Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spitskool
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Spitskool

    Hoog verbruik Suzuki sv650s

    Best motor mannen. Ik merk dat mijn Suzuki sv650s 2003 (pointy) nogal veel verbruikt namelijk 165 kilometer is 12 liter tanken. Ik vind dit best hoog als ik het snel uitreken 1:13,50 Het maakt ook niet uit of ik hard aan de gashendel zit laag of hoge toeren rijd… Sterker nog het lijkt wel...
  2. Spitskool

    Lucht filter verkeerd om kan dat?

    Hallo, Ik ervaar hoog verbruik met mijn sv650 injectie. Bij de 130 km moet ik 11 liter tanken, dit lijkt mij behoorlijk veel verbruik voor deze motor. Het rijden is binnendoor en snelweg. Kan het zijn dat het luchtfilter verkeerd om zit of is dit waanzin? Waar zou ik eventueel nog naar kunnen...
  3. Spitskool

    Koppeling haakt kan niet schakelen.

    Na al een aantal maanden klooien nu... De motor koppeling haakt (versnellingspook) Er komt geen beweging in. Nu heb ik olie ververst probleem bleef. In de olie zat geen ijzer vijzel. Wat ik nu op merk is, als ik de voor rem in hou en de motor in z'n 2 zet even flink de koppeling laat slippen met...
  4. Spitskool

    Motor rolt in versnelling naar voren plakkende platen? Of stukke platen?

    Hallo, Ik ben nu al enig tijd bezig met mijn sv. Ik zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen. De motor rolt in de versnelling vanzelf rustig naar voren. Terwijl hij dit doet kan ik niet schakelen tot ik wat gas geef anders kan ik gewoon niet schakelen. De motor heeft dit soms ook weer...
  5. Spitskool

    G11 of G12 koelvloeistof sv650 2003

    Beste allen. Ik sta op het punt mijn kvs te vervangen. Nu lees ik dat g11 blauw is en niet voor alu is.. Daarnaast lees ik g12 rood is en wel voor alu blokken. Er zit nu blauwe in mijn Sv gedaan door de motor winkel dus het zal wel goed wezen. Nu heb ik zelf 2 flessen g11 staan van de action...
  6. Spitskool

    Olie verversen omgeving Amsterdam.

    Mijn vraag is eigenlijk simpel. Is er iemand in rond Amsterdam die een sleutelplekje heeft? Ik moet even mijn olie en filter vernieuwen. Op straat wil ik dit niet doen in verband milieu delicten. Het zou tof zijn als iemand zegt kom maar even hier. De spullen heb ik al en kan het ook wel zelf...
  7. Spitskool

    Verzekering motor

    Ik zoek een motor diefstal verzekering die er ook genoegen mee neemt, als je motor aan een paal buiten staat met art 4/5 slot. Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer welke ik nou moet kiezen gezien bijna overal staat afgesloten ruimte parkeren. Heeft er iemand een goede verzekeringsnemer...
  8. Spitskool

    Motor kopen (sv650) diefstal gevoeligheid Amsterdam

    Ik wil graag een sv650 kopen uit 2007. Deze motor kan ik nu nog alleen buiten stallen in Amsterdam. Voor de deur staan een supermoto en een z1000. Deze staan zonder hoes aan een paal en is nooit wat mee gebeurd. Hoe groot zal de kans zijn dat een sv650 2007 weg gepikt zal worden? Is de kans bij...
  9. Spitskool

    Woonwerk bike a 40 km enkele reis

    Na een lange tijd gestopt te zijn met rijden, wil ik toch wel weer een bike aanschaffen. Nu heb ik gereden op een sv650 2021 en een Kawa z650 2021. De sv was beduidend minder.... Zaterdag heb ik een proef rit op een kawa z400 2021 Welke opties zijn er nog meer voor een leuke woon werk bike in...
  10. Spitskool

    Duke 125 goede aankoop voor de stad en paralelweg?

