Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DR. Wieggie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DR. Wieggie

    AMB transponder (nieuwe type)

    AMB TranX 260 transponder In prima staat bijna nieuw. het lampje knippert 4 keer dit wil zeggen dat accu nog de volledige sterkte heeft Bevat: Transponder, houder voor de motor, 220 lader en een aanstekerlader. Prijs: 250,= PB of mail maar !!
  2. DR. Wieggie

    21 Juli Assen sport groep 5 sessies

    Hierbij mijn circuitdag te koop 5 sessies voor 150 euro mag het weg ..... pb of mail maar !
  3. DR. Wieggie

    R6 2007 Circuitfites Te Koop (Ex Ott)

    Te Koop Yamaha R6 2007 (Edwin Ott motoren) - Volledig YEC Kabelboom - Akra Full System - Ohlins voor, achter, stuurdemper - Nieuwe accu, ketting, tandwielen - Valtemoto voor, achterbok - Valtemoto tankdop - GPS laptimer - Quickshifter Motor is gewoon af en klaar, setje nieuwe...
  4. DR. Wieggie

    Tipp-ex

    Ben ik vandaag mijn bureau aan het opruimen en wat vind ik een potje Tipp-ex :) Sinds mijn typemachine bij het schroot ligt heb ik het potje niet meer nodig. Nu begreep ik dat je het reliëf op de band hiermee kan accentueren. Hierbij bied ik mijn potje Tipp-ex te koop aan. Vraagprijs: 4,25...
  5. DR. Wieggie

    Set velgen GSXR600 / GSXR750 K6/K7

    Hierbij mijn racesetje te koop inclusief Yoshimura remschijven (kleine kras op de voorvelg zie foto) Vraagprijs 500,00
  6. DR. Wieggie

    Powercommander USBIII GSXR 600 K6/K7

    Omdat ik mijn K6 racer niet meer heb verkoop ik de extra spullen. De powercommander mag weg voor 200 euro.
  7. DR. Wieggie

    Subframe GSXR600/750 K6/K7

    Omdat ik mijn K6 racer niet meer heb verkoop ik de extra spullen. tis een subframe ... nieuw ... tja veel meer valt er niet over te zeggen ... 75 euro issie van jou.
  8. DR. Wieggie

    Full Yoshimura Tri Oval Carbon + E Keur Tri Oval Titanium

    Omdat ik mijn K6 racer niet meer heb verkoop ik de extra spullen. Deze slipon yoshi is onbeschadigd wel gebruikt op Zolder. DB killer zit erbij en de beugels om hem vast te maken. Het past op een Suzuki GSXR 600/750 2006/2007. Ik heb nog een gebutste E-Keur demper erbij met een nieuw...
  9. DR. Wieggie

    Race Suzuki GSXR 600 k6

    Wegens stoppen met racen op de 600 heeft angelo loprette deze fiets te koop en slechts 6423 kilometer op de teller. (Ik zet het topic op MF voor hem) even een linkje (ik post de rest straks wel bij) http://www.speurders.nl/overzicht/suzuki-gsx-r-k6-2006-racing-49182471.html de...
  10. DR. Wieggie

    2x nieuwe duo zit gsxr 600 k6 / gsxr 1000 k5

    Ja ben bezig met de garage opruimen ... :) heb 2 zitjes over de 600 is nieuw in verpakking die van de 1000 is uit verpakking maar heeft nog nooit billen geraakt ... 75 euro PP.
  11. DR. Wieggie

    Suzuki GSXR 600 k6 remklauwen

    Set standaard remklauwen met remblokken vraagprijs 150 euro wat kun je er meer over zeggen ... ze remmen enzo :)
  12. DR. Wieggie

    metzler regenbanden 120/70/17 180/55/17

    Voor de held die in de regen nog wat wil stoeien ... heb een gebruikt setje helemaal in orde zal +- 10 rondjes assen mee gereden zijn het zand van de grindbak zal ik er zelfs nog even afspoelen ... 150 euro mag het weg.
  13. DR. Wieggie

