Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Miertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Miertje

    Te koop kinder motorpak met handschoenen

    Vanwege aanschaf nieuw pak voor mijn zoon is het oude 4 seizoenen motorpak te koop. Jas is van Difi maat 152 (met uitritsbare binnenvoering), broek van Macna maat 140 (pijpen kunnen langer gemaakt worden en uitritsbare binnenvoering) en leren handschoenen van Jopa. Aangeschaft toen hij 7 was...
  2. Miertje

    Te koop kinderzitje voor op motor/scooter

    Te koop kinderzitje. mijn zoon heeft er t/m zijn 9e ingezeten, op alle motoren te plaatsen vanwege verstelbanden, ik heb hem zelf op een Transalp en Tuono gebruikt. T.e.a.b.
  3. Miertje

    Te koop het mooiste Dainese dames motorpak

    Wegens aanschaf van een ander motorpak is mijn Dainese combipak te koop. Ik heb het pak 2 jaar geleden nieuw gekocht voor € 945,--, het is altijd goed onderhouden, bij de linkerschouder is het iets beschadigd vandaar een vraagprijs van € 250,--. Ik heb maat 40/42.
  4. Miertje

    Honda Transalp zwart/zilver

    Tijd voor iets nieuws ...dus hierbij zet ik mijn mooie betrouwbare Transalp te koop *O* Kenteken d.d. 15-11-1996 Kilometerstand 53.200 Nieuwe Michelin Anakee banden, 19-4-2008 erop laten zetten, nieuwe accu 9-4-2008 (bonnen aanwezig) Givi topkoffer 1 jaar oud (bon aanwezig) Middenbok...
Terug
Bovenaan Onderaan