    Beste mensen , Ik heb wat vragen over een duke 125. Hoe is de onderhouds interval? Wat voor klepstel systeem is het? plaatjes of boutjes? Hoeveel km is de klepspeling controle? Wat is de topsnelheid? Heeft het goede trek kracht? Wat is het verbruik? Alle info is welkom :)
  11. Spitskool

    Knipperlichtjes Led Nieuwe

    Gekocht , Liever geen led , dus verkoop ik ze weer door :) Ledjes hebben rubbers voor het trillen. Graag PB bij interesse
  12. Spitskool

    GS500 2003 en hoger Achter Rek ( pilsrek )

    Ik noem het maar een pils rek. Is helemaal puntgaaf ! Ik weet dat zo een rek aan de prijs is dus wel een normaal bod , reken op zo een 70 euro.
  13. Spitskool

    Puig ruitje koplamp bevestiging

    Ziet er nog prima uit doe een bod
  14. Spitskool

    1 bougie zwart , 1 bougie bruin..

    Beste mensen , Laatst mijn carb rijker gezet. Helaas was het veertje weg geknald.... Echter vond ik het veertje weer terug de volgende dag , Wel wat vervrommeld maar niet dusdanig krom ofzo. Nu heb ik dit veertje weer terug geplaatst de motor stottert nu als een gek. Zou het probleem liggen...
  15. Spitskool

    Toerental omhoog na gebruik remmenreiniger. Oorzaak?

    Beste sleutelaar. Ik merk dat als ik remmen reiniger op mijn carb of rubbers spuit dat het toerental stijgt en ploft. Nou weet ik niet of dat de carb lekt , Of dat ik het ergens spuit waar je niet moet wezen... Je heb 2 rubbers als het goed is. Dit plaatje is even van internet. Als ik...
  16. Spitskool

    Maat broek

    Iemand die mij opweg kan helpen? Ik ben 1,75 , 76 kilo/ Nu zie ik broeken s , m , l etc. Geen idee welke maat ik moet bestellen? Iemand een inschatting / tip?
  17. Spitskool

    4 jaar stilgestaan , Wat vervangen ?

    Beste MF`ers. Na 4 jaar gestopt te zijn heb ik weer een motor gekocht, Een gs500 van 2004 met 30.000 km op den klok. De motor is gekocht bij motoport met 29.000 op den klok. Er is dus 1000 km mee gereden. De accu schijnt nieuw te zijn. Wat zijn jullie ervaren tips om uit te voeren...
  18. Spitskool

    Paddock motozoom ( nieuwe )

    Ik heb deze nog over Heb hem een keer gebruikt maar ben gestopt met rijden. Ding mag weg voor ... ? Zeg een 10 euro? Ligt alleen maar in mijn berging Afhalen in amsterdam Op me ipad geeft hij een zilveren als eerste aan die is het motozoom paddock - Google zoeken
  19. Spitskool

    Riem vervangen schema .. Wie snapt hem?

    Ik vraag mij af bij welke km stand de riem vervangen moet worden. WPH geeft 2 tabellen aan .... Ik kom er maar niet uit Eerste tabel BIJ 10000 KM BIJ 30000 KM BIJ 50000 KM EN BIJ 70000 KM Veiligheidsblokkeringen - controle Bougie Vervangen Transmissieriem - vervanging Gascommando...
  20. Spitskool

    Welke olie in aprillia atlantic 500 ?

    Ik ga een scooter een beurt geven. Nu twijfel ik 5w40 of 10w40. WPH zegt 5w40 voor de 200 cc versie atlantic sprint. Iemand een idee?
  21. Spitskool

    Mooie heren motorbroek nieuw!

    1 x gedragen mag weg voor 35 euro. Maat is 30 Echt nieuw! Verzendkosten voor jezelf
  22. Spitskool

    Mooie bering zomer door waai jas als nieuw!

    Deze jas heb ik in 1 jaar een paar x aan gehad. Heerlijk jassie om mee te rijden stevig maar lekker licht voor de zomer. 35 euro mag hij weg. Jas is echt nieuw. Maatje is een M Af te halen in amsterdam. Versturen mag maar kosten voor jezelf.
  23. Spitskool

    Nieuwe mooie motorjas voor dames!

    2 x gedragen helemaal nieuw. Zelf ook eens aangehad zit lekker! Maat = 46 50 euro. Af te halen in amsterdam
  24. Spitskool

    Nieuwe dames motor laarzen maat 40

    2 x gedragen eigelijk helemaal nieuw. Prijs 35 euro. Af te halen in amsterdam.
  25. Spitskool

    Nieuwe mooie caberg flower dames helm roze!

    Deze helm is 2 x gedragen. De maat is een XS. De prijs is 50.00 euro met een hoes voor het opruimen. Af te halen in amsterdam
Terug
Bovenaan Onderaan