Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RichardB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RichardB

    Yamaha Dainese raceoverall

    In verband met stopzetting hobby weinig gebruikt Yamaha Dainese racepak. Past ongeveer bij een lengte van 1,90 meter. Vraagprijs 300 euro
  2. RichardB

    Kaart elfstedentocht 2e pinksterdag

    Voor de liefhebber, in verband met een uitvaller in onze groep. 1x startkaart voor de elfsteden motor tocht, starttijd 07:15- 07:45 uur
  3. RichardB

    Restant verkoop onderdelen YZF R1 RN12 2004-2005-2006

    Van de verkoop van mijn R1 heb ik nog een aantal dingen overgehouden, die nu dus in de verkoop kunnen: -Tandwieldrager €25,- -Set remblokken Lucas (4 stuks) €50,- -Set remschijven origineel, nauwelijks gebruikt €150,- -Koppelingsdeksel, als nieuw inclusief pakking €75,- Een goed bod is...
  4. RichardB

    TK: Yamaha YZF-R1 RN12 2005

    Aangezien ik er nog niet uit ben wat ik volgend jaar ga doen Yamaha YZF-R1 RN12 2005 met de volgende extra’s / opties: -set velgen (eventueel met regenbanden) -extra achtervelg -PP remschakelset -Powercommander III usb -Quickshifter -Extra blok, helemaal goed uitdraai aanwezig van...
  5. RichardB

    Brembo rempomp

    Gezien, Voor degene die er nog één nodig heeft, hier zijn ze nu in de aanbieding Motorhuis Langezwaag - Motorhuis Langezwaag
  6. RichardB

    Te koop: circuitdag Assen 10 augustus

    Door omstandigheden kan ik er helaas niet bij zijn, dus ter overname, groep snel. Kostprijs 159 euro,dat is dus voor weinig.
  7. RichardB

    kleuren rijnummers en ondergronden 2011

    Voor wie het nog niet gelezen had: Honda Moriwaki GP3 Junior Cup – witte ondergrond met zwarte cijfers Talent Cup 600 – rode ondergrond met gele cijfers SuperCup 600 – witte ondergrond met blauwe cijfers SuperCup 1000 – witte ondergrond met zwarte cijfers Net vorige week mijn kuipen...
  8. RichardB

    Onderdelen R1 RN12 en diversen

    Wegens schuuropruiming te koop: Van mijn R1 2004-2006 (RN12) originele delen: -set originele remschijven €125,- -kettingkast €10,- -koelvloeistof expansie tankje €5,- -kabelset exupklep €15,- -gaskabelset compleet €15,- -schakelaar compleet tbv jiffy €5,- -stuurschakelaar...
  9. RichardB

    TK: Banden Pirelli en Michelin, evt incl. omzetten

    Diverse gebruikte circuitbanden, nog goed voor vele kilometers op straat of enkele circuitdagen. Prijs voor de Pirelli voorbanden is 35 euro. Prijs voor de Pirelli achterbanden is 45 euro. Prijs voor het setje Pilot Powers (hele nette set nog) is 120 euro. Omzetten en balanceren tegen een...
  10. RichardB

    TK: Pirelli en Michelin circuitbanden

    Te koop: Diverse gebruikte circuitbanden, nog goed voor vele kilometers op straat of enkele circuitdagen. Prijs voor de Pirelli voorbanden is 35 euro. Prijs voor de Pirelli achterbanden is 45 euro. Prijs voor het setje Pilot Powers (hele nette set nog) is 120 euro. Omzetten en balanceren...
  11. RichardB

    TK: Ducati racer 998 S FE

    Voor mederacer te verkopen: In 2008 opgebouwde Ducati 998 S final edition met 145 achterwiel pk's.5e plaats afgelopen Ducati Club Race. Blok heeft 9000 km gedraaid en 500 km geleden een complete grote beurt gehad (nieuwe distributie riemen, kleppenstellen, luchtfilters, olieën en filter)...
  12. RichardB

    Hoezo geluidsnorm Assen???

