Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Djeepert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Djeepert

    Maat Foto's

    Goed werk, mooie upgrade! Voor mijn 15inch laptop, zijn de foto's net even te groot, ik kan namelijk niks meer eromheen lezen, wat ik wel prettig vind. Ik zou ze liever kleiner hebben en als ik wil inzoomen, dat ik ze dan fullscreen kan doen.
  2. Djeepert

    Honda CBR 600F 1990

    Beste lezer, Te koop wegens aanschaf andere motor. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht met ongeveer 28000km op de teller, waarna ik hem doorgegeven heb aan mijn vriendin. Onder mijn hoede veel onderhoud gehad, wegens dagelijks gebruik van ruim 80km. Huidige km-stand is nu 50572 km Wat is er...
  3. Djeepert

    Benzinepomp CBR600F 1990

    Voor de motor van mijn vriendin, een cbr600f uit 1990, ben ik opzoek naar een benzinepomp. Ik heb de chinese ebay pompen geprobeerd, maar deze gaan snel kapot. Weet iemand een goed alternatief?
  4. Djeepert

    Kleppen stellen Honda Fireblade

    Beste lezer, Zoals zoveel deze winter ga ik zelf de kleppen stellen van mijn motor '06 CBR1000. Alert gemaakt door verschillende recente topics, lekker met een werkplaats, tijd en een haynes manual aan de slag gaan. Wat kan er fout gaan... Alles gemeten en gesteld volgens de handleiding...
  5. Djeepert

    ABS BMW F650 Dakar?

    Ik ben aan het kijken naar een BMW F650 GS DAKAR uit 2002 met 67k op de teller. Ik heb vandaag proefgereden op de motor en hij voelt verder goed aan. Wat ik alleen niet kan thuisbrengen is de voorrem. Al bij rustig remmen duikt de motor en begint de hendel al te pompen (ABS in werking?). Is...
  6. Djeepert

    Verstelbare voetsteunen afstellen

    :] Ik ben reeds in het bezit van een Honda CBR1000RR 06 met daarop een gilles rem- en schakelset gemonteerd. (foto even gestolen uit een ander topic) Nu is deze volledig instelbaar en vroeg ik mij af hoe je deze op je lengte kan instellen. Ik kan namelijk niks qua handleiding of iets...
  7. Djeepert

    CBR 900 RR SC28 Demper Yoshimura

    Te koop wegens overcompleet een Yoshimura demper. 1 van de aansluitpunten is intern gebogen, met een kleine bout is deze nog wel te monteren, of uitboren en opnieuw tappen. Mag weg voor een zacht prijsje, leuk voor een project!
  8. Djeepert

    Honda Spanningsregelaar

    Honda rijders :] Na verkoop van mijn VFR400, vond ik nog een nieuwe spanningsregelaar die ik destijds gekocht had als reserve. Aangezien ik geen Honda meer bezit, mag hij weg. Ik heb hem gekocht voor de VFR400, maar hij past op meerdere modelen, het is gewoon een 5 pins + koelribben...
  9. Djeepert

    VFR/RVF 400 Topic deel 7!

    Welkom in alweer het 7e VFR/RVF 400 topic! *O* Hét topic voor de mensen die dol zijn op hun Vierhonderd cc VeeVier! :Y Foto's van de trotse VFR en RVF eigenaren en eigenaressen: 4honderd *De oude wijze* Caspar *De VFR-Project guru* danzx6rr *meneer NC35 (en mevrouw...
  10. Djeepert

    (VFR) 400-meeting zondag 19 Juni

    400 rijders, Zoals wij allang weten, maar de rest van motor rijdend Nederland nog moet ontdekken, is het rijden op een 400 het allerleukst! Ex-400 rijders zijn ook wel welkom. Daarom zal er Zondag 19 Juni een meeting plaats vinden. Het programma is als volgt (onder voorbehoud) Tegen...
  11. Djeepert

    Honda VFR 400 R NC30 (evt 25kw)

    Te koop Honda VFR 400 R NC30 uit 1989 met 72...km op de teller dat nog oploopt. Kan eventueel met 25kw geleverd worden. De V4 blokken van Honda worden gezien als uiterste betrouwbaar en stabiel, de km stand zegt dan ook vrij weinig. Ik heb deze motor op 208kmp op de GPS gehad (gegevens...
  12. Djeepert

