Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mca2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mca2

    Pitbox 14 augustus CRT Assen

    Heeft er iemand nog een plekje in een pitbox in de aanbieding voor 14 augustus?
  2. mca2

    Racing School Europe?

    Vorig jaar heb ik met veel plezier bij de Race-Academy gereden en veel geleerd. Ik keek dus voor mogelijkheden dit jaar maar al lange tijd is het erg stil op de website en verschenen er geen data. Plots zag ik via de twitter dat Troy Corser bij Racing School Europe gaat rijden. Iemand enig idee...
  3. mca2

    Gezocht: 12 okt CRT

    Wil iemand nog van z’n circuitdag af op 12 okt in de groep ervaren?
  4. mca2

    Leren overall vermaken midden NL

    Ik heb een mooie tweedehands Rev’it Stingray hekocht. Maat 56 is met 1m90 prima maar zelfs met rugprotecter kan er voor mijn gevoel nog iemand erbij in het pak. Ik zou het dus graag laten vermaken maar de mij bekende adressen, MJK, Damen, Verheul, zitten allemaal erg ver uit de buurt. Weet...
  5. mca2

    Gezocht: pitbox delen 21-23 aug RA Assen

    Zoals de titel al zegt zoek ik mensen om een pitbox mee te delen tijdens de Race Academy sessie 21-23 augustus op Assen
  6. mca2

    Daytona sportmotorlaarzen

    Vergeleken met mijn Sidi Vortice klompen voelen mijn Daytona tourlaarzen als pantoffels. Omdat de bescherming waarschijnlijk vergelijkbaar is, kijk ik naar Daytona sportlaarzen. Deze zijn er in diverse soorten, strive, voltex, sports etc. Omdat ze nogal aan de prijs zijn, zou ik ze graag eens...
  7. mca2

    [gezocht] Ohlins 01091 veer

    Voor mijn Ohlins achterschokbreker DU3420 op mijn 916, zoek ik een Ohlins 01091 veer (lineair, 160mm lang, 57mm diameter) Ik ben geen expert maar met mijn 85kg dacht ik aan een 01091-26 Wie heeft er een liggen of weet waar ze te kopen voor een sympathiek bedrag? Of zijn er hedendaagse Ohlins...
  8. mca2

    [Gezocht] Ducati 998/999

    Na een paar circuitdagen heb ik de smaak te pakken maar omdat ik toch niet al te gek wil doen op mijn mijn '94 916, zoek ik een Duc circuitfiets. Motortechnisch kom ik dan uit op het 998 blok en dus idealiter de 998. Maar deze zijn vaak duurder dan een jongere (en betere?) 999. Kortom, ik...
  9. mca2

    Motor zelf tunen met gasmeting

    Ik wil mijn motor in niet standaard uitvoering graag goed afstellen. Naast alle huistuinenkeuken methodes is een echte meting het beste. Ofwel het meten van de samenstelling van de uitlaatgassen. Idealiter meet je de luchtbrandstof verhouding met een breedband lambdasonde onder belasting onder...
  10. mca2

    BMW K100RT

    Zeer degelijke BMW K100RT te koop. Start altijd, rijdt vlot en met het verstelbare scherm altijd zonder turbulentie comfortabel over de snelweg of binnendoor. De banden zijn nog goed. Na onze verhuizing gebruik ik hem eigenlijk nog maar zelden. Daarvoor was hij perfect als woon-werk fiets...
  11. mca2

    Givi wingracks en universele bevestigingsset

    Bij deze bied ik twee setjes wingracks aan, waarvan een compleet met knippers, daarbij twee topkofferplaten en een universele bevestigingsset om hem aan meerdere motoren te kunnen bevestigen. De koffers zijn al verkocht. Af te halen in Amersfoort voor laten we zeggen 60euro.
  12. mca2

    Engelse tijdschriften

    Ik zoek een winkel die wat meer Engelse (klassieke) motortijdschriften voert, met name de Classic Motorcycles Mechanics of anders de Classic Bike Guide of The Classic Motorcycle. Mijn lokale Bruna/Ako/boekenwinkel komt niet veel verder dan Het Motorrijwiel en soms de Classic Bike. Weet iemand...
  13. mca2

