Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: STI
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. STI

    Graag aankoopadvies welke enduro?

    Graag had ik van jullie wat advies gehad. Ik wil naast mijn gewone motor (B King) nog een enduro motor erbij kopen met kenteken voornamelijk off road, maar hoor van vrienden verschillende verhalen. Heb vroeger veel gecrost en mis het toch wel. Mijn wensen 4t min 450cc of meer 1...
  2. STI

    Silencers opbergen waar?

    Ik heb een vraag. Waar de silencers op te bergen als de motor er geen plaats voor heeft (en nee ;) in de uitlaat is niet de bedoeling) Wil geen grote tassen. Zag navigatie tassen met berging, maar dat gaat niet passen. Silencers zijn 24 cm lang Misschien hebben jullie ideeën of...
  3. STI

    Z1000 met weinig km en veel extra's

    Zeer mooie en zeer snelle Z1000 met weinig km 8965km in de enige echte kleur Kawasaki groen met zeer veel rekeningen Extra's Motorisch * Hurric/SHARK dubbele uitlaat met silencers * K&N filter * RVS luchtfilteraanpassing voor een betere doorstroming * Regelbare unit voor meer vermogen...
  4. STI

    Z1000 lime groen 8950km met veel extra's!

    Ik weet het is niet de periode, maar ik zet hem nou al te koop Zeer mooie en zeer snelle Z1000 met weinig km in de enige echte kleur Kawasaki groen verkoop ivm een nieuwe motor Extra's Motorisch * Hurric/SHARK dubbele uitlaat met silencers * K&N filter * RVS luchtfilteraanpassing...
  5. STI

    Chip en mengsel

    Ik heb een vraagje. Ik heb een chip gekocht die aangesloten wordt op de luchtfilter temperatuur sensor Die chip kun je instellen en misleid de ECU met een ander temperatuur. Mijn vraag is nu als je hem te extreem instelt kan de motor hierdoor te arm gaan lopen? De fabrikant zegt dat...
  6. STI

    olielampje cq oliedruk

    Ik probeerde in het andere topic de naam te wijzigen, maar was helaas niet mogelijk dan maar zo. Ik wil toch graag weten wat de heren experts ervan denken wat het kan zijn. Probleem is olielampje is aan cq te weinig oliedruk bij mijn Z1000 Kan zijn naar mijn mening, maar ben maar een...
  7. STI

    Monteur gezocht Limburg

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam op meer dan 21 pagina's en zag dat anderen het in dit topic hebben geplaatst. Ik heb een probleem met de motor Kawasaki en zoek een monteur, die graag wat wil bijverdienen in de regio Limburg liefst in het Zuiden Alvast bedankt voor jullie reakties!
  8. STI

    Gezocht kleiner tandwiel Z1000 waar te koop?

    Ik zoek een kleiner tandwiel voor de Z1000. Weet iemand waar ik dat kan kopen? Ben bij de plaatselijke motorwinkel geweest maar die had er geen. Alvast bedankt
  9. STI

    Graag jullie mening over de beste/snelste naked bike

    Ik ben op zoek naar een mooie snelle naked bike, die snel accelereert en goed in de bocht licht. Ikzelf dacht aan de Z1000, FZ1, 990Superduke. Alvast bedankt!!
  10. STI

    STI voorstellen

    Mijn naam is Pascal en ik ben een echte acceleratie freak! Ben op de eerste plaats een autofreak! ROADRUNNER's STI Exterieur: 19" gouden mille miglia T12 dunlop sport Prodrive P1 onderlip Luchthappertjes in zijschermen Morette koplampen Xenon Pilot Led stadslicht Witte...
Terug
Bovenaan Onderaan