Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dopey85
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dopey85

    MF NachtRit 2019 21/6 22/6

    ik rij hem zelf niet meer mee door dat me achterband afgelopen weekend echt opgemaakt heb ik luxemburg. Jawel, in de korstte nacht van het jaar, de nacht van 21 op 22 juni 2019 :] Vrijdags op zaterdags is dat en lijkt tof om het weer eens te doen. 3 keer mee gereden toen andere MFérs het...
  2. dopey85

    Reis naar oostenrijk

    Hierbij even een topic aanmaken die ik straks gebruik voor mijn motor vakantie *O* Ga richting Oostenrijk met tentje en morgen om 10 uur vertrek ik in mijn eentje al richting Little Creek Duitsland Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen de eerste keer echt weg op de motor met tent ipv...
  3. dopey85

    #VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

    VFR TOPIC DEEL 12 IN MEMORIAM Een goede week geleden ontvingen we het verschrikkelijke bericht dat onze clubgenoot, bestuurslid en vooral vriend, Fred Schoenmakers, een verschrikkelijk ongeluk heeft gehad tijdens de verkenning van het Buitenlandweekend 2019. Fred is vanavond (zaterdag 27...
  4. dopey85

    Evolution 24/7 outfit 3 in 1

    zoals de titel zegt een 3 in 1 combi pak van evolution textiel maat is m en is goed te dragen met mijn 1,75 en 75 kilo Is net iets te groot wat handig is voor kleding er onderaan te hebben IS een pak wat 3 lagen heeft en dus volledig waterdicht is en lekker warm door windstopper vest wat...
  5. dopey85

    Berik combi

    Hierbij mijn gebruikte leren combi pak van berik Maat jas is 50 en broek die er aan te ritsen valt is 52 Bieden vanaf 50 euro eindhoven af te halen
  6. dopey85

    Schaamranden

    Beste LS, dit weekend ben ik met een paar mensen van MF naar een Moezel/Eifel weekend. ik merk dat mijn schaamranden vergeleken met andere rijders erg groot zijn. Ik schaam mij hier wel een beetje voor. Vandaar waarschijnlijk ook de naam, schaamranden. Wat kan ik hier aan doen? Ik...
  7. dopey85

    Newbies #56 waar we allemaal kreupel en oud worden *O*

    Newbies #56 waar we allemaal kreupel en oud worden *O* Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set...
  8. dopey85

    Newbie 50# Anniversary Editie Geen hand vol maar een Topic

    Newbie 50# Anniversary Editie Geen hand vol maar een Topic *O* *O* *O* Feestje is compleet we hebben de 50ste editie alweer *O* *O* *O* Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de...
  9. dopey85

    Go Bullay wijn/bier Oktoberfest

    Waarom :? Omdat ik eens weer zin heb om wat te organiseren! :] :} Voorgaande editie 2011 Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1 Bende wel welkom :? Ja. Zowel beginnende als gevorderde motorrijders, voorzien van een goede dosis humor, zelfspot, verant en plezier in motorrijden...
  10. dopey85

    Garmin Mounting kitt nuvi 220/510 enz

    Hierbij door dat ik hem niet nodig heb verkoop ik me motor steun van de garmin inc. stroom voorziening zo goed als nieuw, zelfs nog niet gemonteerd op me motor :] prijs ipv. winkel waarde 55 euro 45 euro exl. verzending *O*
  11. dopey85

    Scottoiler special louis Edition

    Hierbij verkoop ik me scottoiler. Deze heb ik 5 weken geleden gekocht en toch ga ik hem niet gebruiken op me VFR mede door circuit gebruik en de kmters die ik toch niet meer zoveel maak op me bike. Vorig jaar nog 30k plezier ritjes gedaan dit jaar nog geen 12k. Alles zit nog in de doos...
  12. dopey85

    vergeten uit te loggen

    Groeten van de Achterhoek united in Hexenhaus Bullay (moezel) ps dopey, vergeet je de volgende keer je niet uit te loggen :p gr Cypher, Roy R, Sickmind, Nielsderksen, Diablo85, Iona, Floor-, Sawk86, MisterIT
  13. dopey85

    #31 - Waar newbie-ritjes onbetaalbaar zijn

    ''waar de dagwaarde van een newbie-ritje onbetaalbaar is'' [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? Sinds 2005/2006 zijn de eerste Newbie ritten gereden. Inmiddels is de wacht aardig gewisseld en zijn er nog maar...
  14. dopey85

    rugzak met watervoorziening

    Ben aan het kijken voor een leuke rugzak met ook meteen een watervoorziening er in :P dit heb ik kunnen vinden :+ Hydro Force 2 liter Electric/Blue/Grey/Black Hydro Race 2 liter Black/Black Rugzak Is dit wat :? :? :? En hoeft ook niet waterdicht te zijn alleen dat het niet...
  15. dopey85