    Waterpomp keering

    Motorrijders c.q. techneuten. Ik zit met een probleem, vandaar dit topic natuurlijk. Ik ben in het bezit van een VFR 400 NC30, nu is deze afgelopen weekend gaan KVS lekken. Enfin om een lang verhaal kort te maken: De kering IN de waterpomp aan de koelvloeistof kant is kapot, het...
  13. Djeepert

    25KW set buitendiameter 34mm (vfr 400)

    Na verwijderen van de 25KW set, heb ik hem hier over. Heb er €120 voor betaald vanuit Duitsland, ik ben de beroerdste niet hij mag weg voor minder. Hij komt origineel uit een VFR 400 NC30, maar hij kan vast ook wel in andere fietsen (al weet ik niet of die dan ook 25KW zijn)
  14. Djeepert

    VFR/RVF 400 Topic deel 6!

    Welkom in alweer het 6e VFR/RVF 400 topic! *O* Hét topic voor de mensen die dol zijn op hun Vierhonderd cc VeeVier! :Y Foto's van de trotse VFR en RVF eigenaren en eigenaressen: 4honderd *De oude wijze* Caspar *De VFR-Project guru* danzx6rr *meneer NC35 (en mevrouw...
  15. Djeepert

    Laser Hotcam tri-oval demper

    Ik heb hier nog een slip-on Laser Carbon tri-oval liggen waar ik niets mee doe.
  16. Djeepert

    Sleutelruimte omg Leiden gezocht

    Motorcollega's, Koning winter is al stevig aan het huishouden in het land en aangezien ik geen luxe overdekte verwarmde garage tot mijn beschikking heb, maar ik wel het 1 en ander moet vervangen aan de motor, wil ik graag een oproep plaatsen of iemand nog een ruimte overheeft (in de omgeving...
  17. Djeepert

    (Net niet!?) Gestolen

    Mede-rijders, Kreeg vandaag het nieuws dat er een trap-fiets van me buurvrouw uit hun garage was gehaald, deze stond niet op slot en garage waren ze voor 1x ook vergeten op slot te doen. Heel erg toevallig allemaal, maar kan gebeuren. Nou ging ik kijken of ze nog naar mijn fietsen/motor...
  18. Djeepert

    Back Protector Pro-Safe 99, Level 2

    Te koop: Pro-Safe 99 Rugbeschermer, level 2 met CE keurmerk. (maat L) Maten zou zijn voor een jas maat 52, maar past bij mij niet. Hij is 45cm lang en 28cm breed. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking, nooit gebruikt, omdat hij dus niet past. Heb er €20,95 voor betaald, mag voor €26...
  19. Djeepert

    Stationair Control Schroef

    Mede motorrijders, Ik ben opzoek naar een Stationair Control Schroef voor een VFR 400 R NC30. Ik heb zelf geen idee of er ook 1 van andere types op kan, maar roep maar wat. Prijs komen we wel uit. Nog een plaatje:
  20. Djeepert

    Arai Viper GT

    Waarde Motorliefhebbers, Ik heb 3 maanden geleden een Arai Viper GT Banda Black aangeschaft. 3 weken geleden is de kinventilatie op voor mij onduidelijke manier afgebroken. Bij navraag bij de winkel vertelde ze dat dit alleen door een harder klap zou kunnen komen. Ik heb mijn helm nooit laten...
  21. Djeepert

    Werelds snelste motoren, nu op Discovery Channel

    De titel spreekt voor zich lijkt mij!!
  22. Djeepert

    Gezocht Kuiponderdeel VFR 400 R (NC30)

    Waarde Lezer, Ik ben opzoek naar een busje waarmee je je kap van je VFR 400 kan bevestigen. Kan het niet in de winkel vinden, dus ik hoop dat iemand er 1tje heeft liggen. Aangezien een tekening/foto meer zegt dan 1000 worden, zie hieronder:
  23. Djeepert

    Kleppen stellen VFR 400 R

    Waarde Motorliefhebbers, Ik zit nog niet zo lang op dit forum, en heb ook nog niet zoveel gepost. Nou heb ik vorige week een VFR 400 R gekocht, deze liep helaas niet. Volgens de eigenaar was hij 2 jaar geleden rijdend weggezet. Vond deze eigenaar, een vrouw, redelijk betrouwbaar, dus ik denk...
Terug
Bovenaan Onderaan