Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vester86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vester86

    Alpinestars Dames Laarzen mt39

    z.g.a.n. Dames racelaarzen van het merk Alpinestars. vraagprij €150.
  2. vester86

    Dainese Dames Combi mt36 zgan

    z.g.a.n. Dainese dames combi mt36. (s) lengte +/- 1m65 vraagprijs €500
  3. vester86

    LSL AX00 "fatbar" z.g.a.n.

    wegens overstap naar een iets minder plat model heeft een jaartje gemonteerd gezeten is niet in geboord, stuurhelften zitten geklemd. Stuurafmetingen: b: 805, h: 75, d: 90 €50
  4. vester86

    Büse leren race combi oranje mt 50 €50

    er is zo'n moment dat je moet accepteren dat het niet meer past... als je rond de 1m80-1m85 bent en rond de 85 kilo dan past dit pak nog prima :) pak is goed gedragen, niet de nieuwste meer, daar is de prijs ook naar :) vraagprijs €100
  5. vester86

    IXS Dames jas XS

    mooi getailleerd damesjack. maat DXS voorzien van zakken aan binnen én buitenkant, en aanritsbaar aan broek. vraagprijs €50 + verzenden of ophalen
  6. vester86

    Dainese Goretex Dameslaars mt40

    In goede staat. gaan weg wegens aanschaf Daytona Ladystars (met hogere zool). vraagprijs €50
  7. vester86

    Alpinestars SMXplus mt40

    mooie sportieve dameslaars. weinig gedragen, zgan. vraagprijs €100.
  8. vester86

    diverse kleine onderdelen, alles €5 per stuk. (suzuki / KTM / kawasaki / Gerbing / universeel)

    ALLES €5 per stuk / per item. ophalen regio arnhem-nijmegen. verzendkosten voor de koper. 5 items of meer gratis verzenden. wat doorgestreept staat is verkocht gerbing handschoen verwarming aansluitset (rode schakelaar) gerbing handschoen verwarming nieuw in verpakking (ongebruikt) remblokken...
  9. vester86

    (Verkocht) universele spiegels

    zien er mooi uit, maar te smal voor mijn motor. 1 kant heeft lichte krassen van de garagemuur. nieuwprijs €30 per stuk bij louis, nu samen voor €25 + verzenden, of ophalen regio arnhem-nijmegen
  10. vester86

    rearset adjuster 58mm voor o.a. suzuki (2x)

    wil je je steppjes verhogen voor meer grondspeling, of juist verlagen voor meer comfort? dan moet je deze verstellers hebben. (zeer waarschijnlijk) geschikt voor diverse suzuki's en ongetwijfeld meer japanse motoren. de grijze/zilveren gaat voor €25 weg. ophalen regio arnhem-nijmegen of...
  11. vester86

    universele motorbok

    niet meer in gebruik wegens paddockstand. handig om de motor met beide wielen tegelijk van de grond te zetten (zitten strap-ogen aan vast) bijvoorbeeld voor bandenwissel van beide banden. zeer solide. vanwege omvang/gewicht verdient ophalen de voorkeur. wil je opgestuurd hebben dan zijn de...
  12. vester86

    (Verkocht) KTM Duke 690 sliders

    lagen nog in de garage na verkoop motor. (duke 690 uit 2016) de achterkant is aan 1 zijde gebruikt :+ (niet door mij) €25 + verzenden, of ophalen regio arnhem nijmegen
  13. vester86

    Suzuki GSX-R750 1991 (project) - €800

    ondertussen 5 jaar in bezit, gekocht om een streetfighter van te maken, maar heb het project nooit doorgezet. km stand 13030 MIJL 20970 kilometer Suzuki GSX-R750 bouwjaar 1992, amerikaans model, modeljaar 1991. laatste model oliekoeler. kuipdelen zijn verkocht, rest van de motor is...
  14. vester86