    Suzuki T500

    Sinds een paar dagen heb ik een T500 *O* Zo van een afstandje lijkt hij best ok en met een keer trappen loopt hij ook gelijk. Nadat hij warm is, verdwijnen de rookpluimen en trekt hij lekker door! Kortom, het blok lijkt me best goed :] De motor is in april '75 op kenteken gezet, dus...
  14. mca2

    historisch kenteken

    Ik heb onlangs een motor aangeschaft met kenteken ZR-.. en zo'n grote gele plaat erop. Deze motor is echter in '68 op kenteken gezet. Ik heb de RDW dus gebeld en gevraagd of ik mijn oorspronkelijke kenteken terug mag (zal iets met een V zijn). De RDW zei echter dat dit het originele kenteken...
  15. mca2

    CB400SF Vtec

    Al een tijdje beleef ik veel plezier aan mijn kleine honda brikjes van 400 en 500cc. Ze trekken wel niet zo woest hard op als een 1000cc fiets maar zijn lekker licht, wendbaar en ze gaan niet mij aan de wandel. Zo af en toe kom ik ook de moderne variant van mijn cb400f tegen, de cb400sf...
  16. mca2

    Suzuki GT250

    Ook ik ben gezwicht voor een tweetakt. Naast mijn CBeetjes heb ik sinds gister ook een Suzuki GT250K(?) in de schuur staan. Om Eriks mooie topics niet verder te "vervuilen", hier mijn eigen topic. Zo stond hij in de advertentie: Liep niet en de uitlaat aansluitingen waren (zoals...
  17. mca2

    Suzuki GT250K onderdelen gezocht

    Voor mijn GT250K zoek ik nog de nodige onderdelen, dus heb je iets van onderstaande of iets anders moois liggen, laa thet me weten: - "eierdopjes" knippers - knipperrelais - setje cilinders met gave uitlaat schroefdraad - passagier stepjes - uilaten - ...
  18. mca2

    K100RT '87 minder dan 70k op de teller

    Na enig dubben zet ik mijn K100RT uit '87 toch te koop met minder meer dan 70.000 op de teller (nu weer in gebruik dus we naderen de 70k). Deze heeft een elektrisch verstelbare ruit en handvatverwarming. Ik had hem bedacht voor woonwerk maar ik ben toch wat verwend met mijn R1150GS, die 15 jaar...
  19. mca2

    Honda CB500K1

    Zoals ookal te zien in mijn 400 topic, heb ik inmiddels al weer een tijdje een CB500K1. Niet direct herkenbaar als K1 door de grabrail en de K2 tank maar toch. Eerst maar eens de olie, filter, remvloeistof en lichtfilter vervangen en toen rijden. Dat was niet zo'n succes eigenlijk... Het...
  20. mca2

    H&B topkoffer eraf gewaaid!

    Vanavond reed ik een beetje gedachtenloos terug van mijn werk, toen ik ergens tussen Harskamp-Otterlo-Wolfheze een wat raar geflapper in mijn helm hoorde. Niets verontrustends leek het... Thuis klim ik mijn motor af en is mijn topkofffer weg! Hoe kan dat nou weer? Ik reed slechts 90, er zat...
  21. mca2

    4in4 uitlaten voor Honda CB500 four

    Voor mijn Honda CB500 four uit '75 zoek ik een setje 4in4 uitlaten. Kortom, wie heeft er nog wat liggen of weet er wat te liggen.
  22. mca2

    BMW K75RT, K100RT/LT

    Zoals de titel al verklapt zoek ik een BMW K75RT of K100RT/LT om de winter mee door te rijden. Bij voorkeur geen ex-overheidsfiets maar wel met elektrisch verstelbare ruit en minder dan 100.000km gereden. ABS en handvatverwarming zijn een leuke bonus. Qua prijs zat ik te denken aan maximaal 2000...
  23. mca2

    Honda VF750F

    Verkocht Vraagprijs 450euro, te bezichtigen in Nijmegen. Bij deze bied ik mijn VF750F uit '86 te koop aan met 58xxx km op de teller. Niet moeders mooiste maar daar is de prijs dan ook naar. maar er valt nog wel het een en ander aan te klussen, collector, vastzittende achterrem en een...
  24. mca2

    Bevestigingsset voor Givi wingrack

    Voor mijn VF750F zoek ik nog een universele bevestigingsset, zodat ik mijn Givi wingrack vast kan zetten
  25. mca2

    Gezocht: collector voor Honda VF750F

    Zoals de titel al verklapt zoek ik een goede, dus harde en gasdichte, collector voor mijn VF750F. Dus al je er nog eentje over hebt of als je er eentje weet te vinden, laat het me dan weten. Mijn emailadres staat in mijn profiel
Terug
Bovenaan Onderaan