Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tuxracer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tuxracer

    Welke cardanolie in Honda NTV650 ?

    Ik heb pas de cardanolie vervangen van m'n NTV650. In de manual staat 80W hypoid olie. Deze hadden ze niet bij de winkel waar ik was, en ik heb er nu deze in gedaan: Kroon GL-5 80W-90 Heb aangenomen dat dit ook goed of beter is, maar twijfel nu toch. Is deze olie goed, of moet er iets anders in ?
  2. tuxracer

    Wat is dit voor troep rond mijn aftapplug ?

    Bij mijn CB450S zit rond de olieaftapplug een soort grijze kit: Weet iemand wat dit voor spul is, en hoe eventueel te verwijderen ? Ik denk dat de olieaftapplug dol gedraaid is en iemand dat spul er opgesmeerd heeft om af te dichten. Probleem is dat ik nu de olie op een omslachtige...
  3. tuxracer

    Hazet gereedschap gekocht: echt of nep ?

    Hallo, Ik heb vandaag in een vlaag van verstandsverbijstering een enorme doos Hazet gereedschap gekocht. Nu heb ik thuis de boel eens geinspecteerd, en nu twijfel ik er sterk aan of het wel echt Hazet gereedschap is. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal kwalitatief goed uit, maar met...
  4. tuxracer

    CB450S Vlotternaalden

    Bij mijn CB450S was er benzine bij de olie gekomen, dus nam aan dat de carburateur(s) doorliepen. Had de carburateurs gereinigd, ziet er allemaal schoon uit, maar heb nu weer benzine in de olie. Heb de boel weer gedemonteerd en nieuwe vlotternaalden gekocht (40 euro voor twee van die...
  5. tuxracer

    Pakking past niet

    Ik heb het koppelingsdeksel van m'n CB450S eraf liggen om de balansaskettingspanner bij te stellen. Nu had ik hiervoor een nieuwe pakking besteld, maar heb de verkeerde gekregen. Ik heb wel de goede besteld die voor een CB450S zou moeten zijn, en ook het bestelde bestelnummer geleverd gekregen...
  6. tuxracer

    Rem probleem

    Ik ben vandaag bezig geweest met de voorrem van mijn CB450S. Het probleem is dat de rem zacht aanvoelt, ik kan hem vrij gemakkelijk tot aan het stuur krijgen. Het remt op zich wel goed, maar het voelt toch niet goed zo. Dacht eerst dat het lucht in de leidingen was, maar dat kan het volgens mij...
  7. tuxracer

    Gezocht: Uitlaatdempers voor Honda CB450S '88

    Ik zoek uitlaatdempers voor een Honda CB450S. Mogen goede originele zijn of een vervangingsuitlaatsysteem. Laat maar weten als je iets hebt liggen. Fototje van de uitlaat:
  8. tuxracer

    Rijden met alleen stadslichten verboden ?

    Ik zou graag willen weten of het overdag in omstandigheden waarbij het niet verplicht is om verlichting te voeren, verboden is om met alleen stadslichten te rijden ? (wel met achterlichten er bij natuurlijk) Veel mensen roepen onmiddelijk "nee, dat mag niet want dat heb ik geleerd met...
  9. tuxracer

    VFR750: Welke nieuwe band (Pirelli?)

    Sorry voor het zoveelste "welke band" topic, maar ik heb weinig kunnen vinden over Pirelli banden. Motor is een VFR750 RC36. Ik heb hem gekocht met nieuwe banden, Pirelli Corsa voor, Pirelli Dragon EVO MTR22 achter. Die laatste is volgens mij niet meer leverbaar. Voor heb ik nog 2.4mm, achter...
  10. tuxracer

    Losse rugbeschermer in jas van Clover?

    Hallo, Ik heb een textiel jas (Clover) zonder rugbescherming, maar er zit wel een soort van houder in waar een rugbeschermer in moet kunnen. Zijn hiervoor speciale rugbeschermers te krijgen die hier in passen ? Ik heb hier en daar rondgekeken, maar niet echt iets kunnen vinden. Wel losse...
  11. tuxracer

    Slecht zicht door lichtkransen

    Ik heb pas een motor en dus ook een helm. De helm is een Schuberth R1 met zo'n antifog coating aan de binnenkant. Deze laag begint nu na twee weken al af te bladderen, maar ik heb nog een veel vervelender probleem. Als ik in het donker rij met het vizier dicht zie ik rond elke lamp (koplampen...
  12. tuxracer

    Kuip of geen kuip op eerste motor ?

    Hallo, Ik ben nog bezig met lessen, over een paar weken AVD examen... Ben nu een beetje bezig met nadenken over welke motor ik ga kopen. Ik weet dat ik als ik zover ben moet gaan proefrijden enzo, maar misschien kunnen jullie me alvast een beetje helpen met informatie en tips. Ik ben van...
Terug
Bovenaan Onderaan