    Assen MSL 8 juli 2009 - circuit dagje ter overname gezocht

    Wie o wie heeft de pech dat hij / zij niet kan op 8 juli 2009 Assen ? Ik neem je dag graag over ! mwiegers@adisa.nl
  14. DR. Wieggie

    Te koop - Honda Fireblade 1993

    Honda Fireblade, motorisch prima Wat krijg je er allemaal bij ? - Strubbenschade - 40.000km op de teller - een sleutel met sleutelhanger - kenteken papieren - 2 brothers demper & bocht - banden 3500km mee gereden oid. (zie foto) - netjes zijn beurtjes gehad - ketting tandwielen in...
  15. DR. Wieggie

    Stuurschakelaars Suzuki SV650/SV1000 (06/07)

    Over wegens "foutje" :z :z :z Met het ombouwen van mijn GSXR600 naar circuitfiets per ongeluk omgewisseld met die van een SV650. Kleurcodes verschillen met die van de GSXR (2006/2007). Helaas mijn orginele niet meer gevonden en dus nieuwe besteld toen ik de fiets weer ombouwde naar...
  16. DR. Wieggie

    Nieuwe Tpro Backprotector

    Als beste uit de tests alleen nog niet in Nederland te krijgen. Ik heb deze in de UK besteld via internet en door laten sturen. Helaas een maat te klein voor mij, ik heb toch een large nodig en dit is een medium. mijn lengte is 1,92 en medium is voor 1,75 t/m 1,80 Ik heb er 136,40 voor...
  17. DR. Wieggie

    Nieuwe orginele kuipset GSXR 600 K6

    Volledig orginele nieuwe kuipenset voor een Suzuki gsxr 600 k6 in het zwart / rood Zonder tank en verder echt alles erbij ! Als je heel snel bent (voor de spuiter begint) heb ik evt. ook de nieuwe benzinetank alleen wil ik dan een beschadigde tank ervoor terug :) ff geen piccie, zal ik...
  18. DR. Wieggie

    Setje Brigdestone BT014

    heeft iemand nog iets aan een setje Bridgestone BT014 ? 180 / 120 Heb er 2 sets van, over van onze nieuwe circuitfietsen, 1 set heeft 200km op de testbank gedaan andere is ongebruikt. 200 euro per set, ben je de eerste mag je zelf het laagje vet eraf rijden ;)
  19. DR. Wieggie

    Te koop, GSXR600 K2

    Wegens een nieuwe motor is mijn circuitfiets te koop ! Suzuki GSXR600 K2 (zonder kenteken) Standaard Blok Nieuwe kleppen, lagers en cillinderkop met 300km (net gedaan na SPA) WP voorvork WP vering rondom (gemonteerd door Andre Stamsnijder) WP stuurdemper Aluminium clipons (2 reserve) Yoshbox...
  20. DR. Wieggie

    GSXR1000 Racekuipset K1 / K2

    GSXR1000 Racekuipset K1 / K2 Omdat ik een set teveel heb zet ik er 1 te koop De set bestaat uit: Topkuip Onderkuip Kont Undertail De set is nieuw, van polyester, wit en ongespoten ! Vaste prijs 350,= euro (De set past ook op de k1/k2/k3 600, 750 of 1000)
  21. DR. Wieggie

    Wheelies op film !!

    Wie o wie heeft een mooie verzameling ?? Links naar je filmpjes graag invoegen !!
  22. DR. Wieggie

    Wheelies op film !!

    Wie o wie heeft een mooie verzameling ?? Links naar je filmpjes graag invoegen !!
  23. DR. Wieggie

    Opvoeren Fireblade 2001

    He, Een Fireblade 2001, waar begin je met opvoeren ? Heeft iemand al een 2001 getuned en wat zijn de dingen waar je op moet letten? Hopende op wijze raad, Groeten
Terug
Bovenaan Onderaan