Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lr 110
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lr 110

    scooters met 100.000 +

    Hier een T-max 530 uit 2015 Aangeschaft september 2017 met 2600 km op de teller En doet gewoon wat deze moet doen Een punt waar ik wat kritisch over ben en dat is de belt nu net de derde er op
  2. lr 110

    katalysator verwijderen

    Hai allemaal Vast weer opnieuw een vraag over het verwijderen van de katalysator Maar toch Wat is de winst bij verwijderen en wat doet het management van onze geliefde scoot hier mee. Er van uitgaande dat er alleen een sonde achter de kat zit Mvg Peter
  3. lr 110

    gestolen

    Hai allen Mijn t-max 530 is in de nacht van woensdag 17-08 op donderdag 18-08 met veel geweld uit mijn box in Amsterdam verdwenen mocht iemand een donker grijze T-max met een termignoni uitlaat en een kentekenophanging van rg-racing zien kenteken 92-MF-NT Laat het dan weten grtz...
  4. lr 110

    scarabeo 400ie

    hai ben net even op het boze internet aan het rond neuzen , en ik ben niet altijd even up too date maar is het waar dat er een 400 cc verzie aan komt of helpt iemand me uit deze droom grts peter :] :? Aprilia completa la gamma Scarabeo con il 400 i.e.
  5. lr 110

    vraagteken over gehanteerde prijzen

    Hai allemaal Ben een poosje weggeweest De kogel is door de kerk en er gaat het aankomende jaar een andere scoot komen Ons oog is gevallen op een scarabeo 300 Wij dus op pad ,aan gekomen bij diverse dealers blijkt de prijs daar ex bijkomende kosten ,soms wel tot 1000 euri boven de prijs te...
  6. lr 110

    afslaan dylan 150

    hallo Sinds gisteren slaat mijn dylan 150 met grote regelmaat af, als deze stationaar loopt. Als hij wel blijft lopen, reageert deze erg slecht op snel gasgeven slaat zelfs regelmatig af Wel lukt het om met een beetje spelen heel voorzichtig gas te geven, als hij eenmaal weer een beetje...
  7. lr 110

    olie voorpoten honda dylan

    hallo allemaal even kort een vraagje , een van mijn voorpoten lekt een heel kleine hoeveelheid olie dus heb ik nieuwe keringen besteld en ontvangen teven weet ik dat er 108 cc olie in moet maar welke speciefikatie is mij nog steeds onbekent dus bij deze wie kan mij vertellen welke olie...
  8. lr 110

    k&n lucht-filter

    vraagje zat daarnet op een auto forum waar een pittige discusie gaande is over K&N filtrs nu moet ik zeggen dat hij mij prima bevalt op mijn auto en overweeg als ik hem voor een dylan kan krijgen er ook een op te zetten dus mijn vraag is zijn er mede scooteraars die er een hebben wat zijn...
  9. lr 110

    onderhouds boek (digitaal)

    hallo allemaal heb in het verleden weleens wat langs zienkomen ,maar kan het niet terug vinden dus is mijn vraag waar zijn deze te verkrijgen ,of kan iemand mij van een kopietje voorzien het betreft een honda dylan 150 grts peter :]
  10. lr 110

    nogmaals honda dylan

    hallo allemaal ik was er van overtuigt dat alle dylans 4-takt waren maar tijdens mijn zoektocht kom ik ook een aantal 2-takt versies tegen is er hier iemand die mij kan vertellen , vanaf welk bouwjaar de dylan een 4-takt blok heeft gekregen grts peter
  11. lr 110

    zwake punten honda dylan ??

    hallo alle dylan rijders wil een andere plof kopen maar wat ik op het oog heb valt buiten mijn budget Maar met het gebruik wat ik er van maak kan ik de aankomende paar jaar ook wel met een dylan 150cc uit de voeten Nu is mijn vraag heeft een dylan zwake punten en hoe deze te herkennen of...
  12. lr 110

    honda lead

    scooter honda lead 125 cc motortje loopt nog oke rem en gaskabel dienen gangbaar gemaakt te worden accu is een half jaar oud bouwjaar 1983 om hem netjes temaken heeft u wel wat werk daarom ook t.a.n.b. grts peter 0638243303 amsterdam
  13. lr 110

    onderdelen via het net

    hallo allemaal ben opzoek naar remschoentjes voor een 25 jaar oude honda lead maar door tijd gebrek niet in staat alle dealers af telopen dus hierbij mijn vraag of er iemand vertroude adressen heeft om deze via internet te bestellen of een dealer inde buurt van amsterdam die deze heeft...
  14. lr 110

    E nummers in helmen

    hallo keek vanmorgen naar mijn helmen en zie verschillende Enummer er in staan wie kan mij vertellen waar deze voor staan grts peter :?
  15. lr 110

    gilera

    hallo allemaal heb vandeweek al eens een vraag gestelt ivm prestaties van scooters onder de 250 cc nu heb ik mijn oog laten vallen op een gilera 180 , zelf ben ik met deze modellen niet bekent , dus wil ik graag weten wat zijn de zwakke punten van deze apparaten buiten dat ze...
  16. lr 110

    prestaties ?

    hallo allemaal ik ben nieuw op jullie forum ,en heb meteen een vraagje na omgeveer 15 jaar een honda lead (z"n niet altemooie tweetakt) gebruikt te hebben welke het altijd doet , moet deze toch maar vervangen gaan worden door een andere onder de 250 cc mijn voorwaardebn aan die andere...
Terug
Bovenaan Onderaan