Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dyrck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dyrck

    Motorbroek kind

    De maat is niet bekend, maar de afmetingen zijn: Lengte vanaf taille (rugzijde): Ca. 105 cm. Beenlengete vanaf kruis: ca. 70 cm. Breedte broek bij taille: 33 cm. De broek is een paar keer gedragen, maar onze zoon is er al weer uitgegroeid. Foto:s: http://link.marktplaats.nl/m1098204882
  2. Dyrck

    Montagevolgorde zijspanwiel eml

    Hallo Allemaal. Tijdens een lang weekend in Duitsland begon de remdruk aan de zij-/ achterkant weg te vallen. Daarbij begon ook het bakwiel steeds meer herrie te maken. Vanmorgen heb ik het wiel er af gehaald en ben me rot geschrokken. Van de lagers die ik er 7.000 km. geleden er in heb...
  3. Dyrck

    Motorvereniging Almere

    De lokale TV heeft opname's gemaakt bij de Motorvereniging Almere: Zie ook: www.motorvereniging.nl
  4. Dyrck

    Gratis oliefilter voor GPZ500 of KLE500

    Wegens een verkeerde bestelling heb ik een nieuw oliefilter over dat geschikt is voor: GPZ 500 S, 1994 -> 1998, Code EX500A, EX500D, EX500E1 KLE 500, 1990 -> 1995, Code LE500A Het is een filter van Delo, met als typenr. Kawasaki 16097-1064 (Zoek op dit typenr. op internet voor de specs.)...
  5. Dyrck

    Taxatie zijspan

    Tijdens het 2e MF-zijspantreffen ben ik te weten gekomen, dat verzekeringsmaatschappijen een zijspanbak als accessoire zien en dus bij schade alleen de dagwaarde van de motor uitkeren. Ik wil mijn span dus laten taxeren. Wie weet een goed adres in de buurt van Almere?
  6. Dyrck

    Haaks ventiel in EML-voorwiel

    Heren, Ik heb in m'n FJ-eml een voorwiel van EML, met de 2 schijven van het Yamaha-wiel. Door die schijven is het iedere keer een heel gepruts om bij het ventiel te komen om de bandenspanning te meten en/of de band op te pompen. Zou ik hier zo'n haaks ventielverloopstuk (mooi scrablewoord...
  7. Dyrck

    Kinderjack maat 116-122 te koop

    Edit: Jas is verkocht ! Omdat onze zoon uit z'n jas gegroeid is: Te koop: Motorjas voor kind. Merk: Polo Type: Pharao Maat: 116-122 Voorzien van beschermingspad in rugpand en op de ellebogen. De mouwen zijn d.m.v. ritsen te verlengen. Vraagprijs: €35,-
Terug
Bovenaan Onderaan