Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Napoleonb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    cb250 / cb360

    Even een vraag voor de echte kenners hier. Voor een projectje ben ik al een tijdje aan het kijken naar een Honda 6 versnellingsbak waarvan de koppeling door een door de bakas gestoken stang wordt bekrachtigt. Nu viel mij op dat zowel sommige cb250 als cb360 types dit hebben, maar welke...
  2. N

    Diverse Honda CB 750 onderdelen CB750

    Te koop diverse Honda CB750 onderdelen. Ze komen van een CB 750 K7 maar zijn uit te wisselen met meerdere modellen. Voor alles geldt: doe een bod. Zoek je een specifiek onderdeel laat het dan weten, ik heb nog het een en ander liggen. Klik op de thumpnail voor een grotere foto...
  3. N

    div ond. Honda CB750 (k7)

    .
  4. N

    Onderdelen CB750 K2

    Beste mensen, Voor mijn Replica CR750 racer zoek ik de volgende onderdelen: Achterbrug K2 incl. toebehoren Contactslotbeugel K2 Schertsplaat blok achter K2 Mocht je nog iets hebben liggen hoor ik het graag. Groeten, Nap
  5. N

    Remschijf+Klauw CB750-K7 en Remhandel+verdeler CB750-F2

    Gezocht voor mijn project de volgende onderdelen: 1 Remschijf CB750-K7 2 Remklauwen CB750-K7 1 Remhandel CB750-F2 1 Verdeler CB750-F2 Ook zoek ik nog een contactslot + beugel van een CB750-K0 Groeten, Nap
  6. N

    Reviseren van (onderdelen) carburateurs CB750

    Beste mensen, Voor mijn nieuwbouw CB750R wil ik een mooi setje glimmende carburateurs. Dick Mann replica Mijn vraag is of iemand al eens de linkjes en alle verkoperde? onderdelen opnieuw heeft laten verkoperen en de verchroomde delen opnieuw laten verchromen en zo ja waar? De onderdelen...
  7. N

    Dick Mann replica

    Beste brik liefhebbers, Al sinds een aantal jaar houd ik dit forum in de gaten om voornamelijk ideen op te doen voor het bouwen van een mooie motor en wat ik er dan bij kan verwachten. Nu heb ik altijd al 2 motoren ontzettend mooi gevonden namelijk de Honda RC181 en de CB750R, de zescilinder...
  8. N

    Napoleonb

    Beste medeweggebruikers, Mijn naam is Napoleon en ik houdt al geruime tijd deze website in de gaten en mag er altijd met veel plezier doorheen bladeren. Sinds kort ben ik in het bezit van een Honda CB750K7 uit 1978 welke ik ga ombouwen tot een Dick Mann replica (de zoveelste ondertussen al)...
  9. N

    Nieuw hier

    Beste Mensen, Bij deze wou ik me even voorstellen, ik kom hier al een tijd maar had me nog niet aangemeld. Ik ben in het bezit van 2 Honda ss'jes waarvan ik er 1 heb omgebouwd naar een soort "bmw r75 zijspan". De ander is nog onder constructie naar een cafe racer. Ik werk op een MTS als...
Terug
Bovenaan Onderaan