Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Namoh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    (TomTom Rider) Headset koppelen aan mobiel (Iphone4)

    Ik heb gezocht maar kon niks hierover vinden. Als je een TomTom Rider met headset hebt dan kun je deze koppelen via Bluetooth aan je mobiel om zo ook te kunnen bellen / gebeld te worden. Deze verbinding loopt via de TomTom. Is het ook mogelijk om de head set te koppelen aan een mobiel...
  2. N

    Hoe vol moet je je tank gooien?

    Misschien een stomme vraag, maar als ik tank dan slaat de pomp redelijk snel af. Als ik dan de tuit iets omhoog doe en 'm half in knijp en m'n motor een beetje beweeg, kan er nog "flink" wat benzine bij. Als de pomp dus weer afslaat en ik beweeg m'n motor heen en weer, kan er dus weer...
  3. N

    Total loss, en nu? Waar op letten?

    Heb een ongelukje gehad met m'n motor. Viel mee maar er blijken 3 kappen beschadigd te zijn die vervangen moeten worden en nog wat ander kleine puntjes (remhendel, deuk in radiator, etc). Dagwaarde is ongeveer €6500 volgens de dealer. Schade is €4500 (incl manuren) volgens de dealer...
  4. N

    Hayabusa schakelprobleem, wil niet omlaag schakelen

    Ik heb sinds kort een Suzuki GSX 1300R uit 1999. Nu was ik vanmiddag even een stukje aan het rijden en opeens wilde hij niet meer naar beneden schakelen. Ik reed in z'n 4 (?) gok ik en wilde bijna de snelweg oprijden. Kon gelukkig nog draaien en heb in z'n 4 terug naar huis gereden met kunst...
  5. N

    TomTom Rider Pro vindt bijgeleverde headset niet

    Heb een TomTom Rider Pro gekocht waarbij een headset wordt geleverd. Als ik de instructies volg die in het boekje staan dan vindt de TomTom de headset niet. Voordat ik terugga naar de winkel waar ik het gekocht heb wil ik zeker weten dat ik niks fout doe. Iemand tips of mogelijke punten...
  6. N

    Na regen start motor niet, via aanduwen start ie wel

    Ik heb nu al een paar keer gehad dat na een regenbui (motor stond op dat moment buiten) dat m'n motor (Suzuki GSX750F uit 1990) niet meer wilde starten. Hij wilde wel maar het leek net alsof de accu leeg was (terwijl er net een nieuwe in zat). Als ik werd aangeduwt startte hij wel, de ene keer...
  7. N

    Suzuki GSX 750 F uit 1990 heeft iets nodig

    een nieuwe rechter spiegel. -O- :/ Heeft iemand toevallig deze (of een compleet setje) liggen die niet meer gebruikt wordt voor een schappelijk prijsje of weet iemand een goede 2de hands zaak voor dit soort dingen?
  8. N

    Hoe houd ik m'n helm schoon aan de binnenkant?

    Okay ik heb het volgende probleem. Ik heb altijd water+gel in m'n haar en als ik dus m'n helm op heb wordt dus de binnekant van m'n helm smerig door alle gel, water etc. Nu draag ik dus een helmmuts zodat de binnenkant niet zo smerig wordt ................ maar daardoor heb ik het dus weer...
  9. N

    Oude Suzuki GSX 750 F als eerste motor?

    Nou tis een tijdje terug dat ik hier geweest ben vanwege omstandigheden die ik jullie zal besparen. Ik heb begin december m'n motor rijbewijs gehaald en nu ga ik dan eindelijk m'n schuur verbouwen zodat ik een motor kwijt kan. Nu kwam het volgende op m'n pad: een Suzuki GSX 750 F uit...
  10. N

    Astma en motorrijden

    Ik heb een vraagje. M'n vriendin wil ook volgend jaar beginnen met d'r motor rijlessen. Ze heeft alleen erg last van astma, dit merkt ze vooral bij intensief sporten en als ze koude lucht inademt. Nu twijfelt ze hoe dat zal gaan tijdens het motorrijden, aangezien je dan natuurlijk vol in...
  11. N

    Overspuiten motor

    Zoals jullie weten ben ik net begonnen met lessen, maar ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor een leuke 2de hands motor. Het nadeel is alleen dat 95% van de motoren die ik leuk vind, qua merk/type, niet de kleur(combinatie) heeft die ik mooi vind. De andere 5% ligt meestal boven het...
  12. N

    Helm met zonne-vizier

    Ik heb vorige week tijdens het lessen tegen de zon in gereden toen we terug moesten. Ik zag door die zon echt bijna helemaal niks meer. B| Nu weet ik dat er helmen zijn met een zonne-vizier. Een vage kennis van mij heeft een helm waarmee je boven via een schuifje ofzo het zoone-vizier...
  13. N

    Overzicht motoren met specs voor beginnende motorrijders

    Zoals jullie misschien wel weten ben ik net begonnen met lessen. Nu wil ik zodra ik m'n rijbewijs heb zo snel mogelijk een motor kopen. Is er misschien ergens een overzicht van motoren met daarin enkele specs zoals, vermogen, koppel, max snelheid, aantal versnellingen, gewicht, type motor...
  14. N

    Theorie vragen die niet in de boeken staan?

    Ik ben net begonnen met rijlessen en moet dus in de aankomende maanden toch een keer theorie examen doen. Nu dacht ik zelf, ik neem het theorie boek door + het boek met 20 examens en dan haal ik het wel. Nu sprak ik iemand die dus net theorie had gedaan en die was net gezakt, 7 fout. Hij...
Terug
Bovenaan Onderaan