    Regio Eindhoven Premeet MFMM

    Hierbij wil ik een Premeet organiseren voor de regio Eindhoven en omgeving :] Is wel zo leuk als we gezamenlijk richting de MFMM gaan *O* aanmelden hoeft niet, wel zo handig :P Wanneer is het :? Tweede zondag van mei :] 08 Mei Hoe laat moeten we daar zijn :? 10.15 uur...
  16. dopey85

    Brabant rit 19 Juni 2011

    :] 19 JUNI :] De eerste zonnige dagen breken weer door en temperaturen stijgen. Dat onderbuikgevoel begint weer te kriebelen... Haal die hoes eraf, poets haar (/hem) op, en check de bandenspanning even. Het wordt weer tijd om te rijden! :] In navolging van alle newbie ritten die...
  17. dopey85

    Newbie Ijsselmeer rit 24 april

    Gaat niet door -O- ~OP Verandert nog wel :Y Voor wie is deze rit :? In principe iedereen :Y Alleen bedenk wel dat dit opgezet is voor de Newbies :+ Ben ik ook welkom :? Ja. Zowel beginnende als gevorderde motorrijders, voorzien van een goede dosis humor, zelfspot...
  18. dopey85

    Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

    NEWBIE Moezelrit2011 Inschrijvingen zijn gesloten en als je mee wilt zelf hotel regelen en dan pas melden dat je mee kan/gaat *O* mijn werk zit er op :+ Ben ik ook welkom :? Ja. Zowel beginnende als gevorderde motorrijders, voorzien van een goede dosis humor, zelfspot...
  19. dopey85

    Door naams verandering geen GroepsPB ontvangen!!

    Heb een probleem ondervonden :X door me naams verandering kan ik opeens niet meer een groeps PB krijgen :? Waar moet ik daaraan doen :? Want is nu 3 keer voorgekomen dat ik niet de uitnodigingen krijg en dat anderen foutmeldingen krijgen als ze me nieuwe nickname gebruiken!!! Hierbij me...
  20. dopey85

    #Newbie's Regio Eindhoven rit/dag meeting

    Goeie Dag Mf-ers :W Wanneer is de rit :? Hoe lang is de rit :? Mijn idee is om een gezellige rit van circa 200 km vanuit Den Bosch te rijden richting Eindhoven! De route komt langs de mooiste wegen die ik ken en zijn een kleine impressie wat Brabant te bieden heeft. Mijn...
  21. dopey85

    GPX600rr 1994

    Hierbij verkoop ik jammer genoeg mijn motor Merk: Kawasaki GPX600R Bouwjaar: 1994 Km stand: +/- 24.000 miles Cilinderinhoud: 600cc Prijs: 650 Heel seizoen 2010 heb ik op deze motorfiets gereden met bijna alle ritten met de Newbie's van MF. Vele plezier kmters per dag heb...
  22. dopey85

    motortoertocht JAN HEEZE 25 APRIL

    IK HEB VANDAAG DE NEWBIE'S TOERTOCHT GEDAAN EN ECHT SUPER GEZELLIG ik wil iedereen waar ik mee mee reed op attent maken dat er weer een geweldige tocht komt en die is vanuit Aalst(aangrenzend dorp bij Eindhoven) en loopt richting Nijmegen en heeft ook zeer veel dijkjes en veel bochtenwerk...
  23. dopey85

    Bridgestone Battlax BT-45/Perelli SPORT DEMON

    goede avond ik zoek voor mijn motor, (die jammer genoeg 16 inch wielen heeft) een nieuwe voorband. wil het liefst van die banden met dual compound. heb deze gevonden Bridgestone Battlax BT-45 en de Perelli SPORT DEMON zijn deze met dual compound? of gewoon geheel zachtere banden in de...
  24. dopey85

    gpz600r onderdelen

    ik zoek enkele onderdelen om mijn gpx600r uit 1993 amerikaans model wat beter te maken naar mijn smaak. ik zoek de knipperlichten voor die in de kuip zitten, en een voorvork poten van een europees model omdat ik van die antiduik af wil.(is gedaan door martell) kan iemand mijn hier aan...
  25. dopey85

    voorvork gpx600r vraagjes en meer kleine dingetjes

    ik heb net een nieuwe motor gekocht(voor mijn een nieuwe :P ) het is een gpx600r import.(mijlenteller enzo) nu is het volgende, mijn voorvork is lek aan de rechterkant waar ook het anti-duik systeem aan vast zit. nu wil ik dus de keringen vervangen en eigenlijk ook meteen die anti-duik er...
Terug
Bovenaan Onderaan