Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 4takter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 4takter

    Eindelijk weer een brik erbij!

    Een vriend van mij had me al een paar maanden geleden zijn CB750 beloofd, omdat hij er toch bijna nooit meer op reed. Het duurde even voordat we allebei tegelijk tijd hadden om de motor even van zijn huis naar het huis van mijn ouders te rijden, maar gisteren heb ik hem eindelijk opgehaald...
  2. 4takter

    Stuk ijzer in mijn band, wat moet ik ermee doen?

    Ik was gisteren mijn motor aan het poetsen, vind ik dit in mijn band :( : Mijn band is nog niet lek, maar ik kan ook niet zien hoe diep het erin zit. Wat moet ik hiermee doen? Dit lijkt me niet echt te repareren. Mocht het nou bijvoorbeeld maar een milimetertje of 2 erin zitten, is het dan...
  3. 4takter

    Mijn motor in de fik gestoken :-(

    Wordt ik vanochtend wakker gebeld door de bakker waar ik boven woon en die verteld hoe hij vanacht mijn motorhoes in de fik zag staan. Hij heeft hem toen vervolgens snel van mijn motor afgetrokken :} en in de straat rondgekeken of hij nog iemand kon vinden, maar helaas. De schade lijkt...
  4. 4takter

    Vraagje Nolan Systeemhelm

    Ik heb vanmiddag op de beurs een pinlock gekocht. Nou wil ik hem even in mijn Nolan N100 zetten, maar daarvoor schijn ik volgens de handleiding dus mijn vizier uit mijn helm te moeten halen. Ik heb even gekeken maar ik zie zo snel niet hoe ik dat moet doen. Iemand die mij kan vertellen hoe ik...
  5. 4takter

    FZR probleem: geen vonk

    Ik word echt helemaal gek van mijn motor. Ik heb hem nu een maantje of 3 en van het begin af al af en toe problemen met starten. Maar na een kwartiertje wachten sloeg hij gewoon telkens weer aan, dus ik dacht dat ik hem wel verzopen zou hebben. Op een gegeven moment kreeg ik hem alleen echt niet...
  6. 4takter

    Foto's van mijn "nieuwe" brik + vraagje

    Vandaag maar eens mijn nieuwe motor wat gepoetst en meteen maar wat fotootjes gemaakt. Het is een 550F2 uit 1978. Vervolgens lekker een stuk getourd door Delft en omgeving. Na een tijdje merkte ik ineens dat de'mijn knipperlichten niet echt enthousiast meer aan het knipperen waren, maar alleen...
  7. 4takter

    Ook nog maar even voorstellen

    Hoi Allemaal! Ik heb al een tijdje meegelezen op het forum en ook hier en daar wat replies gepost. Maar nu ik sinds vandaag ook echt een paar extra stempeltjes in mijn roze papiertje heb, wilde ik me toch nog even "formeel" voorstellen. Ik ben Niels, ik woon en studeer in Delft en heb...
  8. 4takter

    Groeten

Terug
Bovenaan Onderaan