    KTM Duke 690R 2016 Volledig Akra €7000

    Mensen die een 100% pretmachine zoeken, dit is em !! Dealer onderhouden, zeer goed sturende KTM duke 690R met 10249 km op de teller. Ik ben de 2e eigenaar. De eerste eigenaar heeft er een schuivertje mee gemaakt waarna ik de motor bij 2000km over heb genomen.deze lichte Schade zit met name...
  15. vester86

    SBS 841 HS remblokken (Voor BREMBO)

    wegens te veel besteld: 1 set (2 blokken) SBS 841 HS remblokken mijn duke heeft maar 1 klauw en ik heb voor 2 klauwen gekregen :+ €40 incl verzenden
  16. vester86

    Kawasaki Z900RS

    Wat vinden we ervan? Ik ben helemaal om!
  17. vester86

    veel onderdelen Suzuki GSX-R750 1991

    ik verkoop alle kuipdelen (dus inclusief topkuip/kont) van onderstaande motor. motor is uit 1992 (modeljaar 1991, amerikaanse import) met 13.000 miles (20.000km) op de teller. kuipdelen zijn onbeschadigd en zo goed als nieuw. alle ophangpunten in zeer goede staat. Te koop is : -...
  18. vester86

    SV650 / SV1000 Flip-up Kuipruit met vario ruitje

    ik heb nog een vario touring ruit over van de ombouw van mijn gekuipte SV1000 naar naked. is er iemand die er interesse in heeft? TEAB
  19. vester86

    MRA Vario tourscherm voor SV1000/SV650

    komt van deze motor af, onbeschadigd TEAB
  20. vester86

    Complete topkuip SV1000 in onderdelen

    complete topkuip in onderdelen. geen schade. gaat weg vanwege ombouw naar naked. de TELLER hou ik zelf dus: kuipwerk zelf (verkocht) Spiegels en spiegelverbreders (verkocht) Gewei en zijbeugeltjes koplampen (glas onbeschadigd) incl lampen plastic inserts plastic binnenkuip MRA vario...
  21. vester86

    Bandit/SV on tour 2014

    Na 5 jaar Bandit on Tour te hebben georganiseerd is de bandit niet meer -O- en heeft deze plaats moeten maken voor een SV *O* dus wordt dit een "bandit on tour afscheid en een Welkom SV tour" maar aangezien dat een beetje lange naam is, heb ik het gewoon Bandit/SV on tour genoemd :+...
  22. vester86

    Bagster SV1000/SV650 hoes + tanktas

    Gekregen bij de koop van de motor, maar ik vind bagsters niet mooi en ik heb al 2 tanktassen :+ Blauwe uitvoering! Tegen elk aannemelijk bod. Mail: jorisjans AT planet . NL Of Pb/pm Abeelding ter illustratie, foto op aanvraag.
  23. vester86

    Onderdelen GSX-R750 1991

    Alles T.E.A.B. - Oliekoeler gebogen incl olieleidingen -achterremklauw - duo Cover - Duo Zadel - Bestuurders Zadel - koppelingskabel ZGAN - Motorblok incl startmotor alles erop en eraan - Carbs 38mm met dynojetkit - CDI - JT 15 tands voortandwiel in goeie staat - Renthall 14 tands...
  24. vester86

    Onderdelen bandit 600 / 1200

    alles TEAB - 2 setjes originele rem + koppelingshendel - koppelingshendel-houder - 2x chromen kapje luchtfilter (origineel 1200) - 2x mat (zilver) kapje luchtfilter (origineel 600) - diverse gaskabels (heen & retour) - voorspatbord Bandit 1200 bordeaurood - JT 15 tands voortandwiel in...
  25. vester86

    KOSO RX1N teller

    incl bracket, kabelboom (1 op 1 passend op een bandit), boekje, extra ongebruikte kabeltjes, 2 temp sensoren, etc etc 2 seizoenen in gebruik gehad. motor gaat weg in onderdelen. T.E.A.B. nieuwprijs €230
Terug
Bovenaan Onderaan