Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dutch Steph
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dutch Steph

    Honda NT700V Deauville kopen

    De knoop is doorgehakt. We hebben besloten om een nieuwe motor te kopen. Een Honda NT700V Deauville. Aangezien ik tot nu toe altijd tweedehands heb gereden, wil ik toch even jullie tips over het aanschaffen van een nieuwe motor. Even de huidige situatie: We hebben momenteel een Honda NT650V...
  2. Dutch Steph

    Honda NT650V Deauville, bouwjaar 2000, 37.xxx km

    Wegens aanschaf van een nieuwe Deauville (NT700V) te koop: Honda NT650V Deauville Bouwjaar 2000 (dus géén overjarig model, maar het échte bouwjaar) Kenteken: apr. 2006 (betreft Duitse import) Kilometerstand: 37.xxx km. Kleur: Bordeaux Rood Verbruik: 1 op 22,5 (let op, dit is zelfs mét...
  3. Dutch Steph

    Yamaha YX600 Radian

    Opnieuw te koop (edit: 28 november 2007) Te Koop wegens aanschaf nieuwe Honda Deauville NT700V: In prachtige staat verkerende Yamaha YX600 Radian. Een van de mooiere exemplaren. Het kenteken is van 1992 en er staan (nog steeds) 28.xxx gezonde mijlen op de teller. Het bouwjaar is van...
  4. Dutch Steph

    valbeugel 2

    Wellicht is het handig om erbij te zetten voor welk type motor het is bedoeld? En een vraagprijsje erbij.
  5. Dutch Steph

    Sjoko Toer 2007

    Ook dit jaar is er weer een Warme Sjoko Toer. Het wordt georganiseerd door MotorVision. Op 11 maart wordt 'ie gereden. Ben benieuwd of er nog MF-ers gespot worden. De tour vertrekt om ca. 12.00u vanaf het Vrijthof in Hilvarenbeek om te eindigen in Tilburg. Ik denk dat wij zelf, met wat...
  6. Dutch Steph

    Accu/Druppellader H-Tronic (ervaringen?)

    Heeft iemand ervaring met deze accu/druppellader? Bij een motorzaak hier in Tilburg kan ik er zo eentje kopen voor 9,95 €.
  7. Dutch Steph

    Yamaha YX 600 Radian gekocht

    Gisteren hebben we, als tweede motor, een Yamaha YX 600 Radian gekocht. Dit met de bedoeling om onze Honda Deauville gedurende de pekelmaanden te ontzien. Woensdagmiddag gaan we hem ophalen. Het is een mooie rode uit 1992 (edit: of 1990???) met 3 maanden Bovaggarantie. Maar een echte pekelfiets...
  8. Dutch Steph

    Sachs Madass 125 leverbaar in Nederland?

    Weet iemand of de Sachs Madass 125 in Nederland verkrijgbaar is? Het gaat om deze motor: De officiële site van de importeur heb ik gevonden: http://www.sachs.nl/madass/ . (Let op voor het hoogst irritante muziekje) En ik heb ook al een dealer gemaild, maar nog geen antwoord gekregen. Het...
  9. Dutch Steph

    Veiligere motorhelm dankzij menselijk testhoofd

    (bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/33956) Kijk ...er is nog hoop voor onze tere hoofdjes ;)
  10. Dutch Steph

    Bekeuring voor omhoog geklapte systeemhelm?

    Laatst hadden we een gezellige babbel met een mede-motorrijder. Hij vertelde, dat hij onlangs was aangehouden door de politie. Daarbij kreeg hij ook een bekeuring voor het rijden met het omhoog geklapte flip-up gedeelte (of hoe dat ook mag heten) van zijn systeemhelm. Ik rij meestal met het...
  11. Dutch Steph

    Hulp bij uitstippelen van motorrit vanuit Tilburg

    Best mede-forummers, Volgende maand organiseer ik voor een aantal motorrijders bij ons op het plein weer een motorrit. Vorig jaar hebben we de Kempenroute gereden en het jaar daarvoor zijn we via de Taxandriaroute een stuk in België gaan rijden. Dit jaar willen we vanuit Tilburg wellicht...
  12. Dutch Steph

    Vliegertouw nekt motorrijder

    Dat wil je toch niet meemaken! Dit had veel erger af kunnen lopen.
  13. Dutch Steph

    A1: Iemand nog gecontroleerd i.v.m. gedragscode?

