Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TTeun
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TTeun

    R6 te koop

    TE KOOP Yamaha R6 circuitfiets. Vraagprijs € 2.500,- bouwjaar: 1999. km-stand: ca. 6000. vermogen: 110pk aan het achterwiel (dyno-run papier aanwezig). - z.g.a.n. banden (metzler rennsport), 1 circuitdag mee gereden. - nieuwe accu. - circuitkuipen. - valblokken. - explosafe...
  2. TTeun

    Nieuwe regels voor TT-toeschouwers

    En wat wel handig is om te weten voor degenen die vanaf woensdag of donderdag gaan: Een biertap, aggregaat of koelinstallatie op de camping mag niet meer :( meer regeltjes
  3. TTeun

    AMA SBK zondag op TV

    op Motors TV komt zondag 9 maart een seizoensoverzicht 2002 en (denk ik) één race van het eerste AMA-weekend live *D : Is helaas alleen voor schotelbezitters, maar als ik het goed zie hierzo (ff links op channels klikken) tegenwoordig ook te ontvangen op de ouderwetse analoge schotel :)
  4. TTeun

    Stotteren GSX-R 750 na filerijden

    Mijn GSX-R 750, bouwjaar 1997, dus nog met carbs, gaat steeds beroerd lopen als ik een stuk langzaam tussen de file door heb gereden. Als ik dan het gas weer open kan draaien, begint hij eerst te stotteren en slaat soms bijna af, waarna hij weer normaal gaat lopen. Ook slaat hij af als ik na een...
  5. TTeun

    CRT Assen September

    Morgen weer gassen op Assen :) , met o.a. Rebelske, TurboTeunis, De Wim en @rno. Gaan er nog meer MF-ers? :z moest natuurlijk 12 sept. wezen in de titel. Als één v/d mods zin heeft graag ff aanpassen :)
  6. TTeun

    Biaggi wint eindelijk!

    Jawel! Eindelijk weer eens een race die niet door Rossi gewonnen wordt :) :) :) Oops, Mar1tin was me net voor hierzo
  7. TTeun

    Komt de spanning terug in de MotoGP?

    Vanaf Brno krijgt Kato de beschikking over een 4takt. En vanaf Pacific krijgt Pons (en dus Barros :} mag ik hopen) er ook één. Het is natuurlijk even afwachten hoe deze jongens met deze fietsjes overweg kunnen, maar het zou wel de spanning in de races (zij het niet in het WK) kunnen...
  8. TTeun

    Voorrang op dijken

    Sinds enkele weken kan ik over een dijk forensen }) . Wat ik echter een beetje jammer van de verder zo leuke dijkjes vind, zijn al die weggetjes en uitritten van rechts. Vooral omdat het verschil daartussen vaak moeilijk te zien is, en dus ook of je nou voorrang hebt of niet, omdat de weggetjes...
  9. TTeun

    Betrouwbaarheid bandenspanning

    Hoe betrouwbaar is de weergave van je bandenspanning bij de verschillend benzinestations etc? Wij waren laatst bij een Tango en daar bleek de aangegeven spanning totaal niet te kloppen (ze waren te zacht maar er stond 3.0bar!). Kun je de spanning beter checken/aanpassen bij de niet-goedkope...
  10. TTeun

    Forum op Jurgen's website

    Het is natuurlijk wel een beetje spam, maar ik heb daar in m'n sigje naar het MF gelinkt ;) . Kom op, Edraket, aanmelden }) .
  11. TTeun

    Minibikeverhuur in Nederland

    Ik kreeg pas een mailtje van de verhuurders van de minimonobikes waar wij af en toe in het Belgische Lommel op rondraggen: Donderdag 27 juni zullen we een extra verhuur van de minimonobikes inleggen namelijk in Goes (Nederland). Deze karting is enkel geopend in de zomermaanden en willen jullie...
  12. TTeun

    Foto van de petronas Foggy FP1

    Op Racesport staat een foto van de FP1, die ze vanaf Laguna Seca in denken te kunnen zetten: Troy Corser staat er dus niet op...
  13. TTeun

    Aansprakelijkheid bij crash door olie?

