Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rabin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rabin

    Kriega R30 Waterdichte Rugzak

    Hallo Forumleden, Ik verkoop mijn Kriega R30 Waterdichte rugzak. Ik heb de rugzak erg weinig gebruikt en verkeert daarom in een zo goed als nieuwe staat. De reden dat ik deze verkoop is omdat ik vlak na de aanschaf van deze rugzak overgestapt ben naar een motor met koffers voor bagage...
  2. rabin

    Headset voor bluetooth intercom

    Hallo, Ik heb ongeveer een jaar geleden deze bluetooth intercom-set voor op de motor gekocht. Echter zijn de luidsprekers en microfoon dermate versleten dat deze aan vervanging toe zijn. Ik ben nooit heel tevreden geweest over de kwaliteit van de luidsprekers (ook nogal logisch gezien de...
  3. rabin

    Leren Combipak Lookwell slecht paar keer gedragen

    Hallo allemaal, Ik verkoop mijn lederen combipak van Lookwell aangezien ik op zoek ga naar iets nieuws. Het 2-delig motorpak is gekocht bij een winkel, die van motoren en scooters is overgegaan op alleen nog maar scooters en de daarbij gerelateerde producten. Het pak is enkele maanden geleden...
  4. rabin

    Ik zie door de bomen het bos niet meer bandenvraagje

    Hallo mede motor-forum gebruikers, Mijn naam is Ruben, net 20 geworden en sinds kleins af aan stapelverliefd op motoren. Jullie kennen het verhaal wel... Na 2 jaar lang op een schakelbrommer gereden te hebben, ook wel bekend. Ziet er uit als een supersport, maakt een geluid als een grasmaaier...
  5. rabin

    Nieuw Motorpak 1-delig van Lookwell maat 48, nooit gedragen!

    Hallo, Ik bied jullie een geheel nieuwe motorpak aan van het merk Lookwell. Deze is nog nooit gedragen, zelfs de kaartjes hanger er nog aan. Motorpak is zonder krassen, of scheuren, of andere tekortkomingen. Echt zo nieuw als maar kan en nog nooit gedragen. Het pak is 1-delig en maat 48. Voor...
  6. rabin

    Mooie Richa Full Carbon Integraalhelm

    Hallo, Ik bied mijn zo goed als in nieuwstaat zijnde Richa Full Carbon Integraal helm aan. Deze is zomer 2009 aangeschaft. Alleen wegens omstandigheden is mijn motor tijdens en na die zomer niet veel meer gebruikt. Vandaar dat de helm ook niet veel rij-uurtjes heeft meegepakt. Reden dat...
  7. rabin

    Stickers op een helm, gevaarlijk of slechts een fabeltje?

    Hey, Ik zit met een vraag. Ik heb al wat gezocht op internet en rondgekeken op dit forum, maar vind nergens echt een duidelijk antwoord op mijn vraag. Ik wil voor mijn vriendin een leuke helm, maar veel ontwerpen op bestaande helmen bevallen haar niet. Vandaar dat ik wat stickers wil...
  8. rabin

    Hulp met een keuze maken

    Hallo, na een lange tijd van oriënteren, ben ik bij wat plaatselijke motor dealers gaan kijken en heb nu mijn keuze weten te beperken tot drie motors. Nu is de vraag aan jullie welke zouden jullie kiezen, welke is de betere motor, prijs/kwaliteit, jullie snappen me onderhand wel haha. De...
  9. rabin

    Mf-er uit Limboland die mee wil voor proefrit ed?

    Hallo, ik ben vrij nieuw op dit forum, maar heb mij al eens eerder voorgesteld. Ik ben Ruben 18 jaar en mijn hele leven al gek van motoren. Nu is het zo dat ik na mijn 2 jaar van schakelbrommer rijden eindelijk begonnen ben met lessen. De bedoeling is dat er natuurlijk een hele leuke motor...
  10. rabin

    Sport motor met ''veel'' kilometers

    Hallo beste motor-forum gebruikers. Aangezien ik meer actief ben geweest op dit forum met lezen, dan met het geven van reacties, zal ik mijzelf eerst over voorstellen. Ik ben Ruben, 18 jaar oud, ben voordat ik kon lopen al een liefde gaan ontwikkelen voor motoren, en momenteel bezig met mijn...
  11. rabin

    Het Wedstrijd Gemist Topic

    LEEG
  12. rabin

    AGV Rossi Dreamtime, GP-Tech Maat L Nooit gebruikt!!!

    Hallo, ik bied jullie aan deze prachtige helm. Ik vind het zelf de allermooiste rossi helm. Er bestaan maar 2500 van deze helmen op de hele wereld, op elke helm staat welk nummer jij van de 2500 hebt. Deze helm is dus nog nooit gebruikt, want ik heb de verkeerde maat besteld. Het is het model...
  13. rabin

    AGV Rossi ZOO K-Series+Olie vizier** Nieuwstaat!!!

    Hallo, ik verkoop mijn Agv K-serie Rossi Zoo helm. Ik heb deze zeer weinig gebruikt omdat ik momenteel nog weinig rijd. Bovendien is deze helm maat M, en ik heb een L nodig. Deze is dus in perfecte staat, geen krasjes of dergelijke te bekennen. Ontzettend lichte gebruikerssporen, maar die kan je...
  14. rabin

    AGV Rossi ZOO K-Series + Olie-vizier

    Hallo, ik verkoop mijn Agv K-serie Rossi Zoo helm. Ik heb deze zeer weinig gebruikt, omdat ik met dit koude weer weinig rijd. En ik hem einde afgelopen zomer gekocht. Bovendien is deze helm maat M, en ik heb een L nodig. Deze is dus in perfecte staat, geen krasjes of dergelijke te bekennen...
Terug
Bovenaan Onderaan