    Zie artikel Waren er nog MF'ers onder de bovengenoemde motorrijders? ...en wat stond er precies in die folder die ze uitdeelden?
  14. Dutch Steph

    Type-vermelding op het kentekenbewijs

    Onlangs hebben we een import-motor gekocht. Dus met nieuw kenteken. Een Honda NT650V Deauville, zoals sommigen inmiddels al weten. Echter op het kentekenbewijs is niets van de type-aanduiding te vinden. Dus nergens staat "NT650V" of "Deauville" vermeld?!?!?! Het enige wat er staat is: Merk...
  15. Dutch Steph

    (TK) Naked bike: Suzuki GSX1100G

    Suzuki GSX1100G Prijs gewijzigd nu 1950,00 Euro!!! (...was 2250,00 Euro) Bouwjaar: 1993 Km-stand: 59.500 ...and counting De GSX 1100 G,is van oorsprong een stoere en comfortabele toerbuffel met prachtige Schurgers-kuip en cardan. Dit exemplaar is echter omgebouwd naar een naked bike met...
  16. Dutch Steph

    Project: Ombouw GSX1100G naar naked bike

    Zoals sommigen al weten, hebben we onze GSX1100G weer uit de verkoop gehaald. Dit omdat er te weinig potentiële kopers op af kwamen en stiekum rijdt 'ie toch wel te lekker om 'm voor zo weinig de deur uit te doen. Daarom hebben we besloten om de GSX lekker te houden. Nu willen we de grote...
  17. Dutch Steph

    Africa Twin, duo-passagier en comfort

    Heeft iemand ervaring of enig idee of een Honda XRV 750 en ander vergelijkbare all-roads enig comfort biedt aan een duo-passagier? Ik bedoel, zit de passagier dan redelijk lekker op (asvalt-)ritten van bijvoorbeeld ongeveer 100 tot 200 kilometer over provinciale binnen-wegen en schuift de duo...
  18. Dutch Steph

    TK: GSX 1100 G '93

    De GSX 1100 G, een stoere en comfortabele toerbuffel met prachtige Schurgers-kuip en cardan. Aangezien we meer langzame stadsritten gaan maken, zijn we op zoek naar een lichtere motor. Vandaar dat we helaas afstand moeten doen van onze trouwe GSX1100G. Bouwjaar: 1993 Km-stand: 59.500...
  19. Dutch Steph

    Kastelenroute Oost-Gelderland/Nijmegen

    Kent iemand toevallig de Kastelenroute van Oost-Gelderland? Deze moet ongeveer in de buurt van Nijmegen liggen. We willen over twee weken een motortoertocht maken. Maar ik kan er op internet weinig over vinden. Weet iemand me wat meer over deze route te vertellen? Ik ben bijvoorbeeld op zoek...
  20. Dutch Steph

    Uitlaatsysteem GSX1100G?

    Ik ben vandaag al de hele tijd op internet op zoek naar een uitlaatsysteem voor een Suzuki GSX1100G. Maar het wil maar niet lukken. Ik wil me namelijk even oriënteren voordat ik naar een motorzaak stap. Echter op geen enkele site is er maar iets over te vinden. Ik heb al gekeken bij diverse...
  21. Dutch Steph

    Vannacht in mijn dromen mijn motor gejat

    Heb ik weer: Ik droomde vannacht tot twee keer toe (!!) dat mijn motor gejat was. Tja, je kunt maar ergens over dromen, nietwaar? Vanmorgen met een bonzend hard uit het slaapkamerraam gaan kijken of 'ie er toch nog stond. Ga ik onder de motorhoes kijken, zie ik tot mijn grote verbazing dat...
  22. Dutch Steph

    Vanavond op de buis: "Easy Rider"

    Zoals de titel al verklapt: vanavond op RTL5 om 00.05 uur "Easy Rider". Nog voor mijn tijd uit 1969 met Peter Fonda en Dennis Hopper en, oh ja, ook nog met Jack Nicholson. Ik zal 'm maar opnemen, aangezien mijn wekkertje morgenvroeg om 06.00uur weer gaat.
  23. Dutch Steph

    Yamaha XZ550 ...is dat wat?

    Ik kan bij een voor mij vertrouwde verkoper een Yamaha XZ550 voor een schappelijk bedrag van 750 Euro overkopen. De motor heeft 28.000km op de teller, staat op frisse bandjes en de remblokjes zijn ook nog voldoende. Het bouwjaar is mij niet bekend, maar ze zijn begin jaren '80 geproduceerd, dus...
  24. Dutch Steph

    Welke woon/werk-motor voor ongeveer 1500,- Euro

    Ik wil een tweede motor voor 'erbij'. Dit om mijn huidige Suzuki GSX1100G te besparen van de relatief korte en dagelijkse woon/werk-ritten door weer en wind (zomer en winter). Afijn mijn eisen-pakketje is: - aanschafprijs ongeveer 1500,- - degelijk en betrouwbaar (realiserend dat je voor 1500,-...
  25. Dutch Steph

    Oldtimerbeurs voor Motoren en Bromfietsen

    Zijn er nog MF-ers naar deze oldtimerbeurs in Rosmalen geweest? Ik kom er net vandaan. Er stond heel wat nostalgie. Ik heb er nog een artikeltje uit Moto73 gevonden over onze motor.
Terug
Bovenaan Onderaan