    Als je onderuit gaat door olie o.i.d. op het wegdek kun je dit naar ik dacht onder bepaalde omstandigheden verhalen (op de wegbeheerder?). Weet iemand hoe dit precies zit? Maakt het b.v. uit hoelang de olie er al ligt, omdat de wegbeheerder als het er pas net ligt geen kans heeft gehad om 't op...
  14. TTeun

    GP Mugello, Ukawa geklokt op 324,51kmh!

    Zojuist is ukawa op 324,51kmh geklokt. Verrekte hard! Jurgen staat momenteel 13e :( . Gezakt naar 14, nu op plek 10 :)
  15. TTeun

    MotoGP Ducati ziet eer Goed uit!

    Nieuwste foto van de MotoGP op racesport.nl: Ziet er al beter uit dan de vorige keer :} oops, EdwinO was me al voor. Eerste topic over dit onderwerp
  16. TTeun

    Denk aan Henk

    Henk vd Lagemaat is bij de EK-race op de Hungaroring 3e geworden. Best een resultaat dat een paar :} :} :} waard is toch?
  17. TTeun

    Goede en stompzinnige ideeën WKSBK

    -Volgend jaar 4-cilinders 1000cc. :} Werkt nu al in het BSBK. -Profielbanden ipv. slicks. :? Lekker belangrijk. -Korte race op zaterdag ipv. Superpole. :} Meer races = Beter. -'s Zondags één lange race MET PITSTOP! :r ARGH! Vooral de spannende F1 races nadoen |( . Dit weekend worden...
  18. TTeun

    Zwitser kruist 916 met F4

    Stond vandaag in de Moto '73: De eerste gelukte poging om een 916 aan te passen zonder dat ie minder mooi wordt. Vind ikke. :9 www.schnyder-corse.ch Bijlage: Tello.jpg
  19. TTeun

    Le Mans, Jurgen eindelijk snel?

    Jurgen vandaag (1e qual) 12e en minder dan 1 sec achter snelste man Checa :} en minder dan een tiende sec. achter Katoh. Gaat het toch nog wat worden met die Bridgestones? :)
  20. TTeun

    ONK op TV

    Zondag 12 mei schijnt 'Yorin' bij MotorTV beelden te gaan laten zien van de ONK-races op Assen afgelopen zondag. Kijken :)
  21. TTeun

    Welke gekken gaan er zondag live kijken?

    Ik ga zondag lekker live naar de GP zitten kijken met nog enkele dwazen. En jullie?
  22. TTeun

    Duc voor de GP's

    Op Ducati.com staat een foto :? van de Fiets waarmee ze in de GP's mee willen gaan doen. Ziet er errug :9~ uit, hoewel ik me afvraag of je op die uitlaat een printer kunt aansluiten of zo :? Ziet er trouwens wel uit alsof de verhoudingen op de een of andere manier niet kloppen. 1 April...
  23. TTeun

    SBK Valencia

    Goede acties van de Beneluxers in de Superstock: 2e qual: 5e Robert de Vries NL 7e Koen Vleugels B 9e John Bakker NL :}
  24. TTeun

    Riba vervangt Criville

    Las ik net op racesport.nl. Vette pech voor Gerrit Ten Kate. Weg potentiele wereldkampioen.
  25. TTeun

    Hoe krijg ik lijm van m\'n kuip af?

    Ik heb mooiere stickers gekocht voor m\'n gixxer, maar het verwijderen van de oude wil niet lukken. Wel het met de fohn verwijderen van de oude stickers, maar er blijven lijmresten achter :( iemand een goed idee waar ik die mee kan verwijderen zonder de kuip te beschadigen :?
Terug
Bovenaan Onderaan