Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jessy'
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jessy'

    Ohlins TTX achterschokbreker CBR 600RR PC40

    Bij deze bied ik mijn Ohlins ttx 36 aan. Ik heb deze nieuw aangeschaft. Orginele aankoopfactuur, doos en boekjes aanwezig. Hij is Ca. 15 dagen op het circuit gebruikt, daarna nog op de weg gebruikt. Vraagprijs € 775 Als het me lukt zet ik er een plaatje bij.... :?
  2. Jessy'

    TK: Honda CBR 600RR PC 40

    Verkocht!
  3. Jessy'

    Kuipdelen en koplampen CBR600RR PC40

    Linkse en rechtse koplamp € 200
  4. Jessy'

    Meiden met SuperSportMotoren *deel 15*

    Meiden met SuperSportMotoren *deel 15* Welkom in het topic dat gaat over Meiden met SuperSportMotoren. Ben je vrouw, heb je een (super) sportmotor en sta je niet in het lijstje en wil je dat wel? Post dan even dat je in de OP wil met een foto van de motor met jou erop, dan zet ik je...
  5. Jessy'

    Gezocht: koplamp r6 '99-'02 rechts

    Ik zoek dus een koplamp voor een R6. De linkse kant mag beschadigd zijn door een valpartij o.i.d. als de rechtse maar in orde is.
  6. Jessy'

    Te koop: 23 juli Zolder minder snel open uitlaten

    Hierbij bied ik mijn circuitdag te Zolder aan voor komende donderdag. Het betreft in groep minder snel. Die dag mag er gereden worden met open uitlaten. Prijs: 135 euro. Reacties hier of via PB.
  7. Jessy'

    Te koop: Circuitdagen Spa 19+20 mei

    Hierbij wil ik mijn circuitdagen voor Spa op 19 en 20 mei aanbieden. Het kost € 413 inclusief transponder en ongevallenverzekering. Het betreft de medium groep. Mocht je twijfelen of dit een te langzame groep is, Prospeed zet tussendoor de te snelle mensen door naar een snellere groep...
  8. Jessy'

    Alpinestars Combi Stella

    Hierbij bied ik mijn Alpinestars Stella Combi te koop aan. Dit is een combi speciaal voor dames gemaakt. Het is een maat 42, dit is de italiaanse maat en komt overeen met een "normale" maat 38. Ik heb dit pak 1 seizoen gedragen en ziet er nog netjes uit en kan nog vele veilige kilometers...
  9. Jessy'

    Dames pak: Icon kitty jas + Macna leren broek

    Hierbij bied ik mijn motorpak te koop aan: '( Icon ladies kitty jacket maat M: Nieuwprijs: € 400. vraag er € 250 voor. Macna leren broek met knieprotectoren maat 38. Is een model broek wat strak om de bovenbenen zit en aan de onderkant iets uitloopt. Erg mooi al zeg ik het zelf *D...
  10. Jessy'

    Te koop: CBR600F 1994

    Hierbij zet ik mijn CBR600F te koop wegens aanschaf van CBR600RR. Bouwjaar: 1994 KM-stand: 42.600 Vraagprijs: € 2.750 In zeer goede staat. Juli 2007 grote beurt gehad. Ketting, tandwielen en remblokken zijn goed. Achterband is nog goed, voorband iets minder, maar valt eventueel iets mee...
  11. Jessy'

    hier is Jessy!

    Hoi allemaal, Ik ben Jessy, 24 jaar en kom uit Eindhoven. Ik rij inmiddels 2 jaar motor. Eerst op een Honda CB 450, omdat ik niet meer kon betalen tijdens mn studie. Nu het budget het toelaat heb ik vorige week een paars, blauw, roze CBR 600 F gekocht en weer zeer fanatiek aan de slag...
Terug
Bovenaan Onderaan