Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mack
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mack

    Suzuki SV650S 2006 - schadevrij - vraagprijs 4100 euro

    Motor gaat weg i.v.m. andere hobbies en dus tijdgebrek. Als eerste eigenaar heb ik de motor altijd volgens het voorgeschreven schema bij de dealer onderhouden. Onderhoudsboekje is aanwezig, voorzien van stempel en datum onderhoud dealer. De SV heeft altijd binnen gestaan. Er ligt een nieuwe...
  2. Mack

    Suzuki SV650S 2006 - 4400 euro

    Als eerste eigenaar heb ik de motor altijd volgens het voorgeschreven schema bij de dealer onderhouden. Onderhoudsboekje aanwezig, voorzien van stempel en datum onderhoud dealer. De SV heeft altijd binnen gestaan. Er ligt een nieuwe accu in en de achterband is vervangen voor een Dunlop...
  3. Mack

    Yoshimura demper

    Hallo, Vanwege een lichte schuiver heb ik mijn Yoshimura demper laten vervangen (all risk verzekerd). Hij komt van een SV650S uit 2005, heb er 12000 km mee gereden. De schade zit op het punt waar de popnagels in de demper zitten, zie rechts op onderstaande foto. De demper is verder prima...
  4. Mack

    Topkuip SV650S 2005 en verder (blauw)

    Hallo, Vanwege een lichte schuiver heb ik mijn topkuip laten vervangen. De oude neemt alleen maar ruimte in beslag, dus hij mag van mij weg. De kuip komt van een SV650S uit 2005. Volgens mij past hij ook op eerdere en latere modellen. De schade zit alleen aan de rechterzijde, zie...
  5. Mack

    Mooie Honda Shadow VT 600 C

    Vriend van mij doet zijn Honda Shadow de deur uit, omdat hij gewoon geen tijd meer heeft om te rijden (andere hobby's + kleine op komst). Aangezien ik hem best een handje wil helpen met de verkoop, bij deze een paar gegevens + foto's. Technische gegevens: - Cilinderinhoud 583 cm3 -...
  6. Mack

    Gezocht: betrouwbare stalling Rotterdam

    Mijn motor staat nu nog in een stalling in Utrecht, maar ik woon in Rotterdam. Ik vind het nogal irritant om iedere keer 50 kilometer met de auto te moeten rijden, om een ritje met de motor te kunnen maken. Daarom zoek ik een betrouwbare stalling in Rotterdam, bij voorkeur aan de noordkant (bij...
  7. Mack

    GSX-R750 uit 1985: de allereerste!!!

    Verzamelaars, sleutelaars, 7/11- en streetfighter-liefhebbers opgelet!! Bij deze gooi ik mijn oldskool gixxer uit 1985 (voor de kenners: jaja, het is de allereerste GSX-R750) in de verkoop. Nadat ik er twee jaar met ongelofelijk veel plezier op heb gereden is het toch tijd voor wat anders: ik...
  8. Mack

    GSX-R750 uit 1985: de allereerste!!!

    Verzamelaars, sleutelaars, 7/11- en streetfighter-liefhebbers opgelet!! Bij deze gooi ik mijn oldskool gixxer uit 1985 (voor de kenners: jaja, het is de allereerste GSX-R750) in de verkoop. Nadat ik er twee jaar met ongelofelijk veel plezier op heb gereden is het toch tijd voor wat anders: ik...
  9. Mack

    Faillissement: BMW r80/7 uit 1982 te koop

    I.v.m. een faillissement wordt deze oldskool BMW op een veilingsite aangeboden. Ik heb even op het bakkie gereden en hij rijdt verder prima! Kilometerstand 65709. Het openingsbod is 400 euro. De laatste bieder heeft 490 euro geboden. Ideaal voor de sleutelaar of de liefhebbers van brikken &...
  10. Mack

    Faillissement: BMW R 80/7 uit 1982 te koop

    I.v.m. een faillissement wordt deze oldskool BMW op deze veilingsite aangeboden. Ik heb even op het bakkie gereden en hij rijdt verder prima! Kilometerstand 65709. Het openingsbod is 400 euro. De laatste bieder heeft 490 euro geboden. Ideaal voor de sleutelaar of de liefhebbers van brikken &...
  11. Mack

    MF/ET-uitje deel 2

    17 APRIL, 12:00, Mac Nieuwegein McDonalds NIEUWEGEIN Adres: Ravenswade 1 Postcode: 3439 LD Plaats: NIEUWEGEIN Afslag: A12, afrit 18 Houten Betere routebeschrijving Vanuit A 12 Arnhem. Neem afslag 18 Houten. Onderaan de afslag sta je aan een enorme verkeersrotonde. Neem deze rotonde...
  12. Mack

    Banden in Duitsland

    Zoekfunctie gebruikt maar ik kon zo snel niks vinden. Ik meen me te herinneren dat je in Duitsland verplicht bent op één en hetzelfde merk banden te rijden, dus zowel voor als achter. Klopt dit? En hoe zit het met geluidsnormen? Hoeveel Db mag je motor max. uitschreeuwen?
  13. Mack

    Dit keer een electronisch probleem

    Ik wordt langzamerhand echt goed ziek van mijn motor. De ene kuur na de ander begint op te spelen. Dit keer is het mijn achterlicht. Iedere keer als ik het contactslot aanzette bleef mijn remlicht (21 W) vol branden. Als ik vervolgens mijn rempedalen induwde ging mijn achterlicht (5 W)...
  14. Mack

    Rauw en droog geluid > olieprobleem?