    Dit stond afgelopen zaterdag op de voorpagina van de Leeuwarder Courant: Gezocht: tien schreeuwers voor concert Iron Maiden Assen- Goed kunnen zingen is niet noodzakelijk, integendeel: wie het hardste schreeuwt, mag vooraan staan. de Britse metalband Iron Maiden zoekt een achtergrondkoor...
  13. RichardB

    TK nieuwe Supercorsa pro 180/55/17

    ivm aanschaf andere fiets en bandenmaat nog een nieuwe Pirelli te koop. Oh ja SC2
  14. RichardB

    TK: Yamaha R1 racer 2000

    -Set extra velgen -Nieuwe kuipenset, net gespoten -Laser hotcam -Race remschakel set -144 achterwiel pk's (uitdraai) -Frame en achterbrug zwart gepoedercoat. -WP voorvering -Technoflex achtervering -Radiale rempomp -Nieuwe 520 ketting en tandwielen Vraagprijs 3900,- Bijlage: R1.JPG
  15. RichardB

    Nog een keer dan. 1 man/vrouw voor de endurance

    Achtervolgd door pech, alweer een teammaat uitgevallen, proefritje, valpartij enz enz enz. Wie heeft er nog geen team??
  16. RichardB

    Licientie en startnummers

    Is er iemand die al iets gehoord heeft van z'n licentie en z'n startnummer?? Komt nu allemaal al lekker dichtbij.
  17. RichardB

    Val de Vienne 2006

    Zijn er nog mensen hier die volgend jaar maart naar Val de Vienne gaan met RRP? Ik had er nog niks over gelezen hier.
  18. RichardB

    GPT laptimer

    Wie weet er wie de leverancier is van GPT laptimers. De mijne is door brand verwoest, en nu zit ik met alleen nog een baken, maar geen timer meer voor op m'n fiets. Richard
  19. RichardB

    Gevr: onderdelen R1 2000

    Onder andere: -race kuip compleet -rempotje voorrem -koppelingskabel en nog wel 't een en ander, maar dat volgt later
  20. RichardB

    Brand en verzekering

    Hier even een waarschuwing voor alle eigenaren met een racer zonder kenteken. Mijn verzekering (FBTO) heeft mij al bij de aankoop van mijn eerste racer ongeveer 1 1/2 jaar geleden de toezegging gedaan dat als er wat mee mocht gebeuren, brand of diefstal, dat dit gewoon bij de inboedel verzekerd...
  21. RichardB

    TK: set velgen CBR600 PC31 BJ '98

    Voor een CBR 600 van 1998 een complete set (inclusief schijven) velgen met regenbanden 75% Vraagprijs 450 euri. Graag reageren op rexie75@hotmail.com
  22. RichardB

    TK: Race kuip CBR600 PC31 BJ '98

    Spuitklare complete racekuip voor een CBR600 van 1998. Compleet met voorspatbord en kont. Vraagprijs 250 euri. Graag reageren op rexie75@hotmail.com
  23. RichardB

    Klepstellen CBR900RR '97

    Wie weet er hoe je de kleppen stelt van een CBR 900 RR blok van '97 en wie heeft er de aanhaalmomenten voor de klepdeksel bouten. Of andere info over dit blok natuurlijk, alles is welkom.
  24. RichardB

    Wie is er zijn rijbewijs vandaag kwijtgeraakt (R1)

    Wie is er vandaag met een R1 in de buurt van Utrecht door een onopvallende auto langs de kant gezet en heeft samen met nog iemand direct z'n rijbewijs mogen leveren?? Ik hoorde vandaag zoiets.
  25. RichardB

    Let op: Gejat!!!

    Let op, dit stond vandaag bij ons in het Sneeker Nieuwsblad: Vanaf de Touwslagersstraat in Sneek is dinsdag tussen 07.45 en 08.30 uur een motor gestolen. Het voertuig van een 33-jarige Sneker, stond afgesloten naast een bedrijfshal. Het betreft een Aprilia RSV Mille, kenteken ML-HT-60. Op het...
Terug
Bovenaan Onderaan