Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RikVfr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RikVfr

    Honda VFR 800 met ABS gestolen

    Het is haast niet te geloven. eerst de motor van mijn zoon in Amsterdam gestolen nu in de nacht van zondag op maandag is mijn HONDA VFR 800 met ABS kleur cosmic black gestolen. Zondagnacht had de huismeester van onze flat hem nog voor de deur zien staan. 's Morgens 7.30 uur wil ik naar de auto...
  2. RikVfr

    Rode HONDA VFR 750 gestolen

    In de nacht van vrijdag 7 november op zaterdag 8 november is de motor van mijn zoon in Amsterdam Noord gestolen. Hij stond geparkeerd voor zijn huis op de Ranonkelkade. Het is een rode HONDA VFR 750 kenteken mp-95-hp Als je hem gezien hebt, laat het dan effe weten.
  3. RikVfr

    Midweek Vogezen

    Hoi, In 2004 hebben wij een chalet gebouwd in de zuidelijke Vogezen. Nu is het huis ( maximaal 8 slaapplaatsen ) van maandag 5 mei tot en met zaterdag 10 mei vrij. Zelf heb ik ook vakantie. Zijn er andere motorrijders op dit forum die het leuk vinden om een paar dagen samen met mij diverse...
  4. RikVfr

    Nieuw

    Tijdens het surfen op internet kwam ik op dit forum terecht. Het topic over het motorhotel "col de Bussang" sprak mij erg aan. Ben daar dit jaar zelf ook geweest. Ik heb er niet overnacht alleen maar koffiegedronken, omdat ik in de buurt vertoefde. Ik had meteen een naar gevoel over de eigenaar...
Terug
Bovenaan Onderaan