3 september hoop ik te slagen voor "the real thing" Ik ga straks kijken voor...
  16. C

    Kilometer stand CBR1000?

    Hallo mede-motor-muizen! Volgens de planning kan ik op 3 september mijn nieuwe rijbewijs gaan bestellen, dus ben ik aan het rondkijken voor een mooie fiets :-) Aangezien ik het papiertje (pasje nu toch?) nog niet in bezit heb vind ik het niet erg als ik de fiets nog een beetje moet...
Terug
Bovenaan Onderaan