    Gister een paar kilometer gereden. Op zich heeft mijn motor al een vrij rauw geluid, maar vlak voordat ik thuis kwam werd het steeds erger. Vooral tijdens het optrekken bij het stoplicht was het geluid heel rauw en erg droog (sorry, weet geen betere omschrijving). Ook het accelereren zelf ging...
  15. Mack

    Schroef draait door, kuipdeel hangt los

    Eigenlijk hoort dit bij TVA, maar met al die brikkers hier krijg ik vast sneller een antwoord. Een van mijn kuipdelen moet aan beide kanten met een schroef in het frame van mijn motor gedraaid worden. Nou heb ik de eer dat een van die schroeven helemaal doordraait, oftewel "lam" is. Het ligt...
  16. Mack

    Defecte knipperautomaat?

    Het zit zo: ik heb net een nieuwe accu. Het elektrisch circuit is in zoverre prima dat alle lichtjes en toeters en bellen het doen. Probleem is alleen dat mijn richtingaanwijzers blijven branden als ik stilsta. Als ik ga rijden knipperen de lampjes heel onregelmatig. Heeft dit te maken met...
  17. Mack

    Uitzending Isle of Man?

    Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan nergens vinden of en op welke zender Isle of man dit jaar uitgezonden wordt?
  18. Mack

    Hmm.. er zit iets in m'n tank

    Vandaag mijn tank afgetapt i.v.m. de revisie van mijn benzinekraantje. Kom ik erachter dat er iets in mijn tank zit wat los zit en alle kanten opvliegt, redelijk veel herrie maakt en dus niet welkom is in mijn tank. Probleem: ik krijg het er niet uit....laat staan dat ik heb kunnen zien wat het...
  19. Mack

    Weer zo'n lekker vooroordeel

    Ik zat de site van nu.nl een beetje te bekijken, kom ik dit tegen, op de volgende link kunnen jullie alles zien staan (beetje scrollen naar onder): http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=277689&c=950 "Af en toe betrap ik mezelf dat ik het gaspedaal van onze Boro diep intrap. Mijn top van bijna 155...
  20. Mack

    Mijn brik inruilen of niet?

    Het schijnt dat ik voor mijn motor nog een dikke 2500 euro kan krijgen als ik hem particulier verkoop of bij een dealer inruil. Hij is nog in zeer goede staat en bovendien vrijwel nergens meer te krijgen of te zien. Als ik eenmaal afgestudeerd ben en een vaste baan heb wil ik heel graag een...
  21. Mack

    Polyester kuipdelen maken

    Helaas zijn sommige originele kuipdelen van mijn motor flink aan het slijten. Krijg je met hard-plastic en een slordige vorige eigenaar. :( Ik wil daarom sommige kuipdelen gaan vervangen voor polyester-delen. Ik heb alleen werkelijk geen idee hoe ik dit in elkaar moet bakken. Info gewenst!
  22. Mack

    Mijn remblokken "zweven"

    Ik heb net nieuwe Vesrah gesinterde remblokken gekocht voor mijn voorrem. Bij het plaatsen kwam ik erachter dat deze blokken in de klauwen "zweven". Ze hangen alleen aan de schuifpennen. Anders gezegd: mijn oude blokjes hadden aan de zijkanten geen speling met de klauwen, ze zaten als het ware...
  23. Mack

    Lekken benzine

    Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.... vast wel ;) Laats ging ik een stukje rijden, bleek dat mijn motor onderweg een verloopslangetje verloren was die uit mijn derde carburateur/overloopkamer kwam. Nadat hij een tijdje...
  24. Mack

    Ik wil nou toch wel eens weten..

    Ik zit inmiddels al een tijdje op dit forum te lezen, maar het is me nog niet echt opgevallen dat er medeforummers zijn die (net als ik) op een oud sportmodel racen. Mijn gixje is uit 1985 en hij rijdt nog prima (bij 7000 toeren begint hij het pas leuk te vinden). Tuurlijk wil ik het liefst een...
  25. Mack

    Vraagje over instructieboekje

    Via Japarts BV kan ik een instructieboekje bestellen voor een GSX-R750 uit '89-'90. Mijn motor is uit 1985. Het instructieboekje daarvan is niet meer leverbaar. Mijn vraag is of het model uit '89 technisch gezien erg veel verschilt van mijn motor uit 1985. Oftewel: is het verstandig om dit...
Terug
Bovenaan Onderaan