Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Zaterdag 9 September; de 'Zwaan kleef aan'

    *O* Zaterdag 9 september hier ik het "jeej" feit van mijn vierentwintigste verjaardag *O* Ik heb enige tijd geleden beloofd een ritje/meeting te organiseren voor alle BMW "F" owners op MF, maar aangezien mij nog een oog-laser-procedure wacht wil ik het graag combineren met mijn verjaardag...
  2. M

    Niet startende BMW F650 -O-

    :W Hallo! Ik hoop dat iemand mij kan helpen -O- Ik heb namelijk een probleem: Een defecte BMW |( En erger nog; het is MIJN defecte BMW ;) Het begon vrijdag de 26 van mei. Voor die dag heb ik zolang ik Fievel heb, zorgeloos gereden in alle elementen die het Nederlandse klimaat in...
  3. M

    MIB; the Sequel *O*

    Jawel! Op aandringen is het zover! ;) De Mini In Bikini meeting; the Sequel *O* Dit keer mét polletje :) U kunt kiezen tussen Het Tikibad in Duinrell te Wassenaar *O* óf Tropicana te Rotterdam *O* Info Tikibad: Open van 10:00 TM 22:00 Ticket na sluitingstijd van het...
  4. M

    Fifi is gestolen..

    Mini Mistress is in alle staten maar bovenal heel verdrietig... '( Fifi, het waren vier geweldige dagen, ik zal je missen... Ja, het is zover, nu al, en hoewel het altijd te vroeg is, slaat dit alles... Ik zit hier met tranen in mijn ogen te typen hoe mijn lief klein Fifi gejat is na...
  5. M

    Te geef aangeboden: Scott-oiler olie

    Mijn reeds ingeruilde Kawasaki GPX was voorzien van een Scott-oiler! :Y Nu de GPX weg is heb ik (zowiezo) nog één fles olie hiervoor staan (nog helemaal dicht zelfs!) :) Ergens moet ik nog een aangebroken flesje hebben staan , maar aangezien die nu nog niet gevonden is, acht ik het niet...
  6. M

    Scarver topic & Scarver forum!

    Zoals sommigen van jullie inmiddels weten ( O-) ) heb ik mijn GPX de deur uit geschopt en daarvoor in de plaats heb ik een Scarver terug gegooid gekregen *O* Eerlijk waar? Ik weet dat het een ééncylinder is, dat ik de tank niet voorop moet zoeken en dat het dinkie heerlijk rijd! :] Door...
  7. M

    Den Haag & omgeving Deel III

    Woon je in Den Haag? Woon je in de omgeving van Den Haag? Wees welkom! Daarbuiten: alleen lezen B| :P *O* *D *O*
  8. M

    -= *O* =-Feestje 10 september -=*O*=-

    Zoals de titel zegt: feestje! *O* Nu moet ik toegeven dat het niet echt een feest wordt, maar eerder een "kom-gezellig-langs-en-neem-mee-wat-je-wilt-nuttigen" avond. :X Ik ben vrijdag 9 september jarig, en wil dus zaterdag 10 september een feestje geven! Nu dacht ik dat het onmogelijk ging...
  9. M

    MIB 20 mei!!!

    Ik wil al eeuwen gaan zwemmen, maar het komt er maar niet van, dus heb ik nu een datum geprikt: 20 mei 2005 de MIB Mini In Bikini 'meeting' :P Het Tikibad te Duinrell is geopend van 17:00 tot 22:00 dus daar ga ik heen, lekker de tijd om uitgebreid te poedelen! *D Tijd: 17:00 Waar...
  10. M

    Budget motor/motordealer, maar wel goed natuurlijk

    Ik post het maar even onder algemene motorpraat, want het is niet zo dat ik nou écht concreet aan het zoeken ben. Komt hier op neer (dubbele vraagstelling): *Welke motoren zijn over het algemeen goed te verkrijgen voor een leuk prijsje? (merk + type) En: *Welke dealers leveren deze goede...
  11. M

    Wie gaat er met me motorrijden? dinsdag 9 augustus

    Het is een doordeweekse dag... iedereen moet werken... ik moet zelf om 17:00 beginnen met werken... en heb nog een hele grote studie-achterstand die ik mooi zou kunnen in halen morgen maar ik weiger... *D Morgen wordt een mooie dag, en ik wil lekker genieten van mijn lief GPXje :] :] :]...
  12. M

    Feestje!!! (Let op: je hebt wat gemist!!)

    Naar aanleiding van eerdere feesten waarna er altijd in grote getalen wordt geroepen: `Volgende keer ben ik erbij!` en ´Wanneer is er weer een feest?`, nodig ik hierbij iedereen uit om op Zaterdag 19 maart vanaf 21:00 te komen feesten bij de Delftse motorclub ´MC Royal´. Naar hun woorden...
  13. M

    Tadaa! Dit hadden jullie niet verwacht he! :p

    Nou, dit is ze dan! En ik ben weer zielsgelukkig! :] Omdat ik een aantal vrienden in de maling had willen nemen gaf ik aan helemaal te stoppen met motorrijden, daar is dus niets van waar! :) Wat wel waar is, is dat ik het nog best moeilijk had, met afscheid nemen van 'mijn' Soesje! Maar...
  14. M

    Mini's 'Yeah ik heb um' feestje: 10 januari

    Zoals de titel al zegt, ik heb um! (Mn rijbewijs) :] En ik geef een feestje in Delft! Het feestje is een 'optie 2' feestje geworden, dat houd in dat ieder die komt iets meeneemt, iets eten of drinken! Tot dan! *D Dé MMMFT MiniMistressMotorForumTour Voor de échte die-hard motorrijders...
  15. M

    Ola! Ik zal me s netjes voorstellen..

    Hallo allemaal... Ik ben Mini en absoluut 100% helemaal motor-gek. (ook wel motor-geil :] ) Ik ben 20 jaartjes jong en druk bezig met mijn rijbewijs A, Ben de auto's nu wel zat :Z Op de Mini na dan, maar das gewoon een toppertje ;) 19 maart mijn theorie en daarna lekker lessen...ZIN IN...
Terug
Bovenaan Onderaan