Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Unruled
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Unruled

    GSX-R1100W uitlaat opties

    :W Ik heb sinds een dik jaar een GSX-R1100W (94) in de schuur staan, was een beetje uitgekeken op het gewiebel van Bandits. Ik vind het een topding, alleen baal ik een beetje van de (nog standaard) uitlaten. Niet vanwege het geluid, dat hoeft van mij allemaal niet hard meer te zijn, maar ik...
  2. Unruled

    Waarom andere lader voor lithium accu?

    Ik heb eens wat rondgekeken, maar ik kan een concreet antwoord niet echt vinden. Ik weet dat je voor lithium accu's toch een andere lader nodig zou hebben, maar waarom is dat? Op de motor zelf krijgt het ding ook gewoon 14.7V voor z'n kiezen tijdens het rijden, of hij het nu leuk vindt of...
  3. Unruled

    Waarom dynamo kapot?

    :W (scroll even naar de kern als de aanleiding je niet boeit) Ik zat gistermiddag lekker m'n werk af te ronden, en plotseling ging de telefoon. Een noodoproepje van de vrouw, de motor wilde niet starten. Na enig heen en weer gebakkelei (zij was niet thuis, ergo ik totaal niet in de buurt) en...
  4. Unruled

    Verwijdererde posts?

    Het lijkt MF-Breed van tijd tot tijd voor te komen dat een "generatie" posts verdwijnt, alles van het afgelopen half uur oid. Gisteren tussen 16.30 en 18.00u moet zoiets gebeurd zijn, voorbeeldje van topics waarin het voorkwam: abba bikelift clone datona GSX-R 750W 01-1993 luchtfilter vervangen...
  5. Unruled

    BMW R1200RT (2005) start heel slecht

    :W Ik heb een probleem met mijn RT. Heb hem nu een paar maanden en heeft in die tijd betrouwbaar gewerkt, echter sinds vorige week was dat klaar. Motor prima rijdend in de garage gezet, maar na een weekje stilgestaan te hebben was de accu compleet leeg (3V). Had een USB lader aan laten staan...
  6. Unruled

    Zadel egalisatieschuim?

    Ik heb een tijdje terug m'n zadel opnieuw gevuld met schuimrubber dat wel geschikt was voor konten, naar ik begreep. Nu is dat allemaal wel oké gegaan, alleen ziet het ding er niet uit. Ik heb naar m'n beste kunnen de boel vrij glad afgewerkt maar met de overtrek er overheen komt m'n gebrek aan...
  7. Unruled

    Pegaso 650 (1996), stotteren op de snelweg... soms

    :W De Pegaso van de vrouw heeft een soms-wel-soms-niet probleem (dat zijn de leukste). Op snelwegtempo, rond de 130 (motor draait dan tussen de 5- en 6000 toeren), gaat ie soms stotteren. Ding heeft natuurlijk maar 1 pit dus dat loopt gelijk hopeloos totdat ze even terugzakt in snelheid, en...
  8. Unruled

    KTM LC8 950 - KVS probleem en swingarm bout

    Hoi allen, Ik was vanmiddag bezig het motorblok uit de 950 Adventure te halen en ik heb eigenlijk twee problemen. M'n daadwerkelijke probleem, en ééntje die ik tegenkwam toen ik probeerde probleem 1 op te lossen danwel de oorzaak vast te stellen. Probleem 1: Is tijdens laatste vakantie...
  9. Unruled

    Waar is het respect voor ouderen gebleven?

    En nee, niet bejaarde mensen. Sorry, maar als je dat dacht moet ik je teleurstellen, want die lopen ook mij best vaak voor de voeten. Het is best een verhaal geworden, maar de laatste 2 alinea's volstaan in geval van haast. Ik heb het over motoren uit jaartallen waarbij je toch al snel zou...
  10. Unruled

    Slecht starten Husqvarna TE610

    :W Ik heb sinds een tijdje een TE610 met hoofdzakelijk 1 probleem; hij start niet zo vlot. Je moet het serieus menen met trappen, en dan nog moet je een stuk of 10-15x op het ding gaan staan. Dat is als ik het doe, maar ook wanneer ervaren rotten met 25 jaar aan trapspieren het proberen...
  11. Unruled

    Vormbaar schuim

    Om wat elektronica stevig in m'n buddy te kunnen plaatsen wil ik die vullen met een laag schuim, en hierin de 'afdruk' van die elektronica opnemen zodat het stevig op z'n plek blijft tijdens het rijden. Nu is mijn vraag echter, wat voor schuim kan ik daar het beste voor gebruiken? Purschuim...
  12. Unruled

    Wat ZOU je eerste motor moeten zijn?

