Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lucky_luuc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lucky_luuc

    Yec kabelboom R6 en quickshifter

    Ik ben bezig om een nieuwe yec kabelboom in mijn R6 RJ11 circuitfiets te maken echter kom ik er achter dat er geen aansluiting op de nieuwe kabelboom zit voor de quickshifter. Dit zat bij de oude wel. De oude kabelboom had nummer 2C0-F2590-80. De nieuwe kabelboom eindigt op 81 (2C0-F2590-81)...
  2. lucky_luuc

    Gezocht: yec ecu yamaha r6 rj11

    Ik ben opzoek naar een yec ecu voor mijn r6 rj11. Mijn huidige ecu is waarschijnlijk niet helemaal fris meer.
  3. lucky_luuc

    Yec software R6 2007

    Ik ben opzoek naar yec software voor een R6 uit 2007. Kan iemand me daaraan helpen, mogelijke tegen vergoeding. Gr Luuc
  4. lucky_luuc

    Dynojet quickshifter storing

    Net terug van 3 dagen alcarras en heb een heel irritant probleem met mijn quickshifter. Lage toeren werkt die goed maar hoge toeren pakt die soms de volgende versnelling niet. En van de 5 naar de 6 pakte die al helemaal niet. Dus ga de quickshifter doormeten maar verwacht daar weinig van omdat...
  5. lucky_luuc

    Yamaha R6 2007 TPS afstellen YEC

    Ik ben aan het zoeken geweest naar het afstellen van de TPS. Ik kan heel veel how to's vinden van standaard R6'en maar nergens hoe dit werkt met een YEC systeem. Kan dit via dezelfde methode? Of moet dit met de yec interface? De motor loopt nu 2500 toeren stationair en dat is wel wat aan...
  6. lucky_luuc

    Carterontluchting rechtstreeks op de cilinderkop

    Goedemorgen, Ik ben bezig met de laatste puntjes van mijn 2007 R6 echter kom ik deze slang tegen die rechtstreeks vanaf de carterontluchting naar de cilinderkop loopt. Deze slang is een beetje prutswerk en wil ik graag vervangen. Op de foto is die ook in 2 stukken. Kan iemand mij vertellen of...
  7. lucky_luuc

    Kop R6 flowen

    Ik ben opzoek naar een bedrijf die mijn kop van mijn R6 ‘07 kan flowen. Ik heb Ahnendorp en mvs gevonden maar misschien zijn er nog andere?
  8. lucky_luuc

    Gasklep R6 ‘07 gaat zeer stroef

    Tijdens de installatie van active type 3 snelgas wil ik mijn gas reactie testen en merkte dat dit zeer stroef ging. Dus heb ik alle kabels los gehaald om te testen waaraan het ligt. Nu blijkt dat als ik aan hevel draai aan het gasklephuis waaraan normaal gesproken de gaskabels bevestigd zitten...
  9. lucky_luuc

    dynamo monteren Yamaha R6 2007

    Ik heb een vraagje over het monteren van de dynamo op de dynamo deksel. In de service manual lees ik nergens iets over het gebruik van loctite voor deze bouten. Op filmpjes op youtube zie ik dat mensen dit wel gebruiken. Heeft iemand hier ervaring daarmee?
  10. lucky_luuc

    Monteren ogen aanhanger

    Goedemiddag, Ik ben bezig met een aanhanger aan het ombouwen voor mijn circuitmotor. Nu loop ik tegen het volgende aan; ik moet een aantal ogen bevestigen om de motor vast te kunnen zetten en vraag me af hoe andere dit hebben gedaan. Ik ben meestal van het iets te grondig aanpakken en had...
  11. lucky_luuc

    Welke circuitmotor?

    Goedenavond allemaal, Ik heb sinds vorig jaar een aantal circuit dagen gereden op mijn 848 en vindt het toch wel erg leuk. Zo leuk dat ik mijn duc misschien wil verkopen en leuk straat fietsje wil kopen en een circuitmotor. Nu zijn er diverse motoren die ik vaak tegen kom echter heb ik met...
  12. lucky_luuc

    Nieuwe member

    Hallo iedereen, Ik ben Luuc en kom uit de regio Arnhem. Ik ga vanaf morgen beginnen met rijlessen bij van den Bergh rijschool in Arnhem. Verder ben ik komend jaar nog student en hopelijk heb ik begin volgend jaar een eigen motor. Ik ben via mijn nicht ( Z 1000 GIRL ) hier terecht gekomen...
Terug
Bovenaan Onderaan