Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wimmels
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Ex Thunderbike(Ten Kate) CBR600f PC31 te koop

    Wegens een komende verhuizing bied ik mijn trouwe ouwe beestje aan. Dit is een fiets die eens in de Thunderbike klasse in 1995 uit is gekomen. (Op mijn oude kromme frame staan de keuring stickers nog) De fiets heeft de volgende specs: Compleet WP afgeveerd met gemodificeerde demping...
  2. W

    Tandwiel verhoudingen CBR600F3(PC31)

    Goedenavond mensen. Ik wou morgen een kettingset voor mijn racer bestellen en toen ik thuis kwam bedacht ik me ineens dat ik niet eens weet wat voor tandwielen er nu opzitten. volgens mij is het 14-46 en deze stond wel goed voor Assen. Maarre het is de bedoeling dat ik Maandag op Zandvoort ga...
  3. W

    Frame Vraag PC25<->PC31 Honda CBR600f

    Ik heb mijn racer in de poeier gereden, en moet mijn frame laten richten. Nu is het zo dat ik in Amerika een frame kan kopen die me nog goedkoper is dan de richtings kosten. Maar hier zit het em nu. De motor is een CBR600F wat ik ook overigens heb. En de bouwjaar van het frame is van 98...
  4. W

    KNMV Helmen lijst :? Please help?

    Het zit zo dat ik vandaag na een paar nieuwe botsmutsen ben wezen kijken. Enne mijn keus is gevallen op een Shark RSF2, de helm zit gewoon heel fijn enzo, maar de kinbandje klikt in elkaar :? Meende dat er alleen met helmen met de DD sluiting geraced mocht worden? Of heb ik het nu mis? Heb 3...
  5. W

    Michelin pilot race? Wie heeft met ze gereden?

    Ik was vandaag bij een paar motor dealers langs geweest, en wat me opviel is dat deze band bij zowat elke winkel 60+ euro per set goedkoper zijn dan sc's. Heeft iemand hier al met deze banden op circuit geragd? En zo ja wat vond je van deze banden? Zijn ze te vergelijken met de Super Corsa's...
  6. W

    Ikke ging kijken en het was gelijk raak *D CBR600

    Nou na al een tijdje op zoek geweest te zijn, gistere wezen kijken naar een motor. Had in eerste instantie niet verwacht dat het wat zou worden i.v.m de prijskaartje die erbij op de advertentie stond. Maar was bijna gelijk weg van de fiets. Ze is compleet WP afgeveerd, grote radiator en aan de...
  7. W

    Blade?? of GSX?? Please help

    Wel het zit zo, ik ben nu aan het sparen voor een circuit fiets. Ben nu in mijn laatste schooljaar en wou altijd nog gaan racen zodra ik mijn studie af heb. Nu is het bijna zover en ik heb al wat rond gekeken. Het is zo dat ik niet meer dan 3000 euro neer wil tellen voor een race fiets. Heb al...
  8. W

    Plastex Plastic repair kit...... Waar te vinden?

    Wel ik had net een topic gelezen van iemand die zijn kuip met dit spul had geplakt en et beviel hem wel, maar er stond nergens bij waar dat te vinden is. Weet iemand hier toevallig waar dit spul te kopen is? Moet het voor Woensdag hebben omdat ik dan een grote sleuteldag voor mijn brik heb
  9. W

    Help? Lucas remschijven van Louis.de

    Het zit zo, ik ga morgen naar Louis om remschijven en blokjes voor mijn beestje te halen. Maar ken dit merk verder ook helemaal niet. Mischien of iemand van hier wellicht me wat meer kan zeggen over deze schijven en blokjes? Zijn het goede schijven?
  10. W

    Mijn Vlaflip VFR is no more ......

    Na een tijdje met een fel geel en rode motor rond te rijden, was er toch maar besloten dat mijn baby een nieuw jasje nodig had. Ben halverwege Januari begonnen met schuren van de kappen. Ik dee alles met de hand, en ik moest maar door 5 laklagen heen schuren. Affijn vorig week had ik alles...
  11. W

    Spuiter gezocht in de buurt van Enschede

    Goedendag mensen. Het zit zo dat ik een tijdje geleden schade heb gereden met mijn motor. Mijn kappen zijn daarbij beschadigd. En ik wil die graag nieuw laten spuiten. Nu is het zo dat ik een echte doe het zelfer ben en zelf de kappen wil schuren / plamuren, solderen en wat er alles moet...
  12. W

    Handvat verwarmers zelf maken??

    Ik heb de laatste tijd serieus problemen met koude klauwen op de motor. En aangezien ik nog wel es wat hobby met electronica etc. Vroeg ik me eigenlijk af hoe zo een handvat verwarmer precies werkt? . Ik zat zelf te denken om wat weerstand draad om de handlebar heen te wikkelen en daar de...
  13. W

    Kosten van voorvork,cockpit en ruitje

    Ik heb pas een lichte crash achter de rug en moet nu het een en andere aan mijn bike fixen Hier zijn wat pics van de avond Nederland Oost Topic Nu ben ik op zoek na een paar motor-slopen in de buurt van Enschede(Overijsel) Kijken of ik nieuwe gebruikte voorvork kan vinden , ben bang dat het...
  14. W

    Stukkie tuffen in de buurt van Enschede?

    Heb de komende paar dagen niet veel te doen en zou graag wat mede MF'ers die in de buurt van Enschede wonen ontmoeten en een stukkie gaan tuffen . Is er mischien iemand die mee wil tuffen?
  15. W

    Wil een nieuwe uitlaat op VFR hulp gevraagd...

    Het zit zo, ik heb een RC24 (1987 vfr750f), jaja die met de dubbele uitlaten. Nu is het dat de originele uitlaten al een mooi diep geluidje hebben, maar ik ben op zoek na een uitlaat voor deze motor , die een diepe grom afgeeft. Zoiets als een Yoshimura race uitlaat. Nu is de probleem dat de...
  16. W

    Yoshimura op een RC24(1987 VFR750F)?

    Ben al een tijdje research aan het doen over een eventuele nieuwe knal pijp onder mijn motor :) Maar ik kan nergens vinden of yoshimura uitlaten voor deze motor heeft. en aangezien zo een Yoshimura mij echt aanstaat , wil ik die graag op mijn motor hebben. Weet iemand op deze forum mischien...
  17. W

    Olie Peilen VFR(1987)750F

    Ik mag nu mischien een hele domme vraag hebben. Omdat ik altijd een olie glaasje op mijn oliebak heb gehad, Kon je gewoon zien of de olie nog op peil was. Nu heb ik er een peil meter opzitten. Nu is mijn vraag dit. als ik de olie peil , moet ik de peilstok er weer helemaal inschroeven ? Of...
  18. W

    1987 VFR750F user manual?

    Ik heb pas een nieuwe tweedehandese :) vfr750f gekocht. Alleen de gozer waar ik de motor van kocht had geen user manual er meer bij. Ik heb al wat gezocht op het internet maar ik kan nergens een digitale handleiding vinden, weten jullie mischien waar ik zo iets zou kunnen vinden?
Terug
Bovenaan Onderaan