    Ik lees overal andere verhalen, heb even gezocht en kon geen eenduidig antwoord vinden. Zeker met het 11KW geneuzel wordt dit nog eens opgevoerd omdat je nu een 'tussenmotor' moet kopen. Ik denk persoonlijk dat dit nogal onzinnig is, er zijn niet zo heel veel mensen die na 5 jaar nog steeds op...
  13. Unruled

    Bandits en zo | deel 33

    [hr] Het big-ass topic deel 33 Wel even bijlezen heah: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (House) - 12 (House) - 13 (House) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17...
  14. Unruled

    Onderuit op een tankstation deel 2

    Ik maak even een nieuw topic aan, aangezien ik anders bang ben dat de originele discussie hervat wordt en da's niet de bedoeling :P Het begon met dit topic: Onderuit op tankstation Samengevat: iemand gaat op een tankstation na het tanken onderuit (op het terrein van...) en wil de schade...
  15. Unruled

    Onderuit op tankstation

    Puur een beetje uit interesse even een kleine casus: Stel nou je bent op je supersport uit midden jaren 90 een rondje aan het rijden en komt tot de conclusie dat je peut nodig hebt. Dan ga je dus tanken, afrekenen en verder. Bij het wegrijden kom je tot de conclusie dat de grip op het...
  16. Unruled

    Koelventilator op Bandit 1200 zetten

    Een goeie middag allen, Ik ben sinds nog niet zo heel erg lang druk in de weer met onder andere wat stunten en gymkhana, en dat is veel lage snelheid hoge-toeren gedoe. Mijn motor is een Bandit 1200 die voor dit alles uitstekend geschikt is, ware het niet dat de koeler een beetje onderbemeten...
  17. Unruled

    Alles over motorhanden | deel 3

    [hr] Wat vooraf ging: Het grote bandentopic (voor allerlei vragen omtrent banden) HET grote alwetende bandentopic DEEL2 (alles vind je hier) [hr] Na een succesvolle centralisatie van letterlijk honderden (relatief vergelijkbare) bandentopics naar 1 topic, nu zo'n 5.000 berichten...
  18. Unruled

    How-to: Herken een versleten kettingset

    Aangezien het elke keer weer boven lijkt te komen, op speciaal verzoek van Martell :+ Ten eerste kan een kettingset op twee manieren aan het einde van zijn leven zijn gekomen, en dan bedoel ik vooral middels 2 scenario's. Even voor de duidelijkheid: puristen willen dat die rondjes met...
  19. Unruled

    Het big-ass Bandit topic deel 31!

    Het brute topic - Deel 31 Voorgaand: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (House) - 12 (House) - 13 (House) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17 (House) - 18 (Dutchie90X) - 19...
  20. Unruled

    Papieren pakking?

    Ik heb even een klein technisch probleempje (lekke pakking) die ik (tijdelijk!) moet oplossen, maar dat moet wel rap een beetje :+ Het gaat om de pulsgeneratorpakking van een Bandit 1200. Is zo te zien eerder gerepareerd met vloeibare pakking en dat is nu weer lek. Vraag was de volgende: Werkte...
  21. Unruled

    Het brute Bandit topic deel 28!

    Het machtige topic - Deel 28 Voorgaand: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (Unruled) - 12 (Unruled) - 13 (Unruled) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17 (Unruled) - 18...
  22. Unruled

    Papieren plastificeren?

    Mag dat? :P Na de zoveelste regenrit beginnen die dingen er niet al te jofel meer uit te zien, en ze zitten al in een hoesje (hoesje op de kop, opening beneden). Komt gewoon vocht bij... Wil ze dus plastificeren, ben ik van het gezeik die krengen elke keer te strijken af. Maarre... mag dat...
  23. Unruled

    Voorkeur: Trekkracht onderin of vermogen bovenin?

    Ik ben nu al heel regelmatig discussies tegengekomen over zo'n aloud onderwerp, wat is nu belangrijker... trekkracht of vermogen. Ik weet alle theorieën en zo wel, ik weet hoe het werkt en dit is dus GEEN topic om te vragen hoe dat zit :P Waar ik wél benieuwd naar ben, is waar jullie voorkeur...
  24. Unruled

    Ingesleten koppelingshuis bijwerken?

    Goeiemiddag :W Ik heb pas m'n oude Bandit 1200 motorblok compleet opnieuw opgebouwd en het ding doet het heel erg goed, alleen de koppeling een beetje minder (plakt als de ziekte). Na een klein beetje zoeken gevonden dat het koppelingshuis ingesleten is. Nu is mijn vraag of dit...
  25. Unruled

    Verwisselen uitgaand baklager

    :W Een tijdje geleden is het uitgaande baklager van m'n Bandit 1200 soortement ontploft, dus die is netjes van de secundaire as losgekomen. Daar ik dit blok weer op wil bouwen heb ik een nieuw lager gevonden dat ik hier nu op wil zetten... Nadeel: Die zit nog om een andere versnellingsbak...
Terug
Bovenaan Onderaan