Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jelluh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Laser Deeptone (zx6r model 95 - 97)

    Te koop aangeboden laser Deeptone demper voor een Kawasaki zx6r model 95 - 97. De uitlaat geeft een mooi sport geluid zonder voor mijn gevoel de DB grens te passeren. Ondanks dat heeft de uitlaat geen E-keur. Foto's krijg ik er niet op maar op marktplaats staan ze met foto...
  2. J

    Motor start niet meer :(

    Vandaag dacht ik mijn motor uit de stalling te halen en eens een heerlijk rondje te gaan rijden. Ik had de motor net weer "Lente-"klaar en dacht hem te starten. De eerste keer dat ik het contact omdraai zie ik de lampen gaan branden en wil hem starten. Vrijwel direct daarna hoor ik ergens en...
  3. J

    Gezocht: Ketting + Tandwielen zx6r (96)

    Ik ben op zoek naar een nieuwe set ketting en tandwielen voor mijn zx6r uit '96. Bij voorkeur de originele set van Kawasaki. Mocht iemand deze toevallig nog hebben liggen, dan hoor ik dat graag.
  4. J

    MFMM 2009 Part 2 - Vertrekpunt Deventer (Last minute topic)

    Op het laatste moment maak ik nog even snel deze topic aan. Ik weet dat er meer mensen vanuit Deventer naar MFMM 2009 Deel 2 gaan en inmiddels verzamelt zich ook al een kleine groep bij de McDonalds. Als er meer mensen zijn die vanuit Deventer willen vertrekken, dan kunnen zij zich melden...
  5. J

    Honda CBR1000F €800,-

    --slotje--- De motor is niet meer onder ons :N
  6. J

    Gezocht: Onderdelen CBR1000F 87-89

    Hallo, Ik ben opzoek naar de volgende onderdelen voor mijn CBR1000F model SC21 (87-89). - Remhendel - Rechterspiegel incl. montagepunt/voet Mocht u 1 van deze onderdelen hebben of iemand kennen die ze te koop heeft, dan hoor ik dat graag. Mvg, Jelluh
  7. J

    Wel je A-rijbewijs, maar (nog) geen motor!

    (Volgens mij bestaat er nog geen topic voor de mensen zonder motor. Mocht het wel zo zijn dan mag deze verwijderd worden natuurlijk) Ik ben erg benieuwd naar de mensen zonder motor op dit forum. Ik heb zelf net afgelopen dinsdag mijn rijbewijs gehaald *O* en ben nu druk aan het kijken naar...
Terug
Bovenaan Onderaan